Moderator
2007-08-02 18:26
Den här e ruskigt bra Robin.. du gav mig gåshud! Kände inte snubben men vet att han va älskad och alla tyckte om honom, behövs mer såna här i världen.. R.I.P!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
skön sång :) riktigt fint gjort. R.I.P
mycket fin låt! R.I.P
http://www.myspace.com/quizze
Grymt fin. RIP
//Studio Polar. w w w . d j p o l a r . t k
helt underbart fin låt man! beklagar! R.I.P
fuck it...
fyhelvetes fin! R.I.P :)
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
mkt fint RIP
Jag är för jävla bra!
ah gåshud ja fy fan va fint R.I.P
Fyfan Robin, den här fick mig verkligen att rysa till.. Din röst är gudomlig, beatet är grymt skönt.. Texten, allt, det är bara så jävla tokbra... Beklagar verkligen vad som hänt! R.I.P
Som jag sa på MSN, detta är en riktigt fin låt. Jag beklagar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Damn mannen, grymt bra Text, as fin Röst, underbar Beat, perfekt 8/10 R.I.P
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
riktigt fin låt
who´s side is god really on?
riktigt jävla äckel bra skön as låt:D haha bra gjort Robin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt sorglig, fin också så klart glömde skriva det sorry beklagar sorgen
riktigt fin låt R.I.P
- UPNATION - // Eins.djplar.se \\// www.djpolar.se \\
riktigt fint man! R.I.P
http://www.herrbitter.blogg.se/
R.I.P - Ruggigt bra kompis ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
de här va de bästa jag hört på whoa under min lilla tid här iaf.. din röst UNDERBAR!! R.I.P Man blir ju tårögd när man lyssnar.. *snyft* keep it up bro and let the sun shine like never before (Y) Peace
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
Först och främst, detta är en hip hop community så ska man vara petig ska denna låt inte vara här ( skulle många anse ) om det inte hade detta tema men jag skulle säga att detta är hiphop för mej rakt igenom ( visst jag e världens wannabe, hiphop ska va hårt ) Hip hop för mej är: Känsla, meningsfullt, något du gör med hjärta och själ som du sedan kan presentera för folk, att leverera helt enkelt... jaja hur som helst, till låten då da..... Jag har lyssnat på massvis med rip låtar och alla är likadana men denna låten var annat, inte för att du sjunger och använder akustisk gitarr utan för att man hör hur du lägger ner hjärta och själ i det du gör och att du får pusselbitarna på plats.... Texten är riktigt bra, du skippar detaljrika texten och använder mer din känsla, funderingar vilket ger låten ett stort plus... Vet inte riktigt vad man ska kommentera eller någonting, jag vet inte vem det är som har gått bort, jag vet inte hur han var så ska inte yttra mej men han är verkligen stolt över dej, jag lovar... "någon annan gång, någon annanstans ska vi ses igen ", det kommer ni att göra... Just den meningen är så jävla bra, man hör att du "tror", vet att ni kommer ses igen och jag önskar verkligen att många fler kommer få upp ögonen för denna låten för den förtjänar mycket uppmärksamhet... Sedan finns det säkerligen många saker som kunde vart bättre men hittar inget just nu och låten i helhet är en välsignelse. Det tragiska är att denna låt kommer att vara på whoa, kanske få mycket uppmärksamhet men den borde vara någon annanstans, som på förstasidan på aftonbladet då den når ut till svenska folket för det finns så många människor som känner som dej som kan relatera till låten men som inte får ta del av den, försök sprida den mannen..... Hur som helst, den bästa låten på whoa @2007 - Lätt... Må han vila i frid ( t ) Upp!
