Här är texten oxå. Vers, 1: bitch de e ja som styr och ställer// rappare kränger skiver på ryska bordeller!// ni, luktar plast som legomodeller// ni bara, glappar käft å springer iväg som gasseler!// jävla tönt väx upp, du e vilsen i drömmen// e du som Al Capone?, du menar lejonkungen// om man vill vara g kan man inte tro på tomten// *du bor i en småstad å inte i compton* hörru grabben hur kan du bara kalla dig hustla// när pappa betalar, medans du bara glassar// i en rosa skjorta, blanka skor å slickat hår// mannen vem försöker du vara, du är bara monoton// ärligt talat, vem fan vill du vara?// vilka har din rygg ha? bananer i pyjamas??// och du, föresten, man är inte pimp// när man knullar en fjortis så försvinn!!// för alla rappare följer samma gamla mönster// *ooops, någon föll från ett fönster!* beefa mig bli jagad av, 30 tusen bönder// du blir kvävd i sömnen, ah shit!// du blir slagen me nävarna på sandman// kallar dig rapper??, du e B som i boyband, haha// kompis känn igen, ja e hulken i en pojkes kropp// när jag tuggar dig och spottar ut dig i en kopp// ey!!, du är inte maffiaboss// du är en rappande version av gruppen vengaboys!// det är jag, som är don// och ni fattar ingenting för det här är min chargong!// homie kan du tycka att du rappar det bättre// när du i varje reff måste rimma på käften!!// ingen här, lägger det lika tight som martin// så fuck you mothafucka ta ditt pick å pack å stick!! Ref: det är dags å vakna så ta er i kragen// står kvar på egna ben tills ja stegar mot domedagen// rätar på ryggen fortsätter vara tapper håller hårt i svärdet// viker inte för besvären ja fortsätter färden// toner, blocket, pennan bildar mitt sigill// säger, tänker, tycker gör å skriver va jag vill// ge mig nu din plats svenne här ska ja fram// ja sa ge mig din plats svenne, här ska ja fram // mannen när jag lämnat micen så tror du att den blöder// för ja e vass i käften men inte värd ett öre// så jag robbar dig på fame och dräper beaten som en bödel!! Vers, 2: beef igen, me kärringar i permobiler// käften lyssna nu era jävla mongolider!!// svaret e nej, du e inte dr. dre// tycker du som ja kan jag hålla me dig// hiphop idag, låter lika dant// snälla kan inte någon bara´kasta en granat??// bitch please!// ---RnB, kan man kalla det musik??// apish mothafucka, betta recognize boi// springer efter brudar med ett porrstjärnestånd// så hur kan du tro att du kommer lägga det tight// när du är lika uttöjd som fittan på en thai// lägg ner din keffa skit, det är ingen som vill höra// snälla jag ber er, sluta smöra// jag är inte din vän, så hata på mig// ärligt talat, så skiter jag i dig så du kan rata mig// kissar på din brud för hon tillhör mitt revir// och vissa rappare, borde skaffa sig ett liv!!// bli inte sur, säger bara vad jag tycker// alla spelar över, det blir bara för mycket// när, alla tror, att dom är blood n' crips// ni kommer ingenvart, me d där ba stick!!// så, vad finns det mer att säga??// --mannen du är en i mängden så fucking jävla played out!! Reff igen.
aa visst serrö :)