I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Permo Schmidt - Giftig

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-07-16 23:22

Permo Schmidt - Giftig


Hade sjukt tråkigt så jag tänkte. vfan invaliden kan göra sin grejj på en keff låt.

Permo Schmidt - Giftig

La ingen tid på mixningen, mer som en kul grej för alla hardcore permofans därute...

text:

ja är han som du sett förrut, han som tittar konstigt på dig, han som tror han kan få dig
Men han vet ju liksom inte bättre, släpper skivor trots att han troligen är efter
Om du bara visste vad jag gör på min pc, om du bara visste bilderna jag lagrat på en cd
det är klistra o klippa i bildprogram, med dagens teknik så kan en dröm bli sann
så det spelar ingen roll om du solar påklädd, för när ja kommer hem så blir du alltid naken
Så du kan fortsätta nonchalera, du har rätt jag är pervers, men jag tankar bara mera
nakna tjejer på internet o med några klick så har ditt ansikte blitt så styggt
Men vad ska ja göra, permbilen är slö o ja kommer aldrig annars få röra

min elrullstol är långsam så jag lämnas ensam
Du är ack så snygg så du glömmer mitt namn

Det är mitt liv jag föddes till, ensam fast med ett väldigt starkt alibi
ja, vem kommer tro att det var jag kidnappade dig, vem kommer tro att jag låste in dig
Säg hej till din nya kompis, lukke säg hej, han är så jävla rolig
men du är mycket mer värd än han, Du är vacker medan han är bara keff som fan
Så du kommer nog att öveleva, ja jag kommer nog aldrig låta dig försvinna
du får bli min fru varesig du vill eller ej, o om ett tag har du nog lärt dig gilla mig
o din familj mår helt okey, dom ligger nermalda i din mat så att du får ha dom nära dig
för det är viktigt för mig att du mår bra o trivs, om du behöver nått så säg bara till

min elrullstol är långsam så jag lämnas ensam
Du är ack så snygg så du glömmer mitt namn

www.permoman.com / www.myspace.com/permoman