Lillehoé aKa Lillebror - Steffe jag älskar dej (Svar på Rond 2) Shoo snubben dissa mej efter att jag lagt ner å sånt men nu e jag tillbaka;) Jag va bara tvungen att svara på hans KASSA svar xDTexten:
Sång Intro:
Steffe vrf dissa du mejjag som älska dejhåååJag som älskar att få känna på ditt fläskjag svara nu så sluta tro du är bästGubben vi e som gjorda för varannJag ska lära dej lägga de i taktVrf pratar du alltid en minut i alla dina låtar sug nu kuk ha
VERS:
Steffe din diss mej va väldigt komisk//Men sluta glappa med käften din horfisk//Att dissa en som lagt ner e väl ganska patetiskt//Mitt namn är Lilloé å jag e väldigt klipsk//
Jag helt galen,som du ser du ger mej ticks//Jag battlar ut dej så bara stick din bitch//Du e lika töntigt som en efterbliven bankman//Du saknar talang//
Jag å hela Whoa vi bara flabbar å skrattar//Åt feta snubben som tror att han rappar//Mannen det är dax för dej att få en liten lektion//Hur det ska fucking låta i sterion//
Mannen lyssna å ta efter av detta sound//Mannen lägg ner din musik,youre going down//Okej hora sista raderna jag slänger dej i trädet//Gö en låt till å jag spräcker din käke//
Aja släng en kommentar om vem som vann skiten så han håller käften=)LÄNKEN!!!!!!!!!!Peace//Lillehoé
för det första .. skulle nt du sluta med musik ? o sen diggas nt detta du skricker för myk i versen ..FRED
Så,nu ska jag dra så nu uppar jag:D UPP:D
vem fan döper sej till lillehora?:S