I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BMZ - Jag brinner för Linn

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-18 18:47

BMZ - Jag brinner för Linn

Ny låt, till min älskade flickvän som har hjälpt mig mkt.
Jag skiter i kritiken och allt, det är budskapet jag ville fram med,
Om hur mkt jag älskar henne.

http://www.speedyshare.com/888684693.html

Mix: Ogge. Tack<3 (Kass)
Beat: J.A Beat11 (Osamplat)
Text: BMZ
Rap: BMZ

Jag älskar dig Linn och du är allt jag vill ha
Jag är din och du är min som det alltid ska va'
Linn jag lovar, att varje ord är sant
Och jag älskar dig så mycket att jag vill ta ditt efternamn
Jag har släppt dig en gång, men jag lovar nu
Att över hela mitt hjärta så är du min gud
Livet innan dig har passerat med ett sår
Men du hjälpte mig upp och du fick på ett spår
Enbart, med att vara dig själv,
Att visa din kärlek har gett mig ett skäl
Att leva på jorden att få vara med dig
Att få leva med dig till vårt sista farväl
Men älskling, jag kan inte se i framtid,
Men jag önskar att det alltid kommer vara vi
Även, om det inte blir så
Men nej, att det håller är något som jag står för

Det ska alltid vara vi, Det ska alltid vara vi
Jag vill alltid vara din jag vill bara vara din
För jag brinner för Linn, För jag brinner för Linn

Den dagen jag får barn och det kommer ut en flicka
Ska jag döpa henne Linn och hon kommer vara finast
Flickan som kommer ska va dottern till dig
Och tills den dagen jag dör ska jag älska er mest
Men jag vill inte, att den dagen ska komma
För jag vill titta på dig, när du har somnat
Jag ska ha dig föralltid, som en stjärna
Om inte i mitt liv, så finns du i mitt hjärta
Personer, som har sårat mig förr
Och till de dåliga sakerna så stängde du den dörr
Som fick mig att må dåligt som fick mig att bli knas
Så med sanna ord, så tog du mig med fart
Du fick mitt hjärta att slå massa volter
Så jag ger dig denna låt som ett tack till min drottning
Den sista raden nu, jag älskar dig mest
Och jag hoppas att du vet att jag tycker du är bäst

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-18 19:03
maan..  djup text , fint gjort :D flyter på rätt bra över hela låten..
tycker bara att mixningen inte är så bra men det funkar klart,

keep it comin!

pz

2007-07-18 19:15
jävligt skön låt sebbe :) du ha ett annat röstlöge nu som va mycket softare :)
fin låt å skön text :)

2007-07-18 19:29
Tackar :) skönt att höra.

Nej tyvärr så blev mixningen inte så bra ;/
Men jag gjorde den för att jag ville att min flickvän
ska förstå hur mkt hon betyder :) Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-18 19:32
Nä man, inte bra.

Värdelös text, verkligen värdelös.

Ingen känsla i refrängen. Tråkig refr. som fan.

Men fortsätt träna.

2007-07-18 22:33
Vikkee P16

Haha, du skulle göra de bättre?

2007-07-18 22:34
bazzmedz P1

Har redan gjort det.

2007-07-18 22:42
Haha låt mig lyssna.

2007-07-19 00:16
jo det det är djupt det diggas
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo

2007-07-19 02:27
Skön låt bazzan. djup och bra text å rapen kan man inte klaga på.  :)

2007-07-19 12:33
Tack grabbar :)

2007-07-19 13:02
Bazzan förra låten du gjorde sa jag var den bästa låten du någonsin gjort att den ligger 1 på topplistan jag måste tyvärr meddela att den sjunkit och ligger just nu 2.. Detta gjorde det riktigt bra ;D flow/text  allt ..
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!

2007-07-19 13:03
Tack mannen :) <3

2007-07-19 15:00

2007-07-19 16:46
Okej , jag säger så hära att du har utvecklats det skrev jag sist också men Hellvete så  bra du har blivit. Reffen nja , Mixxningen nja, Det var det enda som jag kan påpeka. Till det jag gillar Texten djup och vissa rader ryser man av då man hör dom. Rappen du har skön inlevelse härligt flow ! Fortsätt att droppa så hära ! Keep it up!
peace!    ps : UPP FÖR DENNA WHOA

2007-07-19 16:47
thx man! <3

2007-07-19 17:37
Här kommer min låt till er som sa ni ville höra.

