I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Public - 2 nya låtar!

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-02 17:13

Public - 2 nya låtar!

Min polare Public bad mej lägga upp en tråd med hans 2 nya låtar då han av okänd anledning inte lyckas göra det själv =) /KL12

- - - -

Public är tillbaka, ja, jag vet att ni har saknat mig!

Public - She goes

Första låten på länge, på engelska, mixed signals in it om man säger så.

2 verser med samplad refräng.

Spelad in i Hustls studio och mixad av densamme, tack!

Public - Så länge det varade

Ungefär samma stil på låten dock på svenska och utan refräng!

Håll till godo och jag vill ha mkt konstruktiv kritik!

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 17:52
she goes.
Texten är välskriven vilket diggas. Du kan säkert sätta flowet tightare men de kommer med tiden=) skön låt iaf!

Så länge de varade
Texter är tight och ett jämt flow här. Men känns lite som du inte bryr dig om texten.. Du lägger det för lite kännsla. Men shit det är tight och du kommer bli riktigt bra med träning. känn texten! =)

Väntar på mera!
Peace
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.

2007-08-02 21:48
Här gör man 2 nya låtar och får en kommentar? Tack Draggen  !
Ars amandi

2007-08-03 13:46
Rätt bra, lite kasst uttal ibland på engelskan, ananrs bra.

Svenska låten var ganska bra!

Fetttt.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-08-03 14:19
Håll dig till svenskan, den va nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-03 14:38
Tjoooo!
Edda tittar in för att lämna lite åsikter!

Eftersom jag inte är någon stjärna på engelska texter så kan jag inte kritisera så mycket tyvärr..

She goes

Tycker flowet blir bättre och bättre, du utvecklas för varje gång som du kickar något, och det är synd att du inte kickar oftare!
Låten i helhet är mysig, och jag gillar rösten... Sen som jag sa till dig på msn, det finns ord som är lite knas i uttalet, men ingenting man stör sig på jättemycket.. men det finns ändå där och irriterar lite..

Tänkte lämna lite åsikter ang den svenska låten också eftersom det är lite mer mitt område

Så Länge Det Varade
Blev positivt överraskad det kan jag lova.. Du flyter mycket snyggare än alla andra svenska texter jag hört med dig..
Du tappar lite delivery när du har fokus på att flyta, vilket jag förstår.
Texten är riktigt najs och välarbetad, riktigt bra...

Sammanfattning:
Varför i Hela hisingen kickar du inte mer på svenska?
Om du utvecklas såhär mycket varje gång du kickar, så får du flytta ner till Borås och hänga med mig och köra lite konserter, ska ner till halmstad nu snart och köra en show...

Peace out!

/ Edda

www.eddaonline.se

2007-08-03 19:53
Upp... ffs..

Skärpning på whoa... Det är inte kul att kicka låtar utan att någon lämnar sina åsikter....

www.eddaonline.se

2007-08-04 17:33
Tack alla för komplimanger och kritik, suger åt mig av varenda ord!

Precis som Edda säger, UUUUPP
Ars amandi

2007-08-05 23:20
en sista kommentar?  
Ars amandi