I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samy - Kvar här i dimman ( Danish Cover )

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-22 16:21

Jag har sjukt ont i halsen och är förkyld som fan så rösten e helt jävla fucked up men har tråkigt som fan så jag körde en cover, bara vers1 och vers 2 samt refräng...

Som sagt rösten e fucked up och jag pallade fan inte mixa så märkvärdigt, har bara stabiliserat ljudet och slängt på lite reverb..

Backup länk
 http://www.speedyshare.com/506755449.html

Besök gärna --- > www.samy-lre.com för nya låtar, inte covers då da ;) Men massa nya låtar på hemsidan!

Obs: Jag har inte frågat danish om detta är okey men det är bara en plojj grej, så peace!

Peace!

www.samyprod.com
Moderator

2007-07-23 19:58
Sådär, rensade alla inlägg och nu tar vi de från början..

Killen har gjort en cover och han är mcket väl medveten om att det är en cover och jag tror inte det är det han vill ha kritik på (dock är jag osäker på vad han vill ha kritik på).

Hursomhelst, han vet att de är en cover så det behövs inga onödiga kommentarer om det.

Pz!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-07-23 20:18
Ja ? , och jag skrev att de va lite löjligt , och tycker han ska köra sitt shitt ! Keep it up  Peace !
soundcloud.com/jerrones

2007-07-23 20:33
Nya länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-23 21:03
jag håller med Jerra på den biten, att han ska köra sitt eget. men kul sak kanske det är att dra en cover, men jag diggar så klart danish mycke mycke mer, o jag kan inte höra nån annan än danish på den här låten, satt liksom o väntade på hans röst i början av den, lika då D-Low drog på det beatet oxå, jag förväntade mej en Danish som rappar på det ingen annan, men nu vare så att jag lärde mej att lyssna på D-lows låt, för den va värkligen bra gjord och med ett helt annat budskap,. men en cover på danish låt, då någon annan rappar hans text det stämmer inte för mej bara..

Peace out

2007-07-23 21:13
Det är skönt med covers för man undrar alltid om den personen lägger det bäst osåvidare. Annars tycker jag att alla Nanne Grönvalls låtar låter som covers ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-23 21:18
Folks, kommentera låten istället!

Min uppfattning;
Du lägger det hur bra som helst, gillar framförandet, din röst har alltid legat på + sidan också.

Snyggt.

2007-07-23 21:59
TYCKER DU GÖR DET BRA MAIN

sure det är en cover men du lägger det bra main!
www.sds.studio.nu

2007-07-23 22:36
Tack för fina kommentarer, alla..

Ett + till perfektion också, prydligt och välskrivet ;)

Som sagt jag vill inte ha någon kritik på den, danish lägger det bättre, SJÄLVKLART =) Det är svårt, jag såg det som en kul grej bara å spottade ur mej de liksom ;P Så ta inte allt för illa upp, ( Trogna Danish lyssnare ). Jag diggar hans låt och valde att göra en cover bara ;)

Peace!
www.samyprod.com

2007-07-24 00:23
cover : använda melodi å text som tillhör riktiga artisten (typ)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!

2007-07-24 00:40
gillar inte dialekten men känns som jag hört låten innan ;)

2007-07-24 03:02
Vet inte. Tycker du gör det bra som många säger, men inget mer. Du lägger lite egen stil på den och kopierar den inte totalt vilket är bra.
Annars, så tycker ja att orginallåten är mycket, mycket mer vassare, men det är bara smaksak, kanske. :)

Peace./Yez
One in a milli-on.

2007-07-24 03:10
Haha kolla bimbokommentaren xD
gillar inte dialekten men känns som jag hört låten innan ;)

Så står det på pressen att hon blir kåt på rmk , danish och emilush.
Vad gör dom där här på whoa ? haha

2007-07-24 12:30
tackar
www.samyprod.com

2007-07-24 14:10
Natthaly tror du missade hennes ";)" ...vem ere som e bimbo egentligen? (:
www.magnusrytterstam.se

2007-07-24 14:19
jadu  mannen, tänker inte säga att Danish lägger den bättre eller nåt sånt! Som alla andra.
Jag tycker faktiskt du la den sjyst,
Om det nu hade varit "din" låt..
så hade alla älskat den, men nu tänker alla bara på att Danish hit & dit lägger det bättre..
Men det jag vill komma fram till på ett lite flummigt sätt, Är att du la det fett, och man kan ju inte säga nåt om texten eller beatet!
Så säger bara att du La det fett Samy, jag har sett dig Live också!
du har talang!
PEEEEYZ!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!

2007-07-24 18:22
Tackar, breee - extra tack ;)

Testar ett upp tll kanske?
www.samyprod.com

2007-07-24 18:42
Hajar inte vad folk har emot covers?
Orginal låten håller sig fortfarande, grymt bra, och tycker du gjorde det bra Samy :)

http://www.myspace.com/danokin<br>

2007-07-24 22:35
tycker de va fett
 http://hiphopstyle.bloggagratis.se

2007-07-24 23:11
usch.. han la det inte nånstans, men jag la en spya.
.

2007-07-24 23:26
Håller med disiple86 P21 till 100% sorry men du gör det nice men känns konstigt / fel .

2007-07-25 11:19
tycker orginalet är bättre, mycket BÄTTRE, du suger.