I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

D-Low - Alla Vet.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-17 22:03

D-Low - Alla Vet.mp3

Shu allt folk på whoa!
Har suttit och filat ihop en text till ett beat som låg på datan!
Så här har ni resultatet!
Ett stort tack till maah homeboii NICHOman för mixxen <3 :D:D

Vers:D-Low
Reff: D-Low och Nicho maan
Mix: Nicho maan <3

TRYCKHÄRFÖRLÅTENTACK

Fred & Kärlek // D-Low man

B.G.L fooeshooe <3
Moderator

2007-07-17 22:11
Varför är det så många som kickar på detta beatet? Ingen kommer nånsin göra det fetare än Danish gjorde ändå.. Naaa.. Detta är säkert jättebra men jag kan inte komma med kommentarer på det för jag hör Danish i huvvet, sorry..
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-07-17 22:17
min själ har flytt iväg, går inte danish låt på nått sånt sätt? denna låten är helt okej, men tänker som faan på danish oxå ;(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-17 22:18
aiit förstår hur ni känner! men man hör alltid någon kicka på något beat som någon annan kickat på annars! så försök lägg lite kritik!

:S *SNYFT*
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-17 22:47
jag tyckte iallafall att den va bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-17 22:53
danish Kickar den Mycke Bättre men denna är okej.
men den påminner lite väl mycket om Danish - kvar här i dimman

2007-07-17 22:54
Sorry mayn Men du har skön röst ! ville bara till lägga det !

2007-07-18 00:24
Du droppar det rätt skönt, samt bra text, men mixxen känns lite rörig, annars soft!

Peace!
http://myspace.com/etownbeats

2007-07-18 00:26
bamse: aiit, men ge lite kritik ist! roligare än att bara höra danish har kickat på de! samma sak som någon sjunger på en slinga ska man haka upp sig på att sånt! jaa shit the same!

Okke: tackar tackar, njae de kanske men tycker den blev fet mixx!

Pääyz !

Upp Upp fö fan!
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 00:27
Har verkligen inte hört Danish låt som några säger häär, men jag kan dessutom säga att D-Low gör det riktigt bra.. Han går in för det han gör och det gör saken fetare...För *han gör det som han gör det*...

Beat - Hör den första gången å den e faktiskt jääävlit nice..  Det gör väl inget om flera stycken kickar på samma beat..det står väl ingenstans att det är förbjudet att kicka på samma beatss:S:S:S aja..

vidare...

Rap - du gör det fett som ja sa där uppe...Jag diggar din röst också och du får massa ++ för reffen...Du flowar nice och det e fiiiiiint..

Helhet - Fan fan D-Low is back fuckaaaz...Ne men låten tycker jag om jättemycket.. Fortsätt med det du gör å lägg inte ner..aight??

Lööve // // // tzääki

2007-07-18 00:48

Visst tänker man på Danish lite men va fan hur många e d inte som kickar på samma beat??

Jag tycker d e riktigt nice
Du får till flowet nice som fan.Texten e inget å klaga på.
Tyckte oxå att mixningen lät lite rörig ibörjan men ju mer man lyssnar så e d riktigt skön mixning (y) nicho

8/10

Riktigt bra låt gubben <3

^_^

Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2007-07-18 01:12
tzaki brooooder: berör som fan bryyshan! jävligt roligt att du gillar denna! WÖÖÖRD! alla har kickat på något beat som nån annan någongång men vissa "LEKER" KUNGAR men skitsamma! klart ja inte ska sluta mannen! du kan vara lugn! kmr mkt saker inom snar framtid :D

joltarn: hehe tackar kalde! skönt att du kommer att pumpa den i lägenheten så grannarna vaknar! det är fett <3

Fortsätt folket ge mig kritik för arbetet! 44 downloads men tomt här inne! *SNÅLT WHOA FOLKET*
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 01:17
Sant D_low fel av mig du har så jävla rätt så sorry mayn !
Men jag älskar texten dock du är skön mer man lyssnar på den mer passar den in på beatet och mindre danish tankar lyssnat på den nog 10gånger nu den blir bara skönare och skönare! säger inte detta av rädslo om du tror det utan från hjärtat Peace!

2007-07-18 01:31
Okej! behöver inte säga nått om danish. för det har alla andra sagt nått om,    till låten..
Har inte hört dig så många gånger, men denna var skön som fan.
du har bra flow, det sitter där det ska,=)
texten var grymt bra, inget att klaga på, inlevelsen var helt okej.  och tillslut mixningen var helt okej..
låten i helhet, får 9/10, alltså en bra låt..
fortsätt såhär, Peace mannen!
Forumsignatur ???

