I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LVR - Molotovs på oljepråmar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-09 22:34

LVR - Molotovs på oljepråmar

Hade tråkigt och spelade in denna acapella, by the way det är det första jag droppar.. ;) Be kind,

Artist: LVR

Text: se ovan

DU VET VAD DU SKA GÖRA

(högerklick)

Fridens liljor

2007-08-09 22:47
ehm . byt namn .
tkr de va dålig , + bait av mitt namn
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-08-09 22:52
HAHA!! Lilla gubben tror du ditt tjafs om att jag baitat ditt namn berör mig.. ? Visst om du hade hetat organism12 och jag hade hetat organism11.. Har inte hört talas om dig. Och jag vet att det säkerligen inte är det bästa du någonsin du hört för det är första gången jag någonsin droppat audio. ;).

2007-08-09 22:52
du e riktigt kass, men om du tränar lite till ett beat så kke du kommer bli riktigt bra. btw tycker du ska byta ditt namn, min katt heter så, :D  plus att jag tycker du stulit 2 bokstäver av LVS, så ah de va allt Från KRILLE lägg det på minnet, för du måste ladda hem min kommande netplay, :D hahaha

2007-08-09 22:55

HAHA!! Sluta tjafsa om att jag stulit någons namn , jag har aldrig hört talas om killen..

Och ge konstruktiv kritik ;) för att jag är kass det vet jag redan

2007-08-09 23:02
okej jag droppar konstuktiv: före första o höra hur du flowar om du skulle flowa till ett beat, så ere svårt så klart o avgöra hur du skulle vara bra lr inte, för att sitta o rimma o hitta en stil utan beatet tycker jag personligen är mycket mycket lättare än o sitta o flowa på ett beat, så recca nått riktigt sen istället,

Din röst är väl helt okej faktist, och något som intresserar mej är om du har en studio, lr om du kör med data-mick jag kan inte avgöra det genom mina högtalare så de blir oxå svårt, men om du inte har studio saker lr tillgång till att låna så råder jag dej till o skaffa det. För data-mick går oftast inte hem på whoa ^^

Din text  ah visst den var riktigt konstig, men men om man tränar på att skriva så kommer det med tiden aiight,

Mixning: visst oxå svårt o höra i mina högtalare, hörde bara ditt eco på slutet, de va väl de ända jag hörde av din mix,

Ditt namn: ah visst, tycker fortfarande det är jätte likt LVS, men men,

Så nu har du fått konstruktiv av mej tacka o ta emot den, så får vi se om du kan komma med nått bättre nästa gång :D

2007-08-09 23:23
haha baiitad taytay på flow
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.