NicoelRico - Water Closet [Diss]
Aah, min andra diss mot WillMan.. Jag e inte bäst, så ni kan ge mig vilka kommentarer som helst.Speedy
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
Förresten, jag har inte mixat eller nåt, och ibland kanske man inte hör vad jag säger så därför har jag också laddat upp texten..
Ni kan la ialf kommentera? ;o
hahahahahaha värsta beefe beatet
B
Wack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
med wack menar du dålig antar jag? jag vet, jag e kass.
Du valde helt fel beat mannen! haha
yoyoyo
Ja det vet jag redan, jag bryr mig inte heller, säg nåt om flowet/texten helst.
Whoa börjar komma ner på min nivå
Haha även jag måste påpeka beatet. Riktigt bra val hahaha tummen upp! Låten - nej inget vidare!
Producent
2007-08-03 04:07
OKey detta va inte bra sorry!:/ Men Ha självförtroende! Fortsätt du blir bra en dag:)!
Flyger fritt, landar platt
okej tack.
haha kickar beef på sober's beat? hihi skönt beef beat hörru -.- låten: varför mixxade du inte? de hade låtit kanske 1000000gånger bättre med en mixx? :S aja, de lät väll sådär ska ja väll säga, helt fel beat, du ligger lite off genom hela låten, men inte mkt, dra hem nåra beats, lägg nåra texter på dem, lägg inte upp dem på ett tag, utan ha dem för dej själv å se om du blir bättre, lr ge dem till nån på msn osv.... för just nu tror ja inte nån vill höra nått mer av dej... aja päyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För det första, jag har inte en aning om hur man mixxar, jag har de sämsta inspelnings programet.. nån som nånsin testat Audacity??
mayn ja kan hjälpa dej :) om du vill kan förklara lite osv
Sleep is the cousin of death
Upp..? eller
O_o
that wasn't bad to my ear but I don't understand swedish so I can't coment lyrics but flow was nice but your quality needs work
Keywee
Oh thanks man, yeah I know I dont know much about fixing so the quality is the best :P
new compresser mic. decent sound card and a mixing board do it pretty well check my stuff out man let me know what you think
Keywee
huh
Det sör ju för fan kuk.... bläääääääääsccccccsgggghgahfhahfhahfahfhahfhahfagakgagnaganagöan va grymt................... dåligt. ^^ "peace"
sög*
Kom igen whoa
80 downloads men ingen vettig kommentar..
RNX P15 P0 HAHA så stor i käften du är inte så särskilt bra heller TÖNT* :)
klart som fan att RNX är bra !!
nej ba för han e din kille ;) haha han e kass, världens sämsta flow :D puss sötnos ;)<3
njae nej aa kanske ! ;D nej men jag tycker han är bra , lite ring rostig ibland i vissa låtar .. men han är fan bra! det går iaf framår för honom .. ;)
hahahahahahaha :D läser man lite sådär mellan raderna så ser man att du tkr han suger ;) hahahahah :D ha dt fint sötnosen ;)
neeejj verkligen inte ;O jag tycker att han är bra, men han kan ju fan förbättras grymt mkt ..och nej, jag säger inte såhär bara för att han är min pojkvän! ;D aa tack detsamma ;D
hahaha :D men snubben tror han e bättre än vad han är :) men men bra att du stöttar honom me de han gillar iaf :) puss sötnosen :)
yayaya, vissa är bättre än andra .. så ere bara! ;D jag säger inte att RNX är bättre nu (även fast jag tycker det) men hur skulle det vara om alla va precis lika bra? :P det skulle inte vara skoj alls .. och alla förbättras ju med tiden! :D eller hur? ;) aa puss på dej med :P
men alltså NicoelRico är ju också bra, på sitt lilla sätt :))
haha :) RNX suger :) hahah sen klagar han på alla andra de stör ja mej på :) men du kan ju me börja rappa sötnos :) puss <3
som om inte alla klagar på alla?! xD haha jo, jag har små funderingar på det ;D
men ja tkr inte han ska klaga o sej "du suger fett mkt" till folk som e bättre än han :P haha :D ja börja rappa nu sötnos :)
Tror att rnx brud börjar svänga lite nu...vänster.
Peace out, get laid !<br><br>
men herregud lilla göbben ;D så säger la alla här ?! aight ? ;D hahah, jo får se hurru du du ;D
huh det där fattade inte jag Zelay ? xD
asso BÖRJA RAPPA NU!!! de e en order :) xD haha :D ha dt fint sötnos :)
hahaha, njae får se :D
du har nog sån tvääär söt röst så man får diabetes av att lyssna på dej :) puss
klart som faen :P hahah!
tänkte väl de ;) haha :D
hahaha yeess, ofc. men btw , rappar du elläh? ;D
Också var det en tråd om Nicoels låt... Inte nåt jävla chattforum. Ontopic: Mannen, du kan nog bli mycket bättre för du har en röst som går att lyssna på. En grej jag märkte var att du fick snabba upp dig som fan för att hinna med vissa rader. Det händer mig men gör bara såhär: Testa att skriva om den raden tills den flyter och du inte behöver "expresståg"a dig. :> Annars dög väl texten men snart kanske du ska börja med flerstavsrim? :) peace
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
thereeese F15 yess :Dsnacka i Gb babe inte förstöra snubbens tråd :)
Jontraz P15: Aah tack som fan mannen ! :D Första som säger något vettigt :) Ska tänka på de =)
abow, lyssna o kommentera dåååå
man byt beat , även om detta fet soft så byttill nåt er smuttisigt o sen ta i lite mer med rösten :)