I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jan - Känslorna Är Borta

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-03 00:24

Jan - Känslorna Är Borta

Nu kommer den ut på Audio, jag har glömt lägga den här! Dumt av mig, här kan man få massa kritik o kommentarer, jag vet att det verkar som om jag pratar men budskapet är ändå fint tycker jag och det har många andra också gjort men det finns vissa som tycker jag är kass och som påstår dom är bättre själva när bara mimar till typ MIMS(?!)... haha :P pinsamma människor är ibland ... aja tyck till, och tyck vad ni vill, jag käkar onda kommentarer och sedan åker dom ner i toaletten :)

http://www.speedyshare.com/591437906.html

Säg bara till när länken blir för gammal så länkar jag igen :)

Take every day like it is your last day of your life...

2007-08-03 01:23
Trode du bara snacka lite som intro först sen håll det på lite länge så nej jag tyckte inte det var bra.sry
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-08-03 02:32
inga problem! jag tar smällar ;) vet men ja visste inte hur jag skulle få till rytmen med det beatet, det va ju fett långsamt...

2007-08-03 02:49
Word on Rea, texten var bra:) men simpla rim osv, men skulle vara bättre som bara text, för jag diggade inte att du "prata" genom låten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-03 02:56
ah texten är de nog inget fel på, men "rappen", aeh de va inte mkt bra  =P
Succah Sweet

2007-08-03 19:11
njaaa duuu...man hör inte riktigt vad du säger o känns som du pratar mer än du rappar sen var ju beatet ganska crappy men du blir säkert bättre=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-03 19:11
texten var helt okej=)

2007-08-03 23:10
Mjo, jag vet med mig att jag pratar i låten men det va ruggigt o svårt att inte göra det med det långsamma beatet .. haha:P men tack för att ni uppskattade min text :P och ja, rimmen e simpla för om inte hade jag glidit ur ämnet...

2007-08-03 23:19
fixxar du flowet kan detta bli bra, du ha skön röst, än så länge är det dårligt.
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life

2007-08-04 00:30
mmmm, flowet ska tränas :) asså ja tkr jag har dålig röst, tkr den låter lite mesig, men tack! jag får nog fixa självförtroendet när det gäller mig själv o rappen, annars har jag asbra självförtroende..

2007-08-04 11:35
om jag typ uppar lite (6) ;D

2007-08-04 16:26
2a uppen nu! :D

2007-08-05 19:46
3:e uppen,,, tack whoa för kommentarerna... -.-!!!

2007-08-18 19:38
Texten va väll bra, men låter mer som du bara läser egenom texter, inte rappar direkt. Men fortsätt rappa!!

Peace
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost

2007-08-18 19:39
Texten* , stavfel =)
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost

2007-08-18 21:17

Du pratar ju !

2007-08-19 22:56
hahah wieerd xD
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!

2007-08-19 23:08
hehe ja du man kan verkligen undra var  whoa e påväg när man hör de här:P hahhahaha seriöst  

2007-08-19 23:09
opeeeeeeeeeeeera pavarotti  

2007-08-19 23:32
Abbo och Lisze, det osötaste paret på Whoa.nu? och det mest omogna.. göra dissar till sig själva som suger verkligen o sen kmr o hacka på mina grejjer som jag iallafall vågar RECCA? afan, om ni reccar så kom tillbaka... (: snacka nt om ni inte kan göra bättre... kan ni göra bättre, ja då fan har jag inget mer o säga.. men nu kan jag säga VAFAN jag vill! p21 + f15, här äre olagligt, ja!

2007-08-19 23:36
http://www.speedyshare.com/626375509.html

sug min om du kan recca bättre än mej din sopa!

2007-08-19 23:37
abbo, ställer sig i försvar till sin flickvän som inte kan recca bättre än mig xD. pinsamt lisze?!

