I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EDiP - Session (Omixad)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-03 14:13

EDiP - Session (Omixad)

Hahaha jag hade bull igår natt runt 3 tiden, pumpa igång ett beat och började skriva två 8:or med en ref. Detta är inget seriöst utan mer som en session, och jag orkade inte mixa eftersom jag inte var seriös i texten eller huvudtaget. Skulle dock vara cooool och höra vad ni tycker. Kommer seriösare saker snart, som är lite mer old school och på engelska.

Beat: Petter feat. Fintelligens - Helsinki till Stockholm
Studio: Goodfellaz Inc.
Sen är det omixat och jag flowar upp.

http://www.myspace.com/edoshthefunky

CHECK IT OUT!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-03 19:55

what up what up?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-03 20:50
om de är sant de du sa att du gjorde den på typ 5 min så var den bra men om du hållt på länge med den så var den ganska kass störde mig lite på din röst men annars var allt helt ok

2007-08-03 22:26
Aight, det är en session du vet vilket betyder halvtimmes låt som även är omixad. Kommer nytt inom kort, tack för inlägget.