2007-07-18 01:33
bamse: hehe lugnt! fett !

Quzia: tackar tackar!

Jiggede_J: bra att du börjat lyssna lite på mig nu då! hehe xD!
tack för härlig kritik och härlig skalamätare ;) inlevelsen kunde dock varit bättre! men blev som den blev hehe!

Mer kommentarer whoa!!! Tråden får inte döö ung xD
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 01:55
sooft mayne . gillar
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-07-18 02:12
Detta va riktigt tung mään :)
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick

2007-07-18 02:25
fett bwoois! härligt att ni gillar!

Pantjo: hehehe ja fattar nog heheh !

Mer nu gott folk! Fred & Kärlek ! hoppas man får se några fina kommentarer imorgon när man kmr in!

Pääyz
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 02:42
riktigt nice,mayn, sjukt skön låt, diggar som fan :P kommer pumpas här hemma ett bra tag iaf´:)

2007-07-18 03:32
Fan skönaste låten  =)

Grymmaste Rösten innom svensk hiphop tycker då jag!
1a på playlisten ;)

Rappen satt jävlat klockrent, Bra text, Bra delivery och mix!

Reffen är ju den bästa i låten, och den sätter sig i skallen direkt.

Helhet: 10/10

Peace / Terrific

2007-07-18 11:50
disiple86: fett pumpa till väggarna spricker vafan ;)

Terrific_: haha fan va nice att höra :P pumpa på och håll ögon och öron öppna för D-Low och Nichooooman!

Mer kommentarer!

Pääääääyz
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 12:00
riktigt jävla fett mannen! du har feeeeet text och riktigt sköönt flow.
sköönt att de komer något nytt från dig!
den pumpas hela tiden i mina högtalare nu!
peace!

2007-07-18 12:24
bästa jag hört med dig danne! äre nicho som gapar i bakgrunden?

låter fint :)

2007-07-18 12:34

De är så många folk som lägger på andras beats, men de är väl så här på whoa ???    men de lät bra iaf :)

Fortsätt så :D 

Peace //  Lill Madde

2007-07-18 13:14
sooft
http://www.myspace.com/quizze

2007-07-18 13:22
Fett bra (Y) DEn här är nått som får en plats i mp3:n
This is who I am ! ;D

2007-07-18 13:46
Förösk hitta prodare eller göra egna beats.. så slipper ni deta!

2007-07-18 14:54
Momiz: hehe nice att höra!

Stahlbejbi: fettfett ;) njae vaddå gapar i bakrunden? han är med på reffen och gapar lite om du mena de :D hehe !

Tezza: bra.. det hoppas ja :D heheh!

Fortsätt lämna spår efter er!

Fred & Kärlek !

B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 15:01
Det spelar väl ingen roll om nån kickat på beatet innan ? Tycker låten är fett nice ändå. Tycker detta är en av dannyboy´s bättre låtar :) Var dessutom på plats när den spelades in :)

2007-07-18 15:50
skönt beat, härlig text. du öppnar versen snyggt. du flyter på stabilt och har ett bra budskap. tycker dock du mumlar till på vissa ord här och var. Reffen är skön, dock hade den inte varit något utan nichos röst i bakgrunden. Samma här, vers2, du flyter på och har en bra text. Men nicho varför leker du så mycket med beatet i denna versen men nästan inget i första? "he-herion" tycket jag bara lät knas, "alla, alla, alla vet" är skit snyggt fram mixat! Nemen, du flyter på stabilt daniel, du har utvecklats som fan, tyckte du var stel förr men nu äru chill'nani! Du låter säkrare, har ett stabilare flyt och det verkar som du vågar testa på mer variation än att bara stå och kicka det rätt upp och ner :)

Allt från mig, peace out / Laneby
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-07-18 16:00
Denna var Fett tung asså, Du går in för det du gör, Men danish har gjort beatet och är inte freebeat, men vissa har lekt i reason och loopat om outrot, Men vad går det att göra åt. Men nu till min bedömning.

Jag tycker det låter helt tight i helhet, men som Laneby säger, så låter det som att du mumlar på vissa ord. Du flowar på bra som fan, du ligger precis snäppet under Danish på detta beatet men ingen klår Danish på detta beatet Danish - kvar här i dimman. Mixningen kan faktiskt höjjas ett par snäpp, men keep it up. Du flyter på som vågor på ett hav.

Beat: 10/10
Flow: 9/10
Inlevelse: 9/10
Röst: 9/10
Betyg: 9/10

Peace im out!

Peace im out!

2007-07-18 16:10
Fett skön låt man :) du utvecklas bra
Planet 80!

