I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stanislav ft. SB - Kossan Flyger

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-11 19:22
de vore kul om de var på skoj, skrattade och funderade, och insåg vad som var de mest tragiska.. att dom var seriösa.
första rapparn nummer 1: Versen lät väl som många rappare, lite offbeat ibland och du rappade snabbt sen saktade ut sista ordet/orden för att inte tappa rytmen. Andas mannen, andas..

nummer 2: Hm.. Gillar inte drogsnack så fall inte mej in i smaken

nummer 3: Vill inte få någon alls att sluta tro på sig själv men shit.. Versen var offbeat, för hög vocal, dubsen nästan distade, och meningarna saknade mening. Träna på rytm, finslipa och texterna! Mer intressantare ämne än en flygande ko är nog softare att lyssna på. No judge man, bara kritik. Många kanske total driver med dej men de som försöker få dig inse, lyssna på dom..
• honor. loyalty. reputation. respect. •

2007-08-11 20:28
Chyd3 P14 : bra kritik, men gilade inte den raden när du sa att ja hade drogsnack de lät lite som offbeat men bara träna på så kan du bli en riktigt bra kritiker.

2007-08-11 23:49
vänta.. buhuhuhuhhuhuuhhuhuhu *Gråter* vad händer stanislav? mår du bra? livet leker?  din rap e ju som en gammal strumpa och dina texter som mormors stickade trosor.
Make love not war

2007-08-12 05:11
hahha ja är käner ju stanislav å så hahah men måste säga att de där var roligt hahah "din rap e ju som en gammal strumpa och dina texter som mormors stickade trosor." haha aja stani är ju också fett rolig så du har en motståndare kan man säga

2007-08-12 14:51
SUGER BAJS!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-08-12 14:56
Stani håller hiphopen uppe! Kåssan fluger förbe mätt höös! keep it up gangstah!

2007-08-12 15:34
Var det någon som nämde att han skulle slänga studion i väggen och stampa lite på micken .. Håller med det där och vill bara tilllägga att stanislav kan försöka köra upp stativet i röven också ... hm nu va jag klar tror jag
www.znapmusic.com/klockren

2007-08-12 15:39

Stanislav : alvarligttalat nu,vad är det som gör att du ens håller på med musik när du ändå  aldrig blir bättre eller sämre?
jag menar "Träningen ger färdighet"visst,men hos dig har det inte varit så alls om jag ska va ärlig!gör dig själv en tjänst grabben o lägg av med rappen istället,du kan ju börja prodda,vem vet kanske har du mer tur där,peace

2007-08-14 04:31
Gå och dööööööööööö fan vad jag är trött på dig nu haha
okej typ dom första låtarna kunde man skratta åt, nu är det bara irriterande. Sluta upp med musiken moppemuchepojken hahaha ÖDÖÖÖÖÖDÖÖDÖDÖÖÖÖÖÖ
Jag är faran som lurar i natten!

2007-08-14 09:09
Lillpolacken P15
Svensklärare*
www.youtube.com/prendel
Rappare

2007-08-14 09:44
UPP!!!
http://www.stanislav.nu

2007-08-14 10:03
originell snubbe
underhållande iaf
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2007-08-14 10:34
helt SJUKT kasst!

2007-08-14 13:55
stanislav,ärligt nu?
snälla svara på denna frågan!
är du nöjd över låten föratt du ska hålla på uppa den?
jag menar tar du inte åt dig kretiken som folk skriver?

2007-08-14 14:27

asså , haha ! jag vet fan inte om jag ska skratta elr gråta!
detta är riktit kasst!

inget flow på någon av er :S helt offbeat och sen riktit dåliga mickar! :S

haha.

nej sluta med denna sorts av musiC, för detta är fan inte er grej

kicki´n beatbox and make some music at the same time//
I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Rappare

2007-08-14 19:59
GoGo__ 
joo jag tittar och fatar vad alla mennar och och jag har typ inte uppa den nåt och jag är jävligt nöjd med den
http://www.stanislav.nu

2007-08-14 20:21
är de inte storstavarN?

2007-08-14 20:50
hur fan orkar du hålla på ?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-08-14 22:01
Stanislav, jag har redan lagt en ett inlägg, jag tror dom flesta håller med mej.. om du inte vill göra bort dej totalt så lägg ner, eller öva på dej och lägg inte ut skiten på whoa, du kommer skämma ut dej själv mannen!

pz
människan är en jävla idiot, så vafan är du?