Gudalika - Lagar sprängd anka med kärnvapen God kväll, allesammans.Klockan och Proclaimer har under en tid haft en låt liggandes, men det har aldrig blivit av att vi spelat in den, då vi haft så mycket annat för oss. Men, nu så körde vi den, och vi är nöjda. Jag själv är van vid att köra våldsironi, men nu fick jag till slut Proclaimer The Man att till slut att dra ett par våldsrader, och det blev fan riktigt soft ändå. Så, om det är någon som undrar varför växthuseffektensen ut som den gör så beror det på att Proclaimer lagar sprängd anka med kärnvapen, och då är jag fan allvarlig också.Gudalika - Lagar sprängd anka med kärnvapenRap & text: Klockan12 & Proclaimer (Kalifatidess)Beat: Klark Kent-beatMix: ProclaimerInspelad i Proclaimer Studios// Gudalika (Klockan12 & Proclaimer)
Här är texten :-)Klockan12
Bäst du tar på dej tandskyddet innan du lyssnar vidarefår alla rappare att stänga av skrämda och skrikandesKlockans rader inpå beatsen sitter som en kuk i fittanflår dej med en brandyxa och har din hud som risslaDu knullas i käften så pass att kuken fastnar ner i halsenmedan Kalifatides steppar och fuckar upp ditt arsleAlla öron vidgas för Klockan han skrytrapparölar fett och skickar sen stockar på myrstackarIngen alls vill höra dej, du dödas av en cirkelsågFör den enda som vill lyssna på dej är din mikrofonDu kommer alltid efter, precis som gångerteckenJag svär så pass att tillochmed satan ber mej hålla käften
Fattar du inte låten är du fan dummast i landetgräver ner din unge i sanden där hon gungar i parkenGudalika vädrar liklukten...Du är beviset för att man får barn vid analsex, din jävla skitunge!Proclaimer (Kalifatidess)Har bytt mitt namn och förändrar tidendu kan numera kalla mig kalifatidessfår du för dig fucka med mig å challeså får du smaka på ett antal klackar i skallen
jag amputerar dig med en krosad ölflaskaskär ut och använder din skalp som dörrmattajag är den jag vill va så låt mig vaför jag steppar in som djävulens barn
gör dig skuldsatt, ger dig en pungsparkoch jag kastrerar dig med en bultsax,din nötkreatur, du väntar på att snittasgudalika sparar ditt nyckelben på knippan
kalifatidess och hannibal lecterslacktar ditt släkte som packas i väskerseglar ut över de sju världshavenoch lagar sprängd anka med kärnvapen