ja lägger upp min text eftersom mixxen e kass :) tankar om livet som flyger omkring// i min skalle , vill komma ut, tryck av ge mej ett slut// vill inte tänka mera på vad som händer// du ska va den snälla pojken som alltid ställer upp// men ute på gatan ska du va rå o tuff// man kmr i en korsning av lycka o hat// HUR kan vi kriga när de finns barn utan mat// är det värt att va kriminell börja ta droger hamna i en cell// hur ska vi kunna stoppa världskriger,när alla vill starta nya// VF TAR DE BARA INTE SLUT// lev i harmoni så slipper vi snut// det finns frågor stora som dom 7 världshaven// men det e bara gud som har dom svaren// jag e vilsen i min värld som den rädda lilla haren// VAD e livet ett enkelt litet test?// e de guds lilla spel för o se vem som klarar sej längst// ååh detta gör mej galen vafan gud rädda dom små barnen// som sitter så sorges me cancer o hiv, e alla blinda eller e de bara ja som kan se// HUR DOM LIDER gör ngt åt de ja klarar inte av o titta// hjälpt till istället för o bara gitta o gömma dej// jag letar upp dej o ger dej ditt straff för du e en fegis// e du ingen man rätta på ryggen o se på vår värld// "ja ska hjälpa alla sorgsna i vår värld" bered dej på en lång färd// som aldrig tar slut , för livet e som en knut// snurrat i mitten men utåt e de rakt// alla har vi problem som inte syns på utsidan// vi är män men ändå kan vi lida//
Sleep is the cousin of death