PSPSPPS: tycker inte sober och micke ar battre rappare an du men just i den loten so var du snappet under. Jag har bara vantat po att du ska gora nogot fett som kmr slappas som en kopsingel och det tillsammans med Ismen! So, hoppas jag fortfarande kan hoppas, och det trots din insats i Hemliga klubben..
Hemsidor, banners, Affischer, layout till ett bra pris? Lämna ett meddelande i GB'n!
RMK - Inga tårar på min kind : Låten är underbar , fin text fint beat fint flow Allting sitter och RMK är påväg mot toppen
RMK - Mina andetag: Min favve helt klart, bland det bästa jag hört från dig, fastnade för rappen beatet allt. dem andra tracksen va också feta, men inget som jag lyssnade på om och om igen, bra jobbat ^^ tack för mig
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Okej, okej börjar med att säga att ja diggar rmk enormt; och därmed har jag jävligt stora krav på honom. Blir rent ut sagt besviken ifall han skulle droppa en mindre bra låt. Vilket han ofta inge gör :)Hemliga Klubben: Samma gamla ismen känsla och jag är fan förvånad över att jag inte tröttnat på den. Mickelito får mig alltid att garva, sober låter alltid så jävla tung. Och sen tyvärr, så blev ja lite besviken på rmk (hade i och för sig inga förväntningar för jag kunde inte se framför mig ismen o rikard i samma låt) Det blir lite som att blanda juice och mjölk om någon negerdunkare fattar mig rätt här. Rikards text är precis som sobers och mickelitos jävligt bra, men sen handlar det om den där nonchalanta känslan i rösten och den där överlägsenheten. Det hade inte rikard, tyvärr! Annars tunga grejjer, det är ju ismen liksom?Mina Andetag: Det är sådana här låtar rmk ska göra. Du pratar i många låtar om att du skrattar åt livet och är för pank för att leva det. Vet du varför? Därför att det är inte dom låtarna du kommer bli någonting på. "Ärligt talat", så är det sådana här låtar du ska bita dig fast vid. Känslan är fantastisk och man känner verkligen sanningen i det hela och hur du levererer. Tight shit!Inga tårar på min kind: När stackars fattiga rikard göra sådana här låtar förstår jag inte varför det inte är tvärtom. Petter ... visst han har väll lite manlig testosteron röst, men va fan rikard är ju 100 gånger bättre! Det här gör mig besviken. Denna låt skulle kunna bli en hit bara någon gav chansen och lyssnade på den. Rikard är inte bara en rappare som många tråkigt nog är på whoa; Checkar ett beat, skriver in 16 absolut fantasilösa rader, kickar skiten på en kvart och sen är klar. Rikard är musikalisk. Svårt att hitta ord på att förklara. I övrigt så hoppas jag att rikard blir någonting. Skulle lätt köpa musiken av honom om han inom en snar framtid kommer leverera det så. Propps till rikard me k
www.znapmusic.com/klockren
Rikard kommer långt, no doubt about that.. kör hårt kompis, ditcha K.I.M.M och fortsätt såhär! .. no offence till Matte :) Peyz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Nice med ny sida och grejjer. Du kan ju rappa och dte hör man på alla dina låtar. Tycker tyvär att du rappar om fel saker, eller kanske inte fel men det blir lite enformigt med depplåtar och sånt hela tiden. Det känns typ som att du är en emo som kan rappa bra men som lika gärna skulle kunna vara en tung mc om du bara ändrade ditt spår. Typ langa lite politik, berätta vad du tycker om saker och ting så skulle du kunna nå långt. Men nu lägger du olika låtar med samma tema nästan hela tiden och är fast på whoa, det är synd tycker jag för att alla kan inte rappa som du. peace
Onemind
Fan va fett med collab med Ismen! Sveriges 3 fetaste rap artister i en låt :D Nice stuff, Rikard. Detta har man ju längtat efter......länge! Peyz.
