I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Album - LillHeffi - Jag Är Bäst (2007)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-28 16:48

Album - LillHeffi - Jag Är Bäst (2007)

Tanka Här: http://www.speedyshare.com/189117821.html

Hej Svejs!

We drinkin and smokin and humpin and likin it

2007-07-28 19:14
sej nåt!

2007-07-28 23:52
hepp

2007-07-29 17:16
ingen som vill?

2007-07-31 23:13
Asså?

2007-08-07 03:14
orka ingen kretik..what!!!

2007-08-07 14:59
Jag får väl bli den första förutom dej själv som skriver i tråden!

Ja de första jag har å säga om de här e.
Tillbaka till ritbordet...

Hela konseptet va ganska svagt.. vist du hade endel beats som faktiskt funkade å va väldigt fina...

men din rap va inte någe jag gick igång på.
du låter otroligt ansträngd på varje låt. som du försöker förvränga rösten.. sen på några ställen i vissa låtar så gick du off....
får ordning på de.. och texterna av de jag hörde va ganska intetsägande... inget man höjde på ögonbrynen till..

Sen så kännslan och leveransen va inte mycket känns mäst som du bara gjorde de här för att få de gjort....

ta fram kärleken till de du gör.. hör lyssnaren att artisten har kärlek till de han gör så blir de oftast underbart då kan man bortse från fel osv.... men jag känner inte någon kärlek  alls......

sen mixningen va under all kretik.... e du inte hundra på att mixa kolla med någon du känner om dom kan mixa åt dej......

för hade mixen vart bra hade de här vart lyssnings bart...

men om du fortsätter göra låtar kämpar med de du gör värkligen sliter arslet av dej... tar god tid på dig. går igenom texter delivery osv. så kan du faktiskt blir bra på ditt nästa släpp så fortsätt med  de du gör. lägg inte ner. kämpa kämpa så kommer du att utväcklas...

/Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-08-08 03:00
okiii.. tackar tackar. för kretiken.:)

2007-08-08 03:00
braa att få sån kretik.. jag vet ju inte hur de låter i andras öron:)