Heuz ft. Kristoffer - Rap Thrown
Jag gjorde en låt med Kristoffer, den kommer vara i mitt kommande album, därav Heuz ft. Kristoffer. Kristoffer lägger svenska, sen lägger jag min vers på engelska, och en reff på svenska.LÄNK 1LÄNK 2Vi vill ha konstruktiv kritik! Kommenterar!!Texten:Heuz pratar:Man I just been thinkin about all these new..new rookies coming to the gamehehe, they don't know what they got themselves intoVers 1 (Kristoffer):Nämen hejsan och hallå det är Kristoffer Kjag gästar helst netplay fråga mig inte varför dåjag menar musiken den betyder jag älskar den så hårtjag spelar in den här versen, för den tillhör ju våran låtey hur rappar du kompis? låter du egentligen?jag tror ni fattar vad ni menar, sluta leka 50 centdu kan säga vad du vill, jag vet ändå vad som gällerdet är äkta svensk hip hop, och den spelas på alla festerspottar orden mot min mic, jag äger dig med battlaratt inte möta mig d vorde nog bli så säkrastvi är rappare med klassen, skiter, i vad du tyckerjag glänser lika snyggt som alla brudars silversmyckenRefräng (Kristoffer):för jo jag älskar musiken skapar allting här med glädjekommer kämpa kämpa kämpa fram tills att musiken säljerkommer faktiskt göra allt, jag tänker nog bli kändjag kommer skicka alla låtar tills dem pumpas i ditt hemjag älskar musiken skapar allting här med glädjekommer kämpa kämpa kämpa fram tills att musiken säljerkommer faktiskt göra allt, jag tänker nog bli kändjag kommer skicka alla låtar tills dem pumpas i ditt hemVers 2 (Heuz):It's time for me to get on my levelFeel the verbal slayin face to face meet with the devilI be ready to settleJust give me the rap thrownMurdering on my rap songsIt's like I'm a fuckin beastMurdering all the rap clonesI'm plottin to escape the muthafuckin struggleWhile u cuddle, like a rap fagat the same time claiming that you hustleMan u ain't got no muscle in ya fuckin fleshthe only thing u got is a bad ass breathafter u pay your depts to the rap game you are excusedIf u come back, then you're up against HeuzIt's a diffused, blurry vision coming atchaI'm a puppet master, I be runnin rappersit's all about the survival of the fittestcan u feel this,from the north to the southI can make em hear itMan I can make em feel itWe're about to make newsJust remember the namesit's kristoffer n HeuzRefräng (Heuz):för jo jag älskar musiken skapar allting här med glädjekommer kämpa kämpa kämpa fram tills att musiken säljerkommer faktiskt göra allt, jag tänker nog bli kändjag kommer skicka alla låtar tills dem pumpas i ditt hemjag älskar musiken skapar allting här med glädjekommer kämpa kämpa kämpa fram tills att musiken säljerkommer faktiskt göra allt, jag tänker nog bli kändjag kommer skicka alla låtar tills dem pumpas i ditt hemRefräng (Kristoffer, Heuz):för jo jag älskar musiken skapar allting här med glädjekommer k&
okej tack:)UPP
kommmentarer!!!
UPP!!
tack micke...UPP
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.