Rousu ft Krille - En Sång Till Dom
Shuue whoa folket :D Här kommer en skön låt som jag o Rousu arbetat ihop, låten handlar om saknad,alltså lite kännslor osv ah ni hajar så börja tanka o lär er att älska :) tack för mej o som vanligt blir mina sista ord, HATA/ÄLSKAR ;) Mixningar: Rousu: egen mixning Krille: med Hjälp av cB på mixen,:) tack för det peace <3 Länken finner ni nedan:http://www.speedyshare.com/129683179.html
fett skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rousu du har utvecklats, hittat en annan stil. men påminner sjukt mycket om "henka"? krille läggere najs, men på sistonde har du låtit så ansträngd i dina låtar? reffen var söt, ni 2 är söta. tack för låten, det kommer ett sVARRRR!!!!!1111 ehhe. nej men söt låt, jag sparar den fan. fan vad kluddigt det såg ut, men keep spittin boys!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
bra killar . reffen diggade ja , skönt dunk men endå känslor i shittet Rousu , Jag börjar digga dig mer o mer nu för tiden , sooofti . nice text o även flow , Bra artikulerat och bra röstläge . Ja diggar ditt som sagt Krille . My brooo , Vad ska jag säga? Du vet som jag sa på msn , texten e nice , rösten är helt oke , likaså flow . Jag tycker det lät bra iaf:) Upp för dessa /L
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tyckte den var bra :D orkar inte skriva en feting kommentar just nu :P .. men gör det senare ikväll kanske :D
H-O-R-A
jag diggar:D den var skön..:) gillar krilles mixning*:P hehe ;) brajobb grabbar...båda har utvecklats. fortsätt nöta bara:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar lvs alexz o cB ;) kul att ni gillar :)
ROUSU
Exakt detta som jag gillar med dig Rousu , När du gör en låt då budskapet är känslor och du tar i ända från tårna! Vill höra mkt mer sånt från dig. Även fast jag vill höra mer sånt så kan jag tycka att de e nästan bara sånt du släpper, vill självklart höra mkt mer av de andra med, lite sköna skryt låtar tex=). Men som du kanske förståt så diggar jag verkligen det du lägger i denna, du får fram budskapet klockrent, där styrkan i texten verkligen sätter spår, du utvecklas för varje låt nu tycker jag. skulle egentligen vilja hitta något att klaga på men finner inga större fel. så grym låt mannen=) Över till Krille där jag blir lite överraskad faktist,Eftersom att jag aldrig hört dig förut så räknade jag inte mig något speciellt:P men diggade dig faktist lika mkt som Rousu i denna låt, flyter med en skön känsla över hela låten. Du använder dig av fin lyrik för att få fram budskapet=)skön röst utan tvekan, jävligt nice! Hör gärna mer med dig i framtiden så HOLA! om du droppar shiet!:D Självklart du med Rousu Tycker mixningen låter fin, ingen större miss där.=) Reffrängen är riktigt fett måste jag säga, bra jobbat! Beatet är sweet, känns som jag hört det förr så antar det är freeshit?Aja thats all! //Natur
www.myspace.com/naturmusic
ROusu jag håller me natur där. Du är som bäst i sånna här låtar när budskapet är känslor och du tar i..! MYCKET bra låt :D Krille va oxå naajs :D
SignatuR^
klockrent natur ! skönt att du tar din tid o lyssnar o kommer med bra kritik ! big up på dig ! de värmer som fan !! och tackar rin2n oxå! kul att du gillar det ! Piz
ROUSU
Moderator
2007-07-22 12:28
Jorå den är helt okej.Rousu: Hör en ganska fräsh utveckling. Härlig inlevelse och som dom sagt där uppe, att du verkligen tar i från tårna. Mixningen brister dock fortfarande. Låter lite väl burkigt. Men jobba på me den.Krille: Har inte hört så mycket av dig men de låter helt okej. Flyter på bra osv. Mixningen och kvaliten är dock inte den bästa här heller. Så jobba på den. // J-A
myspace.com/jiahprod
Najz låt :)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
tackartackar:) kom igen nu whoa !
