Tjoooo! Edda tittar in för att lämna lite åsikter! Eftersom jag inte är någon stjärna på engelska texter så kan jag inte kritisera så mycket tyvärr.. She goes Tycker flowet blir bättre och bättre, du utvecklas för varje gång som du kickar något, och det är synd att du inte kickar oftare! Låten i helhet är mysig, och jag gillar rösten... Sen som jag sa till dig på msn, det finns ord som är lite knas i uttalet, men ingenting man stör sig på jättemycket.. men det finns ändå där och irriterar lite.. Tänkte lämna lite åsikter ang den svenska låten också eftersom det är lite mer mitt område Så Länge Det Varade Blev positivt överraskad det kan jag lova.. Du flyter mycket snyggare än alla andra svenska texter jag hört med dig.. Du tappar lite delivery när du har fokus på att flyta, vilket jag förstår. Texten är riktigt najs och välarbetad, riktigt bra... Sammanfattning: Varför i Hela hisingen kickar du inte mer på svenska? Om du utvecklas såhär mycket varje gång du kickar, så får du flytta ner till Borås och hänga med mig och köra lite konserter, ska ner till halmstad nu snart och köra en show... Peace out! / Edda
www.eddaonline.se