R.I.D.A (Alexz K & Prime) Slutsnackat jag och min hooomie Prime har startat click .. Vi heter R.I.D.A xD.. Och här är vår första låt med namnet :DLÅTEN !!!!Kommentera,njut,sprid,älska,hata och så :)FRED !
Lyssnar å digagr d inte så mycket.Alex flowar inte så bra i första tycker att du missar ganska mycket :\ Texten e la okPrime lägger det lite bättre flowet sitter å texten e ok Reffen ska låta aggro men tycker inte d låter så aggro direkt :\ Blev faktiskt missnöjd över detta. Men men d kommer säkert bli bättre 4/10pez <3
R.I.D.A = Rakt I Ditt Ansikte (;ah men nu till låtenRefrängen var tung ville bara hat sagt ;Dalexzk jag har hört bättre me dig men långt ifrån dåligt asså ;D men alla låtar kan ju inte bara bli bäst såklart :)Prime, fifan ändrat röstläge va? låter mycket bättre fan :D helt klart ur beeeest sooong evah, helt klart, fan riktigt bra :D gillar , "vi är dom som sitter fast på toppÄÄN, ni är dom som vi kallar våra offÄÄR" Keep it up ! pe pe peace ! <3
asså spelar ni in i en kyrka:O? wtf? fan det låter inte bra asså dåligt mixad? prime flowar ganska skönt dock:Pdet jag hörde vill säga!
haha , prime'y haha riktigt bra röstläge .Alexz , rikigt bra .. hoppas det kommer fler låtar era offs ;)