Alexz K - All I need
Kickade en låt idag IGEN ! . haha . . Jag och min tjej har bråkat mycket på sistonde.. Gjorde en låt om allt som vart å massa shieet . . reffen är engelsk och verserna är svenska :P .. engelskan kan vara bättre, jag vet.. men tyckte det kunde vara kul att se vad whoa tyckte om min engelska =) .. LÅTEN ! Kommentera, lyssna, njut, sprid, älska, hata PÄÄYS !
H-O-R-A
Jao, blir la först hihi =) okej låten var skitgo bästa jag hört med dig, reffen var bra med go engelska kanske inte bästa men vafan bättre en mig och andra som försöker och endå blir det sämre enda jag kan säga minus på reffen var hur du utala because. men go låt gillar din röst också låter inte lik någon annan. hade bra nu hejdå. // simon du vet sps från kompis whoa
kill em' all!
okej här kommer min komment, jag måste hålla med han där uppe att kan fan va de bästa jag hört med dej mannen, engelskan kan tränas upp, men sånt kommer väl med tiden, mixning kke kan bli bättre oxå, ditt flow sitter as fettish, o texten lika så, skön kännsla tycker jag på den, o helt klart en låt enligt mej som faktist kan spelas mer än bara en gång. peace out <3
det är riktigt nice det här...det är första gången jag hör dig på engelska men det låter bra det med...Du kunde dessutom välja en annan beat till din lyric.... men men....det är bara att jobba å jobba sen blir det så som man vill ha det.. tråkigt att du å din tjej bråkar mäyn.. päyz
FEETTT lyric, och älskar din röst :P pz!
0 523
fin lyric fin röst, hoppas det löser sig med tjejen :) <3 alexz k min broder
texten var fin. men jag hörde inte hur du utalade det. vart grötigt på vissa ställen.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
fet, flowet var nice, men säger som nynge, du mumlade på vissa ställen och engelska hörde jag inte jätte mycket på, men det var ganska fett ändå, men verserna var jävligt feta tycker jag =) något av det bästa du lagt Peyz !
Detta va nice. Du hade nice tonläge men du borde dra ner beatet lite så att man hör vad du säger lr ta ett långsammare beat för ibland hörde man inte så mycket vad du sa typ, men d va bara på vissa ställen annars e d kanon (y) Första gången jag gör dig på ENG å jag gillart d lät bra, Texten e bra med många bra rim. Flowet e finfint betatet skrev jag om innan, men jag gilalr ändå detta beatet :) 8/10 Pÿss <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Fint flyt . Nu börjar du hitta rätt alx . Det här är du, mix kan vara bättre men det låter inte helt fel . Fina verser, har hört den engång nu men vad jag hört så låter det bra :) Till engelskan då . Låter mkt bättre än vad jag hört innan, har du slipat ? ^^ nej men en helt bra låt , tummen upp för den här . Även om jag hatar att du gjorde på ne-yo - instrumentalen - "because of you " . Blev possitivt överraskad ialf ooooch Det är bra . Jag har väldigt svårt att tycka om saker men det här höjer dig ytteligare ett snäpp . Fortsätt så här är allt jag kan säga och hoppas att du gör det . Keep it clean yaow . Holla back at uuur mayyyn ! || Nicho . Up in this over n out .
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Detta var faktist nice, du flyter riktigt bra över hela låten, fin känsla måste jag säga, texten tänker jag inte säga något om för den är personlig men tycker att den var fin endå. den engelska reffen var väl helt okey, tycker det låter fett när du rappar snabbt i den, uttalet kan väl bli bättre men inte så att man stör sig, helt okey reffräng med andra ord=) Mixningen är ingen höjdare tycker jag, det sprakar när amn spelar upp låten, fast det kanske e mina högtalare:P Hola!//Natur
www.myspace.com/naturmusic
Fett nice! Keep up the good work ;)
Yeaah den är niiice alex ! gillar den !:) keep up good workin !
ROUSU
bästa med dig^^ hehe men får klaga lite tkr ditt flow låter skumt^^, men kan inte sätta mig på vad det är. sen reffen vet jag inte hör inte riktigt va du säger måste kanske anstränga sig lite:P vad vet jag hehe. okej slutet va dåligt xD. kul att det går upp
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
checkar när jag kommer hem :D:D:D
www.myspace.com/friphmusic
Diggar dig.. skön röst som fan.. Men engelskan.. njaeeh ;P
2012 - 12 - 21 | I'll be there cheering!!
nåt av det bästa du gjort inte det bästa men inte långt ifrån. engelskan är ju helt okej men jag tycker rösten låter lite hes på nåt sätt:s Men låten får 7/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack somfan allaför kommentarerna =) Kul att dom flesta tycks digga :D
H-O-R-A
maaaäyn , ett ord för denna " HOLLY FUCK :) " två ord då, fett fett fett, finfina rader, ( no homobögballader ! ) det gillar jag :) det som var sämst i låten dock var reffen :( bara för att du aldrig övat på engelskan mayn, du ska få en lektion av mig i det om du vill :) inte för att jag är BÄST ! , menmen , vi ses på fredag också :) PEACE <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thäänks maynee :D kul att höra fina kritiken :D jaförfan .. fredag blire sooft =) <3
H-O-R-A
Jag säger som min homeboy hagren(talfel) ehm, riktigt äckligt finfina rader :) en av dina bästa va? tycker jag iaf, det enda som inte gjorde denna låt en 10/10 var refrängen och att man inte riktigt hörde vissa uttal .. men ska inte klaga för det var fett iaf ! :D ses imn babe <3
fett skön :D allt är fett. Lätt 10/10 :D Peace
www.myspace.com/friphmusic
tack grabbar :D .. riktigt kul att ni diggar =) .. Peace <3
H-O-R-A
Måste säga att jag diggade reffen. Verserna därimot verkade lite stressigt, tyvärr. Keep it up!
