I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ssandra - Marcus Hoffmén

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-20 19:36

Ssandra - Marcus Hoffmén

nya låten.
http://www.speedyshare.com/593896333.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-07-20 19:42
Borde va olagligt och kicka på detta beatet alltså.. Överdriver nog inte när jag säger att jag hört över 50 versioner på den här.

Du borde öva lite mer på dina rim, din delivery (det låter som du ligger i framstupa sidoläge och viskar så högt du kan för och nå fram till micken).

Ljudet är inte så bra, datamick?.. Blev dock förvånad över att du kunde flowa, det måste jag ge dig lite creds för...

Ha det fint :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-07-20 19:47
haha, okej bra att du säger det du tycker :)
Det är bra, bättre att tala sanning så jag vet vad jag kan träna på!  ah jag har datamick, men köper snart en riktig mick ..

tack så mycket! 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-20 20:16
:)

2007-07-20 21:10
fin låt först och främst:), bra text,  bra beat även om det är lite mycke spelat^^, du gör bra ifrån dig i låten. värt att lyssna på tycker jag(Y) har inget negativt att säga förutom en ny mick, men de såg jag ju att du skulle skaffa:) UPP, peace:D

2007-07-20 22:05
heh. tack så mycket !
ah precis det ska jag skaffa direkt när jag får pengar:)

UPP!:)

2007-07-20 22:54
sandra du utvecklas det hör man.
tycker att det låter bättre å bättre varje gång.
men den bästa du droppat är precis som du är.
peace&love<3

2007-07-20 23:36
tack så mycket :)
försöker ialafall, men snart får jag ny mick!
Då ska ni få se att jag kan!!!

2007-07-20 23:42
Gulligt med omtanke :)

vem har mixat?
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-07-20 23:53
haha jag gör allting själv. men är inte så värst bra.