I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Albys Kungar - 145

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-16 00:53

Albys Kungar - 145

nu vi tänkte låta er lägga öra på lite new shizznit från grabbarna
som ja sammlade för o recca festaste hiten. det här låten betyder mkt för oss krigare i gatan

lägg er öran på den här sväääär fet skit

Rappin'-  Abel. el Bronco. Miguel. abduhrram . rigii.  José . BouUram.  michelle. Abshir.  Ghassan.  jawhar.Mash'al. walliyullah

mix: El hadji

Beat: Naz

Albys Kungar - 145

bazzerar hiphop ljuden
från alby ut i värden till alla bröder i olika delar av jorden o öarna

PZ

Norra B!!!

2007-07-16 02:15
Walla broshan.. Ni e feta broshan walla walla walla walla... Hata svenskar walla.. Walla.. feet walla.. broshan, mannen 145 (l) walla
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!

2007-07-16 02:25
Varför har alla lika dan röst? låter som det är en snubbe som bara driver.

2007-07-16 13:35
145 upp i mixern jao
Norra B!!!

2007-07-16 13:45
Fortfarande lika dåliga..

O vafan hatar ni svenskar när ni bor i sverige?? Vafan hur jävla dumma får man bli igentligen.

Botkyrka e bara massa jävla wannabe gangsters jag har varit där ett par gånger och om ni inte e minst 5 pers mer än de andra vågar ni inte säga ett skit.. o jag tror knappast ni någonsin äns sätt droger o vapen. Fattar ni seriöst inte själva hur löjliga ni e?

Om inte de e några som bara driver dvs..
www.Myspace.com/InsoMusic

2007-07-16 14:25
Snälla lägg av är ni seriösa? HAHA Inget flow NÖD RIM så det skriker om det vadå kungar? snarare jycklare, haha gå hem och träna träna träna träna,
//Crooked//

2007-07-16 14:40

Shiiiet  jag tänkte på en sak Albys Töntar..!!
vill ni beefa mot mej...Holla gärna dåå?
Och dom som vill vara med och svar isf , Kontakta mej!!!

[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-07-16 14:46
Hahah Big up för ZinKim...
[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-07-16 17:46
Men stick åt helvette Abel_145, du är ju fan för sämst.

Har du inte fattat det än? Ni är dåliga, därför ingen gillar er.

Nogpratat? Lägg inte upp din skitmusik på whoa, ni smutsar bara ner, ingen gillar er.

Ingen gillar er, eller eran musik. Lägg ned för helvette!

2007-07-16 20:55
snacka inte skit svennar
Norra B!!!

2007-07-17 02:43
Eey!!! Jeeerra! Vad snackar du om? leker jag tung?
Döö jag är rädd så smal fan..:) eheh menmen jag leker inte tung i onördan..Peyz
[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-07-17 04:29
 L__O

Försöker du säga att du tycker illa om invandrare eller vad? Varför starta en sådan disskussion i den här tråden? Våga göra en i "Politik" isf.

2007-07-17 09:15
nån mer här som verkligen skulle vilja åka till alby och slå in tänderna på dom? hatar ni svennar snälla sticka härifrån.

Ni e tuffa däruppe.. dessutom NOFLOW / INGEN TEXT.
NI SUGER.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-17 10:44
yoyoyo, jag har bott i sverige hela mitt liv men hatar ändå sverige för att jag inte får ett jobb, dock får jag en gratis utbildning. men jag är för tuff för de och kastar bort den chansen! men ge mig jobbet svenne jävel!

jag skämms över endel, om sverige inte passar för dig/er.. tagga BRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Hahaa.

2007-07-17 12:14
KidooProductions P16

haha lägg ner du låter ju för fan nästan värre än albys kungar.

Ontopic så tror jag bara att det är nån som driver och lyckas tydligen jävligt bra då alla sitter och hatar på han/dom haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-17 12:31

varför whinna på sverige när ni bor här och får erat social bidrag

så om ni ska kasta skit på sverige

stick då !

PZ

jippejä jippejo!
Graffare

2007-07-17 17:36
kan inte nån bara banna honnom?!

"upp i mixern"? hahaha.. upp i mixen yo yo yo
http://metafourhiphop.com/

2007-07-17 18:47
Grabbar, seriöst! Droppa anti-svenne tugget.. Det går inte hem. Vafan, ta tag i micken och försök göra något seriöst..

Jag menar, P20? Fuckin' kiddin' me?

2007-07-22 23:11
Dom leker Hb-crew inge mer sluta ge dom hype så ger dom sig...
Rappare

2007-07-22 23:34
asså endel rader e riktigt softa ni drar... spec i svenne spring,,, men ni vafan de största rassarna jag nånsin lyssnar på. rappa om annat vafann..
http://www.doubleswest.se

2007-08-05 21:46
De här va värkligen de äckligaste skiten som ja hört.
Helvette sluta rappa, dessutom så ere samma snubbe hela låten, de e bara en snubbe som driver me alla.

Låten får 3000- av  5  kebaber.
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo