P.M.S (Proclaimer & Klockan12) - Sentimentalitet God afton, mina barn.Proclaimer och jag har degat hela dagen och i princip inte gjort ett skit, förrutom att vi har skrivit på en låt, som vi sedan spelade in, och här är den!Låten handlar om min och Proclaimers vänskap som varit tillochfrån problematisk från högstadiet då vi först blev polare - till idag då vi är... polare, också, men nu är vi starkare än någonsin!Det här är också ett smakprov från våran EP som vi kommer släppa inom kort, en EP med 5 glödheta trumhinnestimulerare som ingen borde låta pasera obemärkt förbi. Info kring EP'n kommer ni kunna finna på följande sidor: www.proclaimer.smyr.net www.klockan12.info.se www.myspace.com/proclaimerproductions www.myspace.com/klockan12P.M.S - SentimentalitetLåttitel: SentimentalitetText & Rap: Proclaimer & Klockan12Beat: Onyx - Last daysMix: ProclaimerInspelat i Proclaimer Studios 2007// P.M.S
Fett braa låt ni e sköna flowet beat fortsätt så proclaimer peez (:
låten får mig att vilja ringa upp alla mina 10000 polare från förr! jag tror att många kan relatera till den och jag gillar hur låten utvecklar sig. det känns genomtänk, det var sköna rim och framförallt: äkta.