Halvkefft beat, resten var najs! UPP!
beatet är soft. vad är det med er? ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man måste ju få ha NÅTT att klaga på? ;D UPP!!!
Hur kan man inte gilla beatet? :D
goldensound.se
likqa feeet som vanloigt! jonas lägger sköön reff du har en il grym sång röst!
grym låt asma . dock va acapellan för låg tycker jag :/ still på engelska äru bäst
lost in skåne
tack grabbar. soft att höra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, och nu uppar vi för helvette! <3.
ja lolis, upp som fan :) när det är ett dött lopp att uppa denna ska jag lägga epp en låt med den danska artisten da addict.
upper!
...
ehm typ, jag diggar dessa 2 låtarna med jonas du har gjort, sjukt bra e dom faktiskt. och jag har sagt de till dig på msn också att jag diggar dina låtar : P P'a'jz
Make love not war
Jag tycker du har utvecklats som fan på sista tiden nu. Det låter som du lägger ner mer tid på kvalitén på texter och så än vad du gjorde förut. engelskan och flowet är nice deliveryn och känslan likaså. så upp för denna
mhm
sjukt bra man vad ska man säga om din röst !!! fett bra BIG UPP!! peace
jävligt bra asma, diggar den här låten hårt! engelskan, jaa, va ska man säga? UPP!!!
R R R!!
tack så mycket grabbar! måste säga att whoa har blivit snåla som fan med kommentarer dock.. big up till dom som säger något!
jes jes. will do!
yeah, och nu har jag bara en sak att tillägga: UPP!!!11
Skitgrym låt=) jag tycker du är en hyfsad rappare på svenska men på engelska är du jävligt fet:D Big Up fast du kunde tatt bort dedär i slutet störde mig lite på de men aja jävligt bra låt en av dina bästa fast Hated är ju favoriten;)
vadå beatet kefft??de är ju as skönt tckr jag=)
sluta sjung me näsan plz..
Oveeeeeeeeeeeeeeertungt mannen du fuckade sytemet i denna dt va fettungt keep goin homie dont care about theese jealous bitches ha de fett ;)
Skön. Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
thnx grabbar. soft att ni diggar yao!
vid 100 ger jag mig! upp
kul att jimmy får vara med :D big upp !!
haha det är bara uppar i denna tråden. aja, fyra till ^^
Asma har vart fett underskattad,snubben har fett med talang och jag tror att han vissar det mer än tydligt när han släpper en sånt här track. Kan bara föreställ mig hur din framtid kan bli om du träffar rätt folk och får rätt hjälp,fortsätt släppa med samma stil och kännsla så kommer ditt namn stort mannen . Som många har påpekat så håller inte reffen lika starkt som dina verser men den va helt oki i mina öron,det jag kan säga dig är att du behöver bättre mix bara . Men fortsätt droppa hittsen o vissa skillzen pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
wow, tack magic. värmer <3
Bra shit, sista uppen ditta!! =)~~
yeh magic har rätt, asma e grymt jävla cp bra på engelska nått han borde visa mer av ;P alla bara hatar han eftersom han hade beef me sthlm södern.. många på whoa e rädda för att så för va dom själva tycker .. ! big up asma ! ;D recca nått på svenska snart med ;)
lost in skåne
aldrig diggat asma på svenska låter för skånskt för mig:Phaha men på engelska låter de riktigt fett faktiskt=), ´PEYS!
langa ny download-länk ;)
straight outta gryta ;)
Riktigt galen låt, sjukt tung. Din engelska är ljuvlig, samt att du gör refrängen riktigt skön. Deliveryn är så gott som brutal,i can feel ya man. You got ya own style, keep it comin!
who´s side is god really on?