ROUSU
tack till alla som diggar :)
Mayn de här e tungt skit! Gillades som fan! Eran rapp flyter som vatten i en bäck.Bless
Peace
Riktigt bra låt :) Rousu gör de riktigt riktigt bra :) Proud of you bwoi :) Krille lägger det bra, inte lika bra som Johannes - men de funkar :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack Zycore :) tack Kriss Knacket thx mayn
rousu du lägger de skit bra i denna diggar de mkt mkt!!! =) tkr du har ett flyt som ja du bara glider fram ;) nej men du har ändrat lite röstläge o de e sjukt bra faktiskt även fast du har haft bra förut men fortsätt på den här vägen!! Reffen vet du redan vad jag tkr men jag kan säga de här oxå :P sjukt bra!! otroligt bra text skönt mannen =) Krille du lägger de oxå bra men inte lika bra som johannes du låter lite ansträngd.. men men du lägger de soft! mkt bra låt grabbar propps!! fortsätt så här denna kommer o spelas säger jag bara =) puss på er!
Romazze
Riktigt grym såklart! ;)
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
tack så mycket allihoppa:) Romazze : Tack så mycket för den komentaren :) o alla andra:) kul att ni gillar :)!
ROUSU
riktigt nice pojkar ;D
www.myspace.com/lizenmusic
Yeah tackar :) Upp nu fan !:D
ROUSU
Moderator
2007-07-22 21:36
whoa börjar bli på tok för stramt :P
äääh, vafan, skit låt! Skoja johannes & krille ! den är riktigt bra, Rousu, du vet vad du vill ha & säga & det låter verkligen skit bra! fortsätt så, (YYYY)
I know everything about you
langa upp texten då :)
Romazze
tackar :)!heh kul o höra faktiskt!::)
ROUSU
jag står ensam o börjar få ångest .när jag väntar på dig på perongen allt är så tyst, allt är så mörkt .jag känner att tanken vill dö för en stund men när jag tänker efter så va jag inget alls för när jag va med dig va jag nått som inte fanns .jag känner saknad när jag tänker på dig o jag hoppas innerligen att du tänker på mig för..kärleken med dig , de e svårt o formulera i ord, för allt va så komplicerat mörkret faller ner och jag står ensam kvar och jag hoppas snart att jag ska kunna tänka klart om vem jag är o va igentligen vill men jag sitter ensam o de blåser kallt på min kind jag hör mitt namn sägas högt vinden och sträcker min hand för bli tagen till himlen reff: jag ger en sång till dom som känt nångång att dom saknat en person som aldrig känt nå sånt jag ger en sång till dom som aldrig kommer tillbaka .den e till er som bara älskar att hata Där har ni min del :)
ROUSU
tack pussar på er dom digga ^^ nä men jag langar upp min text ikväll, har inte tid ork just nu, kom just från jobbet :)
tycker den bara blir bättre för varje ggn man lyssnar =)
Romazze
beatet suger....låter svensktopp. annars var det väl kanske ok
okej, svensktopp, ah så kan man ju oxå se på saken ;)
beatet låter svensktopp. så ser jag på saken...men annars ok
yeah okej tackar :)
ROUSU
rousu ; får inte jag ngt tack ? :(
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
oh shit :D fett med tack bror :)! <3
ROUSU
Zycor puss på dej ^^ haha
Låter tvär fett grabbar Krille: Städpatrullen i din fäja babe<3 Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Låter bra gubbs ;) Keep it up! Peace !
http://Myspace.com/Slukarn
tackar lillebror,slukarn :) piz
ROUSU
okej nu ska jag kommentera riktigt :) Rousu : Fyfan , det här låter riktigt jävla bra =) . Du har utvecklats riktigt mycket.. reffen är otroligt skön . och första versen tycker jag är helsooft :) .. Mycketmycket bra gjort måste jag säga. Deliveryn är på topp, känns verkligen som om du menar vartenda ord av det du rappar om =) Krille : Jag tycker det här låten najjs :) du har oxxå utvecklats. dock tycker jag att rousu faktiskt la det bättre i den här låten .. Tycker mer om när du kör attityd rapp, men tycker även att du gör känslo låtar nästan lika bra för det här var riktigt bra .. Kommer lysssna en del på den här :) .. Betyg : 9/10
H-O-R-A