Bronka - Tar över Tyresö (Mcpee diss) Han bangade battla in real så vi tog en auido battelBronka - Tar över Tyresö (Mcpee diss)Rap: JagText: JagMix: JagBeat: Inte säkerKonstruktiv kritik tar jag emot med nöjeHat och skit behöver inte ens skrivas!Lyric:Säg mig Mcpee, din hiphop wanabeeingen takt känsla vad fan ska du bli?Jag kommer med sågar och visar hur man slåssDu faller som en kloss när du rökt dina blossSäg mig mannen när ska du lära dig att rappa?Dags för dig och backa dax för dig å fattaJag är den ända som rappar i tyresö med sick stilSå jag skickar nu iväg dig i en likbillägg ner ditt trams och ta det man mot manDet blir blodigt och tillslut åker du ambulansSnacka inte om att ta det till gatanDet är ingen ide man du blir bara skadadSå din lilla fitta vem fan tror du att du ärJag äter dig så lätt som när polacker plockar bärAtt gå bakom ryggen på en indevid som migKommer sluta med att jag tar livet av digNi får tro vad fan ni än vill, ja vet va som e rättSnart är du död och då ser vi ditt poträtt
fett skön Bronkish! ;D har inte hört hans men detta va fanimej bra :D
Härligt bronka!