Vilford - Låter Tiden Gå (Producerad av Capra)
Ny låt ute utav Vilford, Låter Tiden gå heter den! Ladda ner o droppa kritik!LÄNK Vill ni höra me av Vilford så gå in på hans Myspace på länken nedan!MYSPACE
and ya already should, and from now on know, capra beats
Grym låt. skön mixxning! tycker hans röst har blivit mycket bättre. in på mp3n. keep up vilford
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
härlig låt :) jag tycker också att han röst har blivit mkt bättre :} men riktigt najjs faktiskt :D
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)
riktigt skön vilford :D skön mix :) upp (Y)
haha
Låten va riktigt bra första gången jag hörde den! Och den växer o växer! Keep it upp Vilford! UPP!!!!!!!!!
Härligt vilford! Beatet var chill Mixningen var lite sådär på vissa ställen. Men ja tycker denhär var mysig, och den är helt klart värd ett upp. Så ska vi säga en 7/10
haft den ett tag men den var niiice=):D pz mayn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-08-07 01:05
Tror inte snubbar hajjar att tracken e mongosemys...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Utveckling!
http://www.herrbitter.blogg.se/
mixningen var bra!! men inget annat digga jag! peace
Mixningen var riktigt fet.. texten lika så tycker jag:) ... Du e bra man fortsät !
SunShine Reggae!.
Fet man
rösten & texten asså.
Jag gillar låten på nåttsätt, tror jag. Finns mycket att finslipa på men tycker endå det var rätt bra faktiskt. Fortsätt med det du gör man!
HANINGE
Tycker beatet är ruskigt skönt, så propps till Capra =)
HANINGE
fyfan va fett detta var! helfett vilford, detta diggas fullt ut, riktigt tungt presterat!
http://www.myspace.com/danokin<br>
Riktigt fett att det diggas! Vilford borde få mer ropps för denna! UPP!!!!
kul att ni diggar:) å ni som inte diggar kul att ni lyssna iaf:)
Du vet vad jag tycker Ville:D Riktigt fet låt!=) Pz
Riktigt bra!
Lookin at you through the glass..
Man hör klart din utveckling. Börjar låta riktigt bra Vilford. Mixningen tyckte jag kunde vart bättre på vissa ställen. 7,5 / 10 - Keep it up Ville.
nice, tung text man. mixningen var inte som diggades dock.. keep it up
hets, stress, fest!
okok fast skulle vilja höra lite djupare vad som är fel med mixningen:) peace
ouuff kevin asså den här träffa hjärtat direckt!!! skön kännsla igenom de hela särskilt i reffen:D...mixning fet som vanligt mushbrush;P haha får hooka upp me en rmx på denna nån gång;)WOOOUUUUPPP SOM FAN!!
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
Jah man, skönt att höra lite nya grejer från dig dawgidawg! Först och främst måste jag påpeka att refrängen är riktigt dope. Du har galet tung känsla i den. För övrigt så tycker jag att det låter helt ok faktiskt! Du har utvecklats sen sist jag hörde dig och det går åt rätt håll märker jag! Bra skrivet och bra framfört. One love!
Yeah, you know..
bra reffräng, men tycker låten e lite tråkig kanske o du hade skönare röst förut inget hat, diggar dig som fan annars
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
okok hehe, fast poängen är nog inte att låten ska vara så rolig.. men tack för kritik
vers 2 äger ju...
Det var inte jag, det var han som sprang!
Det här är dope, blev positivt överraskad! Ditt röstläge är sjukt alldagligt men ger en mycket speciell känsla.. det vi brukar kalla flr delivery.. Najs! Mixen är sjukt najs i helhet, men på vissa ställen, framförallt där det är echo på, så låter det alldeles för grötigt.. dvs. för myckte eko.. flowet är cool! :) puss på dig, miss you!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
tungt shit bror. diggar den grovt ...
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
bästa som hörts me dig kid, diggar den mer o mer...
diggar den riktigt mycket. du blir bättre och bättre:D fett beat av capra
Låter bra mayn...du e maad duktig mayn
Enigma has spoken!
mysig låt ville! :) upp!
http://www.myspace.com/p2da1
ändra mig, efter lyssnat någrta gågnger , sjukt tung
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
oo jävlar:) kul som phaenn:D uppotack
Vilford My mayn! Ser fram emot banger på reggaeton beatet mayn! kommer bli Club Material! peace out! UPP!!
Producent
2007-08-10 04:10
Fett som bara fan !
Flyger fritt, landar platt