Inga tårar på min kind du lägger det bra, och reffen e hur fin som helst... men basen känns inte rätt alls tycker jag... annars hade d vart en rätt bra låtHemliga Klubben haha! Mickelitos text är ju tvärtajjt! beatet är tvärcool... både sober och rmk droppar det tung... tycker dock du skulle vart me på reffen och stämt upp micke lite grann enna.. sådär fint :9 tihi.. nej, men du är bra.. så är det
http://www.myspace.com/akinonline
allting va ju tjucknajst
4/20 24/7
alla låtar var jävligt niice ...Inga tårar på min kind Det var väldigt bra beat texten var jävligt bra det var din bästa låt jag hört på länge ..Hemliga Klubben Beatet var för jävligt skönt mickelitos vers var bäst .... jävligt skön låtMina Andetag Gillar låten jävligt mycket du leverar det jävligt bra RikardmedK is the man Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså Rmk ft. Ismen - hemliga klubben var fan i mig det fetaste jag har hört på länge ! :D haha så jävla klockrent av alla , speciellt sober. ÄSKLAR ER MUSIK ! hahahahha :D
Du står på en oerhört hög nivå, måste jag säga.- Pass.
Mina andetag: Den var fet. fet inlevelse fet text fett flow! allt var bra.10/10 Inga tårar på min kind: Tyckte inte den räckte till riktigt om man jämför med mina andetag men det är väll en smaksak. du hade bra flow i denna och bratext men de är de där lilla extra som saknas känns det som.9/10 Hemliga klubben: fet låt härligt gung i denna. reffen är skit fet ochverserna är bra. Ismen du lägger det taight och ahar nice flow. RMK du lägger det fett.9/10 håller jämn kvalite på alla låtar tycker jag diggara dig sjukt mycket.Bästa låten=Mina Andetag
Feta tracks. Nice ny hemsida med :)
DAMN!! Brukar tycka dina låtar är riktigt nice. Men de nya är, klass mannen!! Keep it comin. Du har det där lilla extra ;) All lycka i framtiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra alla 3låtarna men specielt hemliga klubben=()
alltså damn, de är bra!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
hör jag helt fel eller sägs det "emilio/emilia" i refrängen på mina andetag?
suck it dry bitches
äre inte "never leave me alone" ?
kanonlåtar, finns inte mke mer att säga om det :)
Riktigt bra låtar, spec " Inga tårar på min kind".
Lookin at you through the glass..
jo det är det nog nilam! tack! ;D
suck it dry bitches
Inga tårar på min kind va bäst! men alla va svingrymma, DU e grym kompis!:D
cheeeeeeeeea ;D
tack för alla kommentarer, det värmer att se.. kan ju meddela folket om att det inom en framtid (vågar inte säga snar) kommer det komma massor av ny skit på ett eller annat sätt! :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
upp för dig :) förreasten.. vart tog hemliga klubben vägen?
http://www.myspace.com/akinonline
Klantig som man är, så glömde jag bort att låten som är proddad av sanchez, skall vara med på hans mixtape.. så den togs bort fortast möjligt.. den kommer släppas igen när mixtapet är ute :) puss på er
Hemligaklubben? ;< Nån trevlig själ som kan lägga upp?
Mikael Söderlund was here!
Oj, haha.. Läste inte inlägget ovanför :O
Mikael Söderlund was here!
tunga grejjer RMK big respect till dej mayn! keep it up Bless / Fresh
www.myspace.com/fresh4elements
Now; jag skriver inte kommentarer på whoa. Inte vanligtvis, uppskatta det faktumet nu. Men fan, Inga tårar på min kind är verkligen helt GRYM, mayne! Chea.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
det är bra rikard:), men jag väntar fortfarande på skivan som du snackade om vid inet cafeet, när kommer den ;o?
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Skrattirriterande fruktansvärt go låtbick upp för den ! :)
tack idiot :) upp nu
RMK - Inga tårar på kinden helt grymt bra , bara avundsjuka om man säger något annat:)
Fyfan vad jag älskar din musik Rikard. Du är det bästa som finns när man är lite nere! TACK FÖR DIN MUSIK!