I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lillehoé - Hur kunna jag hålla dej kär (Haxnot Productions)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-13 21:01

aha gjorde vi dte , jag var inte nykter men vad jag kmr ihåg var det jag som ragga på han men han sa ju inte nej direkt ;)
mm det är skit samma eftersom ingen har med det att göra speciellt inte du .

Upp med skiten bara för att dte är om mig TAHAHA !

kakka i brallan ;)

2007-08-13 21:45
Nattizh vad tror du att du är? seriöst, håll käften.

2007-08-13 22:23
Brudar som du borde brinna i helvetet, är faktiskt på lillbrors sida den här gången, Gitta!
Peace out, get laid !<br><br>

2007-08-13 22:26
Brushor love<3

Nattizh: Ska bli kul å få träffa Janna din bästa kompis:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2007-08-14 17:43
hahaa vad jag tror att jag är? nån som förtjänar så mkt bättre än vad magnus kan ge . jag berättar ju bara sanningen ! nå fel !?
på lillebrors sida, lilla rövslickare , du vet inte ens vem magnus är , en som lever sitt liv i fantasin som magnus ungefär skulle jag gissa på ! skaffa ett liv utanför whoa !

Lillebror, ska dte blir kul ! tror du verkligen det . !? mm hon berätta nyss att du hade blitt knäckt av texten jag skrev , du som inte tog åt dig !!? du kmr inte ens träffa henne lilla du men fortsätt drömma du , som dina andra söta whoa"kompisar"  .
å skulle du träffa na, vem bryr sig . hon ser att hon förtjänar bättre å skulle jag bry mig tror du ? seriöst , tror du på d? du är ju mer korkad än jag trodde, rökt för mkt kanske ?
kakka i brallan ;)

2007-08-15 23:59
härligt att höra att du utvecklas bruchan
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo

2007-08-16 15:53
jokerit: Tackar mannen
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller