Dany - R.Kelly Cover! (Same Girl)
låten <---------- LÄNK! Ville göra en cover av R.Kelly ft. usher - Same Girl.. här är resultatet.. jag står för allt sjungande ;)
Jag är faran som lurar i natten!
Nästan bättre än orginalet! :P nästan...inget mer... bara nästan!
bajsar ner forumet 4life :)
fett skönt, hah, lite smörigt, men orginalet är ju det så. niceeeeed done
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo fan!:) niice som fan!:) aldrig hört orginalet faktist. men detta var nice som satan!:) UPP!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
har typ inte mixat något än att stabilisera ljudet. Tack allihopa! :)
Damn, män! Visste att du kunde sjunga, men inte så bra. NICE i mina öron!
One in a milli-on.
jävligt fett
www.myspace.com/L1Xproductions
asså mannen. ja blir snart kär. galet skön. Du har talang.. one/Q
http://www.myspace.com/quizze
Satan, fet alltså! I stort sett bättre än orginalet :) Sugen på att göra reffräng åt mig? Du får lyssna på några låtar jag gjort. bigup, Peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Här är text: Yo Ush What up Kels Wanna introduce you to this girl, think I really love this girl Yeah Man she so fine Straight up dawg? She stand about 5’4” coke cola red bone Damn She drives a black Durango license plate say “Angel” tattoo on her ankle Plus she’s making pay so she got a crib on peace street right on 17th street And I call her “TT” Wait a minute hold on dawg do she got a kid? Yep (?) she love some waffle house Yep Do she got a beauty mark on her left side of her mouth? Man? Went to Georgia Tech? Yep Works for TBS? Yep Man, I can’t believe this chick… damn… mm
fett skön röst du har ,.
-Don't stop searching, it's not over
najs done måste fan tanka den riktiga :)
SignatuR^
Tack alla ! :P kom igen lite mer kommentarer, kolla nerladdningarna :)
du sjöng bra
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
det är helt okej asså, men helt klockren är inte sången. svår låt, r kelly har en speciell röst och sångstil.. du sjunger bra, men träffar inte alltid rätt.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Har hört orginalet någon gång, men vet inte om det är samma text. Är det samma du kör eller har du skrivit om den? Det var nice gjort i vilket fall! :) Skön som fan!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
cool
Varför har du inte sagt till mig att du kan låta som R.Kelly din fis? Jag tycker det låter förbaskat bra, även fast du inte slår på tonerna helt och hållet på vissa ställen. Men likheten kompis, likheten fick mig nästan att tro att du hade langat upp originalet och försökt lura folk, haha!
Yeah, you know..
du är mer än duktig :D.. gillar vad jag hörde, real talang .. tjockt med upp för denna.. hel skön röst.
Riktigt bra i helhet :) dock lite fel här och där men inte så stora att det märks
:)
aboooo!!!.. kör på engelska i framtiden,,,börja sjung lr nåt va ska du me svensk rap till när du kan d här vafan...waste of telent!
T.R.A
hahahaha dennna är klockren :D sooft . kör mer sånt , din stil :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Mycket bra!
www.youtube.com/prendel
det här va sickt sjukt skönt, reffen är ju för fan snarlikt R.Kelly
www.samyprod.com
Tack alla ! :) Glädjer mig!
upp =)
Yeah fan jag blev lite chockad först för jag trodde det va den riktiga när jag lyssna :P Men det va riktigt bra gjort! du låter som R.kelly mayn! BIG UP!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
tack!! :P
upp =)
uppas
www.youtube.com/prendel
Thanks! :P
Varse
www.youtube.com/prendel
Äh, fuck denna trådish haha :)
jätte fin röst ju
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Dahahahahaanieeeeeeeeeeeeeeeeel! :> Bra där! <3 Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
ahha dne är Fan så på riktigt, SKitfet cover, PeaCe up ;)
Pengarna Ska fram , Klart det Måste Fixat// Tar upp min Butterfly , Ska visa hur man Trixar//
maaan, visste inte att du kunde sjunga så här bra! Shit asså, dunder! :D:D
faan va nice röst du har ..du e faan nästan lika nice som originalet Peace
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
Checka min andra R KELLY cover också.. Ligger här i audio forumet.. :) Enjoy!
gogo
ÖJJJ
vrf så många cover nu för tiden dany? Soooft du göre fett bra! du har utvecklas totalt man!! shiiet bra gjort! :D
vrf så många cover nu för tiden dany? Soooft du göre fett bra! du har utvecklas totalt man!! shiiet bra gjort! :D Love - N - Respect! BadaBoom!
lät bra det här, var nåt ställe det inte var helt kliniskt.. men äh, va fan... detta va bra
http://www.myspace.com/akinonline