I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gudalika (Proclaimer & Klockan12) - Tankar som bankar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-24 06:02

Gudalika (Proclaimer & Klockan12) - Tankar som bankar

God morgon, mina barn.

Ikväll har vi haft ett helvete, vi har haft rumseko som bara fan, man kunde nästan tro att vi stod i en jävla sarkofag i Sahara. Men, vi lyckades lösa biffen med en annan mikrofon Proclaimer sket ut helt bakom ryggen på mej, och så VIPPS! Ny låt, direkt ur Proclaimer Studios, en låt som även kommer hamna på våran kommande EP som Du ska hålla utkik efter.

Rap & text: Proclaimer & Klockan12
Beat: Shape Of My Heart
Mix: Proclaimer
Inspelad i Proclaimer Studios

Gudalika -Tankar som bankar

PS. Vi heter numera Gudalika, då vårat förra namn (om ni ens hann snappa upp det) var upptaget. Men, Gudalika är det som gäller från och med... NU!!

// Gudalika (Proclaimer & Klockan12)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-24 12:50
Vafan dåligt med kritik dessa dagar! Jag tycker att båda lägger det soft gillar kl12 lite mer dock :D fett gubbar
yoyoyo

2007-07-24 15:13
Ja, det är lite synd, vi vart ändå rätt nöjda, men vi håller tummarna!

Kom igen nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-24 15:40
Proclaimer
Näe gillar inte hur du lägger det!
Tycker inte du flyter svårt, men ändå är det bristfälligt på något sätt...  Rimmen är inte heller så bra (även om jag inte är någon rimtok)

Klockan12
det är bättre, rimmen behärskar du, men enligt min mening försöker du flyta bättre än vad du klarar av vilket gör att det blir för jobbigt att lyssna på...

Men kul att ni kickar...

peace
www.eddaonline.se

2007-07-24 17:02

Edda p21
Tack för kommentaren! vi gillar konstruktiv kritik som din!
fast jag hade gärna velat höra vad som var bra med låten också... försök få med både plus och minus när du lägger kritik.

tcktack mvh/Proclaimer

2007-07-24 18:05
Proclaimer
Det jag kan minnas som var mest positivt på dig var, Rösten och inlevelsen.. Kändes som du hittat din stil vad det gäller det, Du överdrev inte och var inte för laidback heller

Klockan12
Det som var mest positivt hos dig var självklart rimmen!

Take care / Ed
www.eddaonline.se

2007-07-25 09:45
30 downloads fördelat på 3 kommentatörer, soft! Typ...

Kom igen, fler kommentarer vore trevligt :-)

2007-07-26 19:51
k1ngs1ze P15
jasså? lite wierd har aldrig hört att jag låter som houman... de vi har gemensamt är nog hes röst och stakigt flow. thx för kommentaren kid! sprid ord och lev ett sunt liv
peace

(upp i taket!) vet inte hur många gånger vi uppat nu men det börjar bli utspätt så jag antar att det får bli dags å släppa en ny låt kanske...
håll koll på en session med mig och linje19 i helgen lads! fred ut!