fett nice..
www.myspace.com/L1Xproductions
nice man! :D
www.magnusrytterstam.se
nice låt :)
http://www.myspace.com/p2da1
jo då det är en soft låt
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
ojdå, bra, du utväklas.. till och med ett flersatvnings rim,)
Tack alla som kommenterat;) och Coffe du fick bli den hedersvärda 80:e som kommenterat;):D hehe. grattis;):D för det så får du en puss(L):D Några fler som vill kommentera min låt?(A):D
Peace im out!
jaoo den va den bästa jag hört med dig brochan ha de bra keep it upp brochan peace
www.znapmusic.com/dudde/
låter bra asså.. lite hackigt flow kanske.. sen kan du slipa lite mer på texten nästa gång.. kämpa vidare..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
den e okej såå, nu har du fått din efterlängtade kommentar ;) pz main..
http://www.myspace.com/micman123
Tackar alla som lyssnat och kommenterat;) Några fler?:D jag blir glad när så många kommenterar;):D
Peace im out!
skön mogen röst, i like :), flowet hackar bara ibland... men jag ser att det är påväg mot något bra dehär :D så keep up.
sköön Nemc Pejz wiseen
http://www.myspace.com/wiseenmusic
Tacktack Akim P17 och Wiseen P17 för era kommentarer;), det värmer verkligen, tack Akim för att du tror på mig att jag kan bli bättre;):D Men tack alla:D
Peace im out!
Beatet var skönt, tyckte om det! Tycker inte om deliverin', tycker du lät lite stressad och rimmen vill jag höra mer avancerade på vissa ställen iaf. Flowet var ok, du hade så mkt hål och skit, du skulle ha fyllt ut raderna längre osv. Men sist jag hörde dig så var du mkt sämre, du har förbättras massor, så de är ju kul att höra :) Aja, pz, träna på! :)
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Skönt beat, väl användt iaf. Flowet var lite tråkigare, för mycket hål och liknande, lite tråkigt röstläge och delivery.. Lite stressigt på något sätt. Förstod inte allt av texten, men helt okej =) Forsätt =)
skön känsla i den här låten..:D Men lite lätt skriven text tycker jag.. Men annars så flöt du på bra tycker jag..
Södra 16 Studio
Maraan: Tack för att du diggade;) Hobbe: Bra att du tyckte om beatet;):D och tack för kritiken din, ska tänka på det.S-Media: okey, tack för din kritik ska tänka på det du skrev._Smokey: tack för att du tyckte om känslan i låten;):D, tack för att du kritiserar mitt textskrivande, fastän jag har blivit bättre med tiden på att skriva texter;):D
Peace im out!
Hahaha när man håller på med musik så är det ganska viktigt att kunna TEX: säga R rätt
okey JollyRoger fattar inte vad du menade med det men okey. Lämna ett GB så kan du förklara;).
Peace im out!
Några fler som vill kommentera låten?:D
Peace im out!
Tankar, kommenterar snart..
Tung killen =) Keep up! Peyz <3
upp!!! och mer kommentarer;):D
Peace im out!
assa bra text :D du moste skicka loten sen nar jag kommer hem te sverige :D puss
Den var inte bra : Du har flowet i arslet o texten va fett keff o din röst, mina högtalare gick sönder när ja lyssna på din låt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stabilt, nemc du har skrivit 31 inlägg typ! haha
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
utväckling yepp, men du måste forsätta utväcklas mannen! forsätt =) peace!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
braaaaa :) inget på mp3 eller datorn.. men bra varen!
alla inlägg med stora bokstäver, fet stil osv tas bort. om du undrar varför så kan du läsa reglerna :) /mr-C
Tack alla som kommenterat och tack Coffe som upplyste mig om det;):D
Peace im out!
Mer kommentarer tack:D
Peace im out!
JA vart ska jag börja brother ;) Beatet är ganska soft..men inget jag diggar iaf, Sen gillar jag skarpt din röst de är bra iaf.. texten..mja..lite körig där ett tag men träna mer så sitter de som en klisterlapp på lapp lisa ^^ så allt som allt..mer träning o lite variation i flowet så kommer du kicka fett du får 7/10 av mig.. cant wait untill the next relese ^^peace bro..
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
Du är iaf bättre än mig helt klart..jag tränar fortfarande på flow ^^
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
Tacktack
Mc-Chip P25 ;);D Det värmer och jag tar åt mig av kritiken så jag kan utvecklas, men ska tänka på det i framtiden;):D.
Peace Browie
Peace im out!
Ey, första gången jag hör dig mannen. Gillar inte ditt röstläge men Lät gode bra men jag gillade inte dom små "stoppen" du gjorde i låten, det lät lite hackigt och gode irriterande. träna på flowet & rösten så löser sig problemet =) Röst 3/10 Mix 8/10 Text 8,5/10 Helhet 7/10 Peace / Terrific
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okey, Kitte: tack för att du tog dig tid;):DTerrific_: Tack för din utfördliga kommentar;):D.Några fler som har någon kommentar undangömd?;):D
Peace im out!
-Kolla han! ..det är Joqe
413 nerladdningar:D det är nice som fan asså:D aldrig varit så populär någon av mina låtar:D ;):D,
Men tack:
joqe P19 för att du tog dig tid;).
Några fler!
Peace im out!
Upp! sen får den dö!
Peace im out!
sjukt hääärligt vafan!
I know everything about you
Tack tack
belliiz och Ratanan P16 för era kommentarer;):D några som har fler kommentarer?;):D
Peace im out!
stor skillnad ifrån de ja minns av dig förut. å de va typ en mumlig acapella där du tackar dina fans. haha. mja de går framåt. lite mumlig på några ställen men soft!
http://www.myspace.com/quizze
Tacktack Quizze för att du tog dig tid och märkte min utveckling;):DNågra fler som har några kommentarer undangömda!?
Peace im out!
Skönt flow , men texten va inte den bästa . jag tycker du skulle haft mer bas på mixningen , jag tror du kan bättre än detta Keep it up , pz and löv
Den duger helt klart, jag har riktigt svårt för höra va du säger och du har svårt för uttala vissa ord känns det som.
Ingen tar mig.