2007-07-18 16:11
engiz task task min lilla sockertöpp :D

laneby: tack för fin kritik! du har rätt mumlar på vissa ställen det är ja medveten av! tack som fan mannen ;)

nemC: fett att du diggar och tack för den utförliga kritiken!

Mer nu boyys! upp upp ! låt låten & tråden LEVA
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 16:14
Härligt! Finns inte många som älskar musiken som du, kommer ihåg hur jävla ivrig du var i början;)
Till låten, du har skön röst! stabilt flow, inte många missar
Bra text som vanligt, det gör att du sticker ut lite med din röst,
Skön inlevelse.. fast skulle vilja ha det lite mer laidback. prova det! I helhet en skön låt som rullar!
Peace man
2 PJÄSER

2007-07-18 16:34
Det var soft, finner inget jag kan klaga på direkt, keep it up! Fred
www.myspace.com/allvarligttalat

2007-07-18 16:52
nice d-man ;d tyckte den var skön som fan, det är synd bara att jag har ont i huvet. måste lyssna på den senare så den blir lite bättre :P du har utvecklats som fan, men min favorit låt med dig är ändå den med mitt & PSP's beat på. den var så jävla skön.

bra text, nice flow, nice delivery! finns inte så mycket mer att säga än att den går över ditt medelvärde på dina låtar. fett nice mannen, keep it up! peyz!!

2007-07-18 16:54
Zlick mah man: tackar som fan! roligt att man ser lite av dig igen får man väll säga! ska bli roligt att höra ditt nya arbete snart :D

AnteB: tackar tackar ;)

johnL: heheh jasså du diggade den på PSP's beatet ;) aaa du får bli av med huvudvärken och pumpa denna mer! denna hjälper dig de lovar jag! tack fär kommentaren och ser framemot att göra saker me dig inom snar framtid :D

Mer kommentarer för denna grymma låten tack ;)

Päyzzz
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 16:55
sheee, riktigt najjs d-low :) du får ut de du vill säga på ett bra sätt!

keep it up man !
ROUSU

2007-07-18 16:59
Rickrigt bra gjort hedlund ;P fortsättså mannen =) D Low is thA SheeT

2007-07-18 17:33
rousu tack för att du tog din tid mannen ;)

Tixy: fett!

Någon mer som vill lämna ett av tryck här i tråden?

140 nedladdningar och 40 kommentarer :S *snålisar*
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-18 18:51
Men att du ens kickar på ett beat som Danish har kickat på, har du fått tillåtelse av HAN ATT göra en låt på HANS beat? FÖR det här beatet är tjollat, loopat outro eller dylikt... du kör på ett tjollat beat lixom, hur känns det? DET ÄR INGET FREEBEAT

Låten var helt okey dock..

2007-07-18 19:08
sant att det är svårt att njuta/lyssna på låten när Danish gjorde en sån bra låt på detta betet men den va helt okej annars :P

2007-07-18 19:56
jag trodde du skulle tacka mej för beatet oxxå :( haha ..  men nene :P just kiddin :D .. till låten : flytet är helt najjs och du gör det bra maynee :) .. Dock går inte låten att jämföra med Danish :S .. Men en tumme upp maa hoomebrääh för låten var bra :) och du är på god väg nu , du blir bättre och bättre mannen :)

Peace !
H-O-R-A

2007-07-18 20:15
mycket bra beat, bra flow, bra text, bra gung, altt var bra mannen, keep it up, peyss!

2007-07-18 20:36
fet låt riktigt fet låt men förstår inte va folk snackar om att danish gjort på detta beatet. Nu e det inte danish ni ska bedöma utan D-low

2007-07-18 21:42
tack för alla kommentarer ! hehe jaja alex :D

ja PP TUNG SHIT ;) hahahahaha !

Fred & Kärlek !
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-19 14:41
haha detta definerar inte jag som tung shit men iaf.... du lägger de schysst som fan... tror inte du har lagt nåt bättre faktiskt... bra flyt bra text å skön slinga som fan... peace
i'm a serial killer, its a bad habit

2007-07-19 14:57
tack tack lelly breeee ;) skönt att höra :D

mera kommentarer nu whoa!
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-19 19:08
Tyckte detta va soft, du la de riktigt bra nu, hörde nån låt me typ dig o giggen för typ 1 år sen eller nått allt ja hört me dig innan tror jag iaf, och du har utvecklats som fan sen dess iaf, pz
4/20 24/7

2007-07-22 16:09
tackar mannen!
B.G.L fooeshooe <3

2007-07-23 16:09
Jag tyckte om de, keep on going mannen!!
jag droppar bomber som hitler