vers1: okej då jag har försökt nu ett tag att intala dig att du får mig att må bra varje gång jag ser dig så börjar allting vrida sig du är den finaste, jag vill vara vid din sida men det finns hinder och problem att gå över men baby du är värd det, du är allt jag behöver bara de är du och jag, vi delar samma andetag kommer de vara bra tills vi ligger där och delar grav du väcker drömmar i mig, drömmar som aldrig funnits där för du är hon, du är sagolik , jag tänker på dig varje dag lever på min drömmar att det ska bli du & jag de finns fel men vet att tiden läker alla sår ska vi gå på och kolla hur det kommer gå? strunta i allt som sägs, göra som vi själv vill för du är underbar, men tror du att jag räcker till? refr: För duuuu, DU ÄÄÄÄR DENN SOM FÅÅÅR MIG ATT KÄNNA SOM JAG GÖR NU deet, det är sannnt VILL VARA MER ÄN VÄN, MEN VAD VILL DU? vers2: Jag kommer inte släppa taget, hur det än ligger till ingen kommer hindra mig, jag vet vad jag själv vill när känslan finns där, och när hoppet bara växer ska man inte tveka utan hoppas att kärleken den räcker jag älskar att vakna upp och se att du har skrivit åt mig pirras i kroppen och jag vill bara springa till dig hålla om dig, pussa på dig jag vill göra ALLT NU är det någon som är vacker så är det du För det är du (DU), ja det är du (DU) jag tänker hela tiden på och vill vara med nu sen första dan jag såg dig, så kände jag mig speciell jag blev kär i dig direkt, jag kunde inte hålla mig Men jag vet hur det ligger till och jag förstår dig vi kan gå lugnt fram och kolla om det ordnar sig? du får säga när du vill, när du vill ta ett stegfram jag vill göra det och det är inte TVEKSAMT
remember my name<br>you'll be screaming it later!