Shuue Mexxi sorry att jag e lite sen me komment,hehe okej börjar med o säga att den här låten är lätt det bästa jag hört med dej mannen, gillar faktist allt i den, så jag tycker att du gjort en bra insats med o droppa denna, Flow: lätt det bästa jag hört med dej du utvecklar dej fint som man ska göra, tidigare har jag tyckt att du hackar dej fram lite mer än vad du gör i den här låten, så kan inget annat än o berömma dej för det, tycker helt änkel du flyter på hela tiden Text: Inget annat jag kan säga än att jag gillar den oxå, finns liksom inga klagomål o lägga till på den, riktigt nice gjort mannen propps för detta med ;) Mixning: det värkar som att du har överträffat dej själv lite med mixningen oxå, låter inte alls lika stökigt som det har gjort i dina tidigare låtar, så låter faktist bra att du har utvecklat dej innom detta område, Beat: ajjemen beatet passar väl ditt tema riktigt bra, så fullträff tycker jag att du gjort med att droppa på det här, Ah men nu hade jag inte mer o säga, Sorry att jag inte droppa tidigare drog iväg till Gävle o festa istället, men men upp för denna Mexxi Peace out