Anxious - Fly Away (netplay)
Nu är det äntligen klart ! Ladda ner och lämna gärna kommentarer :D Peace Dawgs !Länk : http://d.turboupload.com/de/1955159/c5aspiy44i.html
Producent
2007-07-27 15:25
det är riktigt nice...du har skills man...förtjänar mer kommenterar n props än detta..fly away och den sista tracken take it easy va bästa enligt mig...vem gjorde beatsen förresten? keep it up..PEACE!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Producent
2007-07-27 15:26
förresten..goapele va samplad va?
Du har jobbat på bra mannen!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
tack så mycket dawgs, beatsen va gjorda av olika människor, allt från frankrike, till polen till sverige osv. :p haha, goapele är samplad från hieroglyphics låt make your move featuring goapele, tack så mkt dawgs, uppskattas verkligen (L)
Producent
2007-07-28 00:49
yeaa...international ju!...joo ja tyckte ja kände igen goapele..haha...aight man keep it up...peace
Fan vad jag längtat efter material med dig, minns "Stuck".. Hollar med en comment strax när jag fått hem "Fly away"..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aight, tack så mkt dawg :D
Iom att det var så pass många tracks, langar jag comments över favoriterna då! Och btw, din engelska är helt klockren man!Flow 2 this - Jaru, flow har du.. Det har du verkligen! Skitbra!Closer - Mys som fan & beatet är hur jävla fett som helst.Goodbye - Känslomässigt som fan, man känner det... Ähfan, kommer ju behöva kommentera allihopa :D Kortfattat.. If I was president är smart som fan, och de skrytlåtar jag hört har skönt gung & attityd! Ska lyssna på resterande nu... Hur FAN kommer det sig att en så pass komplett & professionell rappare som du inte kommit längre (fått mer uppmärksamhet) ? Du förtjänar det mer än jävligt många andra, du har det lilla extra! Hoppas på mkt mer framgång från din sida kid! All love!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maximum_Taste : tackar tackar tackar mannen, känns sjukt kul att höra att låtarna blir så uppskattade, det e skitsamma om jag nt får en massa comments men det e tråkigt med whoa df folk laddar ner utan att skriva när jag lägger upp det för att få en bedömning av mina saker. Men tack så mkt för att du tog dig tid att lämna ett inlägg, peace mayne, och tack igenAntagonisten : haha aight dawg, hörs senare på msn, peace mayne
kan inte lyssna igenom allt nu, men på rak arm kan jag säga att det verkligen är fett att du släppte det nu. Jag längtar till att höra det. Nu ska du verkligen få den fame/hype, allting som du förtjänar. Kärlek, och lycka till ! / apollo
Klockan är tio över tio.
Sköna saker =) riktigt nice (y) Peace
tack så mkt grabbar :D one love !
Nu har jag lyssnat på den 2gånger, mannen.. den är fet. nuff said!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Alla låtar är riktigt bra, kan dra upp några :)Closer - fint gjort, fett beat och rösten är perfekt till beatet.Goodbye - oj vilken inlevelse, min favorit helt klart! fint gjort, klockrent man! :)If i was a president - hört förrut, sjukt bra låt enligt mig. bara lite höga S-ljud.. annars felfri.Everyday - smutsigt shiiet, en av favoriterna även här. skön stil som fan. ditt uttal är jävligt bra no doubt. flow kan du verkligen.. texterna håller klass, med det här och din röst på beats blir det bara så tungt :P Netplayen får faktiskt 10/10. good job dawgh! pz!
UPPA DENNA!!!!! Detta är sånt som ska få uppmärksamhet för fan.. Ska ge kritik på de flesta spåren man som jag har sagt.. Men kan lägga in att spår nummer 4 är fruktansvärt fet, och den kommer spinna ett bra jävla tag här hemma.. Fet netplay mayne, fortsätt leverera den här typen av kvalité och visa att Skåne är toppen av svensk hiphop.. Peeeeys n Luuuuv
tack så mkt grabbar, så jävla kul att höra asså, tack så mkt bois (L) One Luv ! :D
UPP what the fuck whoa? :S
Snälla whoa, släng bara en blick på denna tråd, vad skadar??:O
Klockan är tio över tio.
upp in this shit whoa! lyssnar igenom låtarna nu kommentar snart bless
Blev tipsad av _Apollo och det verkar ju i tråden som att det här är något man borde ta en extra titt på. Lite halvjobbigt att det typ tar 10 minuter att ladda ned den dock! ;p Återkommer med en kort recension när nedladdningen är färdig
Yeah, you know..
Nu fattar jag hur man laddar ner :P
Introt är riktigt nice, farligt nice beat och bra flyt! Rösten är slående lik Pluralis röst, men det spelar ju ingen roll för det kan ju inte du rå för. Rösten är tung i vilket fall som helst! Fastnade riktigt mycket för Goodbye, farligt bra låt. I'm feelin ya on that one man, den var riktigt tung. Generellt så håller alla spår hög standard, speciellt när det kommer till beatsen och lyriken. Mixningen på spåren är lite sissådär, det funkar utan tvekan, men jag tror att det skulle gå att göra det lite bättre faktiskt. En sak kan jag säga utan att hålla tillbaka jack shit, Let's Chill är en av de absolut bästa spåren på hela netplayen. Lustigt att inte fler har nämnt den i sina kommentarer. Verserna är riktigt bra, både du och de andra killarna flyter på som tusan och refrängen min vän, refrängen är skitbra! Fast, Fly Away är förskräckligt bra. Där är då refrängen förmodligen den bästa av alla spårens och verserna är dope as drugs! Förstår att du valde den som titelspår! I allmänhet en väldigt bra netplay. Så jag håller med de andra i tråden, sov inte på det här whoa people. För det här är bättre än vad som brukar dyka upp här.
Yeah, you know..
abuu, tyckte ärligt talat de här e den skönaste netplay jag har hört.. bra beats, flowet sitter riktigt bra på alla låtar, bra texter ;).. big up för den här!
tack så mkt allihop, riktigt kul att höra grabbar, känns sjukt skönt att höraa att ens arbete blir uppskattat. TACK !
:D:D tack så mkt mannen !
upp!
Klockan är tio över tio.
bland det bästa jag har hört på riktigt länge... sånt här vill jag ha mer av... riktigt fett mayne!! peace
i'm a serial killer, its a bad habit
otroligt bra :) sånt här förtjänar uppmärksamhet lyckatill med musiken tumme upp för bra hiphop
tack så mkt grabbar, känns otroligt skönt att höra sånt här, TACK!
Fett som fan! Diggade i stort sett alla låtar stenhårt! Gillade "Say that" mest! riktigt gött beat! Och bra lyrik! peace!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
upp från andra sidan:)
Klockan är tio över tio.
nice , tyckte de va skit fett :D niice
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
jag har bara lyckats kunna lyssna på dina låtar genom din my space .. ja fick tag på 3 .. riktigt tunga jonez .. skit najs o höra du blivit tung som fan! när ja kommer får vi göra en fet låt tillsammans med jonzo.