www.samyprod.com
sluta med rappen för faan, håll dig till sång.. du kommer du gå långt.. fy fan va underbar röst du har.. skön gitarr också.. du låter som någon som sjunger i disneyfilmer, hehe.. Vila i frid Henrik
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Grymt, grymt mannen! som sagt.. detta förtjänar uppmärksamhet.. R.i.p
Jävligt braaaa :D
riktigt grym låt du har så jävla fin skön röst du kommerk omma långt ifall du fortsätter mannen! vet inte vem killen var men han är riktigt stolt över dig skulle jag tro! beklagar sorgen. vila i frid(F)
Moderator
2007-08-02 23:19
Fyfan vilken känsla! Riktigt jävla fin låt.R.I.P Och som samy skrev, denna borde nå ut till fler än whoa folket.
myspace.com/jiahprod
Haha, som ja sagt innan. Du har fan en liten, liten likhet med Peter Jöback röstmässigt, men men. :) Till låten så var den riiiiiktigt fin rakt igenom. Grymt bra gjort. Riktigt grymt!R.I.P!
One in a milli-on.
Riktigt fint!
Lookin at you through the glass..
Tjuu! lessen hoppas allt ordnar sig till det bästa! låten jag hörde är nått av de bästa jag hört då snackar jag inte bara whoa! denna borde spridas utanför whoa med!
vet inte vad jag ska säga ... tack så mycket, verkligen allihop .. "bedårande" måste nog vara det finaste ord jag hört .. tack samy för dina ord .. alltså fan jag är helt tom på ord ..
shit vikken känsla du levererar ! sjukt fint . R.I.P
Drick upp din läsk o dra
Finns inte ord... Så sjukt känslomessig och hjärtvänligt. R.I.P Henrik
www.djpolar.se
ruskigt fin! rip!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Riktigt jävla fin! REST IN PEACE!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
fett skönt låt helt underbar :) R.I.P
robin jag finner inga ord, men nu har jag iaf en låt att tänka på henke till...
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Vila i Frid, låten känns!
tvär fet låt mannen, kände han inte direkt men visste vem det var och vad som hände och sånt beklagar låten var iaf fet Peyz
" helvete " fettfett stahl :) grymmmmmmmt bra röst har du, när man träffar dig på stan tänker man " den snubben sjunga ? han är ju full som aset , 24 / 5 typ " men skenet bedrar :) du är GRYMGRYM åter igen GRYM
R.I.P Henrik Jumark
jag känner samma laneby .. thx alex! jag är fan nykter för jämnan ;/ kärlek till er alla!
heeelt sjuuuukt bra ¨låt, kändee inte henke, men han var nog en jävligt fin person, & mkt sakna är han. R.I.P :'(
Fin låt robin ! hörde den ju på begravningen också men ! Henrik vila i frid ! saknar dej !! (F)
du är bäst bror, bästa jag hört av dig!vila i frid
http://www.myspace.com/danokin<br>
fan vad nice ändåå;) beklagar sorgen man R.I.P
En otroligt fin låt! du har en så ja jag vet inte men din röst ja går inte att förklara.. beklagar sorgen!Rest in peace!
Romazze
Producent
2007-08-03 22:00
Okej jag finner inga ord asså, jag sitter med hakan i golvet och ska jag vara helt ärligt så börjar det bli suddigt för ögonen! Damn damn damn!
Älskar låten och det vet du Robin! Den är skön, p'z! R.I.P.
www.slackerz.se
riktigt bra , kunde inte bli bättre .. RIP
Du är riktigt bra ! R.I.P. Henrik
Take every day like it is your last day of your life...
den här låten asså, bästa på whoa som ja har hört, så fucking fin röst du har mannen, den här låten måste nå långt, de är synd om den stannar på whoa, som de är sagt innan, Underbar låt, man märker verkligen att du lägger ditt hjärta i det här och levererar o de är hiphop för mig, men aja , finns fan inga ord för din röst och den här låten... Värd att höra överallt, !!! =)R.I.P Henrik
Man lär sig av sina misstag ,,,
shit.. Din röst asså, jag vet inte vad jag ska säga.. Skitsamma om det är hiphop eller inte, jag är glad att jag fann den! Helt jävla underbar, din röst är perfekt. Vackert med gitarr och allt klaffar så bra.. Vila i frid.