|
|
|
|
|
Villy - Vem e hon (Amc diss)
ok ok, Amc dissade mig för typ 2 månader sen.. men sket i det, till hon började snacka skit om mig så drog 16 bars till henne.
Länk
skiten är gjord på 1 timme också, så förvänta er inget.
peace
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Haha tung shit man, du har utvecklats som fan:)
|
|
|
|
|
|
Som vanligt tööööng som faen mannen!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
|
|
|
|
|
|
denna e fan tung :D jävla cleant :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
|
Moderator
2007-08-02 01:45
|
låter nice, hörde itne hennes men.:P
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce Och checka: http://www.innuce.nu
|
|
|
hhahahahaha äntligen kom dissen mot henne, och så är den TUNG riktigt skön mannen
Graffiti Cant Be Stopped
|
|
|
wooo äntligen nån som kan sätta kuken i röven på hon fetttt mannen !!!
You can say what you want, just spell my name right!
|
|
|
|
|
|
haha, Vi kan säga så här, Jag känner amc och villy, tar ingens parti här, men det finns en del riktigt tunga rader i den här, flyter på helt nice.
Hoppas det kommer ett svar :)
Puss på ljumsken!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|
|
|
HAAHAHAHA fetaste :) aldrig hört dej innan men du e tung :D
Sleep is the cousin of death
|
|
|
Tack alla :D kul att det diggas :)
|
|
|
|
|
|
hahahaha niiice: D
Make love not war
|
|
|
detta va fett mannen
Utalas säta pe
|
|
|
säger som nån sa där uppe,
RIP AMC REST IN PEACE FÖR HON ÄR DÖD!
riktigt tungt man!
päyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
Jag tror nästan han är lite kär i henne ^^ Kärlek börjar alltid med bråk... vad har hon gjort?
|
|
|
Hon dissade mig, men jag sket i det, fast sen börja hon snacka skit om mig å så.. Så jag dissa henne, så ligger det till :p..
|
|
|
tycker den va lite kort men , den va nice (Y)
|
|
|
Tack, aa jag vet 16 bars + intro bara .
|
|
|
Rakt i ansiktet på BIIIIAAAAATCHEN!!!!!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
|
|
|
haha:P:D Riktigt nice låt, diggar denna mannen, Du har sköna P-Lines i denna. Jag diggar din röst, ditt flow och din text i denna;), Bara keep it up!
Peace im out!
|
|
|
|
|
|
Nice Villyy, du dissar sönder bitchen ! :)
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|
|
|
|
|
|
oowh! måste bara säga, respekt för att du dissa bruden, jagmenar många hade inte velat svara p.g.a vad alla skulle säga å så...bra att du skiter i det (Y)
Förövrigt, synd att du inte la ner mer tid på den å skrev lite till. känns lite klent med en 16.. Tycker själv att angelica är en trevlig tjej å helt OKEJ! så vill inte säga att du knäckte henne, men den var OKEJ!
peeys!
Älskar att älska hatet!
www.znapmusic.com/r3a
|
|
|
|
|
|
gillar flytet .. goood. kul diss, men mot en tjej, njaa, haha .. texten skulle vart bättre men helt okej ändå.. kör på
|
|
|
Så om en tjej dissar en så får man inte svara pga. det är en tjej. Gillar din inställning som moderator.
Du flyter på jävligt nice, har inte hört hennes diss men hennes andra äckliga låtar kan ju inte mäta upp med detta. Mycket fint! Aldrig hört dig förut och jag blev glatt överraskad:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
"Amc dissade mig för typ 2 månader sen" missade det, hehe
|
|
|
hahaha villy, du har utvecklats ;) men jag svarar nog när jag har tid ;)
|
|
|
serriöst grabbar fuck all bullshit, amc är sääääääämst och leker G... du knulla henne upp och ner lätt som fan TUNGT MANNEN
Graffiti Cant Be Stopped
|
|
|
|
|
|
Tuuungt !!!
|
|
|
|
|
|
hahaha villy, du har utvecklats ;) men jag svarar nog när jag har tid ;)
hahahaha bara håll käften amc hahha ägda jävel. die motha fucka dieeeeeeeeeeee hahahahhaha
You can say what you want, just spell my name right!
|
|
|
|
|
|
i början låter du och påminner lite som fonky fresh, men detta är rätt bra.. bättreä n lilla angelica ;D
|
|
|
Rakt i ansiktet AMC, säger bara rakt i ansiktet...
Pungface
|
|
|
Vad e de för beat? Dissen e förövrigt as tung
|
|
|
Jag är ny här, jag borde inte snacka men mannen jag är lessen, jag tror du kan ditcha "inte vet jag men jag vet att hon är ful" raden, å sätta dit nått som svider.
|
Producent
2007-08-03 01:06
|
Hahaha fy fan va sköna rader x)
Det där med halsbränna skratta fortfarande åt det gjort det i 1 dag nu haha sorry för late kommentar.
Du gjorde denna nice;)
Fridens!
Flyger fritt, landar platt
|
|
|
haha bruden får vad hon förkänar ;);) skit i om det är mot en tjej lr inte .. du knäckte henne de e de viktiga ;)
päyz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Töng shit villy,:) Som vanligt.
|
|
|
|
|
|
Haha äntligen sattes kossan på plats =)! Riktigt skönt villy, skönare och skönare för varje låt som spelas in av dig ;). Riktigt skönt att höra att hon brändes här. Hoppas hon svarar :D, vill vara med då villy =)! PEEEYS BRUUSHAN!
|
|
|
|