Fölåt för att jag spoilar min musik i din tråd dock, men du bad ju om det. :P

LÅTEN

Förmodligen kommer ni säga att mitt är keft å skit. Kan klaga på mitt ljud på att det är kefft. Det är hlet okej, för det är det. Men låten i helhet är daamn så mkt bättre, jag är inte självkär, utan motbevisar bara, påstår inte jag är bäst eller skit, bara att jag droppat bättre än den här. Jag tar inte åt mig av kompisproppsen som kommer komma eller dylikt. Jag bryr mig helt enkelt inte. Jag har fått saker och ting förklarat endå.

Hare bra.

PAX.

2007-07-19 18:31
Haha alltså..

1. Lättaste beatet att flowa på, det mest playade beatet, till och med jag har kickat på det.

2. Kass refräng, ingen sångröst. Lät som en gay.

3. texten var bra, faktiskt, men nej, jag själv tkr inte att du är bättre än mig i helhet och är inte självkär. Peace.

2007-07-19 18:40
en fråga: varför vill du döpa ditt barn till din flickväns namn?
hej

2007-07-19 19:22
bazzmedz P1

Haha, okay. Synd att refr. har fått så jävelst bra respons på den där låten då. Isf kan jag vara en gay. Jag gillar den.

Fine om det är lättaste beatet att flowa på, kom inte med bortförklaringar. du bad om en bättre låt och jag gav dig en.

Pax

2007-07-19 21:58
shine_gbg P1 :

Det är en komplimang efter som att jag älskar det namnet?

2007-07-19 22:35
Vikke p16 , Jag kan inte hoppa på dig och gräva ner dig direkt , Men snälla nån VARFÖR KOMMER DU MED DIN MUSIK HIT? Jag menar det är en fördel att lyssna på skiten om man har reccat eller hur? Pratar du eller rappar du? shieee

2007-07-20 01:09
nice man! den va fin :)
www.magnusrytterstam.se

2007-07-20 01:12
Tack Mange,
Och tack till andra som diggar.

2007-07-20 01:21
Det var bra faktiskt, lite hackigt i flowet på vissa ställen men texten sa det den skulle osv. Dock är det lite 90-tal att inte flerstavsrimma ;)

Men i alla fall, ganska skönt beat, deliveryn funkar och du är fan inte dåligt, snarare duktig. Upp!

2007-07-20 01:29

teN , Tack :)
Inte beef mellan oss alltså? =) Tack :)

2007-07-20 01:34
Inga problem! Nej då, bara att våran gamla battle gjorde mig pissed off. Men det är glömt. Keep up, bless!

2007-07-20 02:58
bazzmedz, låten va godkänd. lite tråkig reff dock! ganska alldagliga vanliga kärleksförklaringar, hehe ja har också gjort en låt som i princip säger samma sak fast med andra ord :D

däremot lite roligt att du vill döpa din dotter till din tjejs namn? även om du gillar de namnet så kanske du inte ska ha samma namn på dina favorittjejeR? kan bli jobbigt.

Detta är min forumsignatur

2007-07-20 03:53

Tack P-Lex, nej men personligen tyckte jag att det lät som en fin komplimang lixom :)

2007-07-20 03:58
sugit som fan... varför kan inte folk sluta göra massa jävla pop-hop?? inget djupt i den texten, det är ju bara massa klycher och nödrim :S skitdåligt.
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:04
Rapparkalja , tack för att du tar dig tid men, Vars ser du nödrim?
Så länge raden är bra, så spelar det ingen roll om det är "dörr förr" eller liknande, så fort meningen har en röd tråd så att säga så spelar det ingen roll om det är "nödrim", Men själv , och som alla andra kallar jag det "VOKALRIM" Ska du vara negativ så är det lika bra att skita i att droppa kommentar. Peace.