ajjjt :) . tack för kommentaren :D
H-O-R-A
UPP ERA TORRA FISKAR :)
jag langar text imorrn med :D ., för dom som ville ha förut på msn :D
H-O-R-A
vers. 1 För, varje gång jag tänker på hur bra jag har det Och varje gång jag tänker på alla saker Som jag har, som jag kan leva för Så är tanken där - att jag aldrig vill dö Att jag alltid vill finnas, att jag aldrig vill bli minne Att jag alltid vill stanna och vara bästa killen Som alltid ställer upp ! och fångar ditt hjärta Älskling !! finns så många saker jag vill säga Till dej !! bara du och jag mot världen Allt mitt är ditt, har älskat dig sen första kvällen Där vi stog, där vi står i dag Hand i hand såklart, alltid du och jag Tänker tillbaks, du är mitt hjärtas slag Stanna kvar ! du gör mej så glad när jag sitter ensam, sitter jag och tänker Det har vart för mycket skitsnack från många bitches Jag ska bevisa att dom har fel om mig Jag är inte sånn, det kan jag lova dej Så, jag ber dej en sekund, lyssna på orden Att jag skulle vänstrat är inte en chans på miljonen Tankar vandrar, jag vill säga tack Att du finns, att du har stannat efter allt Jag satte vårt förhållande i spel med knarktabletter Fuck mej , jag älskar dej vad som än händer
reff. *2 Because of you, I don't cry anymore Because of you , I will always be sure That you are the one , that you are my destiny My baby girl - you give me that life I need I take a risk when I was drunk one time I will never do that again - you are my life You said " take me now or never" "I can't see a life there we are seperated" "I can't see a life there we are seperated"
vers.2 Jag ångrar allt jag gjort - men jag står upp för allt Jag kan inte ljuga för dej - jag måste tala sant Kan inte fixxa alla fel i efterhand Men jag vill bara vara som en riktig man Jag är bara barnslig som håller på såhär Har försökt ta reda på vem jag egentligen är Och sånt tar tid - Förlåt för allt Stanna hos mej - Jag hatar mig själv ibland Men , jag hoppas du står ut, Du har mitt hjärta Vår kärlek faller aldrig för du vet att den är äkta Sitter här och tänker, du är kärlek Fast du är mycket mer än det, du är min näring Kommer aldrig släppa taget, sålänge jag har dig Om du skulle gå, skulle jag gråta tills graven Du är min (min prinsessa) ett ord : Äkta, äkta, äkta
reff. *2
Mellanspel *2 Tänker över tiden som vi haft tillsammans När jag tänker på den , vi är gjorda för varandra Stanna min flicka jag vill hålla om dig hårt Det gör jag redan , även om du inte tror Tack för allt, du är bäst min tjej Jag kommer aldrig sluta älska dig
reff. *2
H-O-R-A
haha, det e sant L2C ^^, men Låten va skit bra. Diggar denna Som fan! goforit! UPP!!!
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
jag säger ALDRIG memen, det kanske låter som om jag säger alltid, men så ere inte .. lyssnade själv när jag såg att ni skrivit så , menmen :P hehe . kan ju inte höra vad ni hör .. =) . Tack Twinky-- .. Och L2C kunde ju skrivit vad han tyckte om låten iaf om han ändå skrev .
H-O-R-A
riktigt bra låt , men det med engelskan var dock lite sämre .. men va fan träna mer så utveckals det , så blire mycket bättre till slut ;D ! päyzz bröö
thäänks paulo broooh :) .. ska träna på engelskan :D
H-O-R-A
gör det fan ;) så kickaru fett som fan sen :D !
Jag diggade denna låten som fan ! Texten e grym och engelskan tyckte jag var fet! BRA MAYN ! 10/10 på denna :D
yeah :D .. tack somfan Maynee :D , roligt att höra :D
H-O-R-A
yeah, du blir bättre för varje låt... dock tycker jag det var en ganska rim fattig text, men men.... slipa på engelskan så kan du bli tight där med :)
Don't!
ajjt =) . tack mitch :D ..
H-O-R-A
sista försöket :D UPP !
H-O-R-A
en riktigt, riktigt, riktigt bra låt detta här alexz k :) en personlig favorit enligt mig. fin text och bra sång! du ska vara jättestolt över den och jag diggar låten din fettfett mycket. hoppas vi spelar in snart! hade bäst :D
thäänks min singstar :D . jafan , vi ska ju göra en remix snart vet du väl ;) .. hehe . tack för kritiken :D . Desamma kayel :D
H-O-R-A
kommenterar imorrn ;) forza d ' .
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Du hade skönt flow och texten var bra:) beatet var skönt! fett tungt måste jag säga. Det var tufft att höra dig på engelska och du la det riktigt bra. Det här var en toppen låt från dig! peace
tack mannen =) .. värmer fan :D
H-O-R-A