Wikke och elak, droppar tungt som vanligt/ Trycker i basen, duvet livsfarligt/ Det är fest min vän, va inte lessen/ Skruva upp volym så sätter vi fart på festen/ Jag lägger in med 16 bars, som sitter bättre än vanligt/ Jag pumpar hur högt jag vill, skiter i lagligt/ Jag går på stan med stora kläder, visst kalloa mig wigga/ För att jag är den jag är och klär mig som jag vill va/ Vad rör det dig om jag kör med 3 gånger XL/ Vi kan väl höras nån gång man, what eller inte/ För jag kan sätta fart på högtalare trots att jag är vit/ Elleer hur din fitta, trots det jag droppar tungt skit/ Ingenting kan stoppa mig, ingen snut kan göra nått/ I do it like snoop dogg, I drop it likes it hot/ kom å battla mig, jag battlar ut dig med en freestyle/ lägg mig på minnet, en viting som la de tight/ Wikke, ett namn att komma ihåg/ Jag lyckas alltid flyta släppa lägga kicka det hårt/ Nu har jag lyckats spotta av mig, 30 secs of fame/ Så kom ihåg mig horor, en blivande legend./ Wikke och elak, droppar tungt som vanligt/ Trycker i basen, duvet livsfarligt/ Det är fest min vän, va inte lessen/ Skruva upp volym så sätter vi fart på festen/ Kliver in på alla fester, och flashar med en cripwalk/ Om du ser mig göra det är det ingen vanlig dag/ Jag smiter från bekymmer, jag gör det jag gör/ Jag poppar det jag poppar och kör det jag kör/ Ingenting kan ställa sig mot mig jag är en mur/ Som en liten spermie la ja det tungt i ultraljud/ Inse att du är sämst och bara får kompis propps/ Men det inser du väl nu, efter en omgång stock/ Anmäl mig, för du har rätt det kallas för våldtäckt/ Men du kan ändå gräva ner dig med din sångtext/ Jag gör det tvärt laxsnabbt rappt i takt, o inget skitsnack/ Skrivit en helnovell när du har skrivit en papperslapp/ Jag heter Wikke man, bara det får dig slagen/ Jag ger dig såna skader att du kommer vrida dig i graven/ Jag gör det som jag vill och jag lägger det stilrent/ Dissa min flickvän, du vet att hon är skithet/ Wikke och elak, droppar tungt som vanligt/ Trycker i basen, duvet livsfarligt/ Det är fest min vän, va inte lessen/ Skruva upp volym så sätter vi fart på festen/ Texten aka dålig upp-reason ;)