Marcus Och Fredrik - Andetag Jag och Fredrik gjorde en låt för skojs skull :DVar lite fel på micken!http://www.speedyshare.com/536986954.htmlText:Fredrik:Vi sätter dessa ordenMen Orden försvinnerNär detta Blodet rinnerMånaderna försvinnerMarcus:Men dagarna går som dom gårOch vi tar vad vi fårMed sorgen över livet, får mig att sätta dena versenFredrik:Men sorgen över livet försvinnerNär det brinnerSå finner jag min lycka I hat och sympatiMarcus: Men lyckan tar snabbt slutMen livet går vidareOch vi ska strida vidareFredrik:Fatta att man är deprimerad efter var dag som gårFinner ingen lycka i vad vi än fårOch vad vi än går, så når vi inte lyckanMed metaforen som charmenMarcus:Therese no douth about I will not Find my way outThis is the way my life goes todaySo I say Hey, and later I'll go out I will not find my way outRefräng: Fredrik och Marcus:Livet går vidareVi skriver vidareVi finner lyckanI slutet av danMarcus Och Fredrik:Fattar inte varför, fattar inte hurVarför Livet går som det gårOch nu finner vi båda ingen lycka i vad vi fårMarcus:Kan inte leva vidare med det vi harJag får inte, får inteFredrik:Nu sätter vi dessa rader så du ska förståAtt det är vi kvar som förstår hur du mårMarcus:Gud väntar på mig i himlenJag Tar tabletterna och förvinnerRefräng: Fredrik och Marcus:Livet går vidareVi skriver vidareVi finner lyckanI slutet av danMarcus:Det är MarcusFredrik:Och det är FreddeMarcus Och Fredrik:2007