2007-08-19 23:39
hahah betydligt sötare än vad du och tjejen/killen;) du kmr skaffa dej senare i livet :D hahah, okej vem har sagt att man måste vara så mogen? de här va en skämt grej kan du få in de i din skalle?, hahah ja okej du tycker den sög o de skiter jag i aiit?,  hahah hacka o hacka vi gav dej lite kretik bara kan du inte ta de? så avsluta ditt medlemskap här :), haha a o ja skulle fan inte recca om jag var du hahah jävla loooser....   och Min kille  e faan så jäävla mkt bättre än vad du är... hur vet du att han inte reccat ngt? hahah ,  hahah olagligt? okej i din lagbok ele? isåfall e fan  de SKIT du gör  olagligt  !!

/ Lisze

2007-08-19 23:42
Lillpolacken P15

haha ställer sej i försvar han tyckte du sög lika mkt som ja tycker du suger.. HAN E SJUKT MKT BÄTTRE ÄN VAD DU ÄR!!   nej den enda som e pinsam här e du..

2007-08-19 23:46
vänta bara ;P om 2 månader e du slut mellan er xD, som alla f15 + eller - så hittar ni nya killar.. eller vafan du nu vill hitta.. men smutsa inte ner min tråd me onödigt tjafs

2007-08-19 23:51
haha okej e du en spåkärring ele? haha jävla NOLLA....  vad vet du om tjejer har du haft ngn tjej? =) hahahah.....    nejnej vrf hitta nya när man har de bästa :)  

okej men du börja smutsa ner min tråd...    och du gör oss en tjänst  smutsa inte ner whoa :) så dra

2007-08-19 23:53

och förresten äre för att tjejer gör så mot dej? drar efter 2 månader eller efter en dag? hahhaha

2007-08-20 10:51
Okeey! :) ska försöka :) thx richard

2007-08-20 15:00
Beatet tycker jag var fint och passade rätt bra till texten , men jag tycker " rösten och beatet skär sig " .  Som att du glömmt mixa och då blir det lite datamick röst i det sen som många andra sagt , flowwet varierar lite överallt ! Men jag gör det absolut inge bättre själv ;D Försöker bara vara duktig på kritiken ! Men fortsatt så blire nog nice :)

Peace !

2007-08-20 15:01
så som alla andra sagt ;P aa vet, men beatet som ni hör är långsamt o det är riktigt svårt o få in ett bra flow om man e nybörjare...

2007-08-20 15:12
Ara det är sant men bara fortsätta mannen så blir det dära skit bra ! :D

2007-08-20 23:49
thx! gött o höra sånt, värmer faktiskt :) även om ni säger att jag måste träna på flowet så tkr jag om att ni gillar budskapet/innehållet o beatet.. säg till om ni vill att ja gör mer..

2007-08-21 07:38
Vad i helvete är det här för nåt? inget jag gillade för 5öre asså...
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.

2007-08-21 13:51
skriv inte då ....

2007-08-21 14:09
Flowa kallas det ... ^^

2007-08-23 19:24
host:P

2007-08-23 21:45
asså seriöst de va de sämsta ja hört på länge typ stanislav klass på de hela.
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej!

;)

2007-08-23 21:47
Host så sämst .. vem som helts kan flowa till beatet ifall han kan ? verkar som du inte kan ? och abo , den låten du skickade , är de en tjej eller kille som sjunger ?
"Jestem skazany na sukces "

2007-08-23 22:02
asså VADFAN snackar ni om?! vadå stanislav klass? jag äger stanislav upp o ner, och arek, du hatar för att jag ägde dig i battle, vi kan ta en till så ska jag äga dig igen? seriöst, jag vet att jag inte är bra men stanislav klass, du överdriver stort! och arek, jag vill höra dig först innan du snackar skit... tjej eller kille? pfff, jag är kille men jag undrar egentligen vad du e... hhaha wroclaw, pierdol sie gówniarzu, chwala dla warszawy!