2007-07-20 04:07
du lägger ju låten här får att få kommentarer. och det suger rent av sagt, försök göra några tunga låtar istället för sånna jävla "älskling-toffel-krypa"-låtar... sånt popigt skit kan man ha på nåt ensamt-pojkband-forum där det hör hemma.
Vokalrim? vad är det som gör ett vokalrim? för jag har aldrig hört talats om det ordet förr :S
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:07
och vill du få fram ett budskap till henne nästa gång, så säg det till henne bara
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:10
och vill du få fram ett budskap till henne nästa gång, så säg det till henne bara.

Låten som du nyss tyckte var jävligt usel är ett jävligt bra sett att säga det på, och ja, jag har sagt det IRL. Men jag ville göra låten för att göra henne glad? Har du brud? Nej verkar inte så, har du varit kär? Verkar inte så, Du förstår dig tydligen inte på kärlek heller. Vokalrim: "Dörr Förr" Är inte vokalrim, "Fatta Akta" Är vokal rim, du hör vokalerna i orden flyter samma så det låter som ett rim.

2007-07-20 04:13
Men skitsamma, tack för att du tog dig tid. Peace

2007-07-20 04:16
du är inte smart någonstans va? det är fortfarande jävla pop-musik. helt onödigt att göra en kärlekslåt till nån som man lika gärna kan säga det till. säg vad du tycker till henne och håll sedan flabben bara. och du postar låten här för att få reda på vad folk tycker och sen börjar du tjafsa. Det är sjukt kass stil av dig och dina förutfattade meningar kan du hålla för dig själv. din låt suger, du har inget bra flyt, du har ingen inlevelse, du har tråkig röst, tråkig text, tråkigt beat och tråkigt tema... jävla poppare, hoppas du slutar rappa om du nu inte kommer att göra det bra. och nödrim är nödrim, har ändå aldrig hört ordet vokalrim förr ändå, men ett nödrim är ett nödrim
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:20
Haha är det jag som inte är smart fittunge?
Du hatar, visst?
Okej, som jag SA! Jag har sagt det till henne!
MEN JAG GJORDE LÅTEN TILL HENNE FÖR ATT GÖRA HENNE GLAD!

Ärthjärna, sjukt kass stil av mig? Sjukt kass stil av dig att droppa kommentar som säger "allt var kasst, Inget var bra" ska du vara så jävla negativ så kan du skita i att droppa. Du kan säga, "gör inte så, träna på det, lägg det på ett annat sätt, försök få ett annat röstläge" eller liknande. Du behöver inte droppa jävla bomben lixom, Tack för mig, stick fittunge.

2007-07-20 04:20
Vi tar det i GB'n

2007-07-20 04:23
att du inte klarar av sanningen är inte mitt fel, "don't eat around the bush" för fan... men okej, jag ska vara snäll mot dig.
du måste skriva bättre text, ändra röst, ändra beat, ändra tema, måste ha mer inlevelse och du måste öva mängder på flytet... och varför kallar du mig fittunge för? klarar du inte av att man är ärlig mot dig? vill du att jag ska ljuga och säga att din låt var ok?
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:25
Haha jag sa inte att du skulle ljuga för mig, jag sa att du behöver inte droppa som en lite fitta som tror att dom är tuffa för att dom sitter bakom skärmen. Men skitsamma, nu svarar jag inte mer. PEace

2007-07-20 04:27
jag tycker dock att du kan förklara dig! har du svårt att ta kritik? Du vill inte att jag ska ljuga men du börjar fitta dig när jag skriver vad jag tycker, och det är kass stil av dig... klarar du inte av det så lägg inte upp låtar. Visa det för några små-poppande ja-sägare istället
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:28
och jag tänker inte skriva i din gästbok... detta är enkelt. lägger du upp en låt så svälj kritiken och gör nåt åt det. börja inte fitta dig
Jag Är RapparKalja

2007-07-20 04:29
Upp whoa.

2007-07-20 15:25
de låter bra!

2007-07-21 18:44
Tackar. Upp nu whoa!

2007-08-08 14:38
upp whoa!