|
|
|
|
|
Bruno - Jag ångrar faktist ingenting
Hejsan en ny låt. jag vet inte vad folk tycker men, Testar lägga upp den här dåra!:)
Beat : Nått freebeat Text : BrunoMan Mix : BrunoMan Röst : BrunoMan
Vill du ha låten ? Tryck HÄR
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Diggar d Bruno:P Sköna verser å texterna e feta:P Men reffen gillade inte jag så mkt,sorry Men keep em comin Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
|
|
|
-VERS 1- jag tog ett steg, men hamnade i himmlen förlåt alla vänner, förlåt för jag försvinner// har länge försökt, men ingenting hjälper jag klarar inge mera. ingenting stämmer//
jag skriver detta brev, jag vill blotta mig själ och slippa alla besvär och lämna denna värld// -mitt hjärta det blöder jag ska nu möta döden//
förlåt min familj, jag ska klara mig själv jag ska träffa gud, han ska leda min väg// min väg upp till himmlen och mitt nya hem jag ska klara mig där uppe och göra det som är rätt//
jag skriver detta brev, jag vill blotta mig själ och slippa alla besvär och lämna denna värld// -mitt hjärta det blöder -Nu är allting över//
-REFF- Nuu, har jag nått mitt mål Nuu, slipper jag tänkar på// alla mina bekymmer och allt som jag gjort jag ångrar ingenting, JA JAG ÅNGRAR INGENTING!//
-VERS 2- men sanningen inom mig ska träda ut jag orkar inte mera, kan detta få ett slut// så jag slipper tänka på allt som hänt och glömma alla känslor som jag har känt//
men, det finns vägar som leder till känslor och som skapar kärlek men inget jag har gått mot// jag vänder om
jag har vänt om och vandrar sakta bort tar hissen till himmlen för att glömma hon// -den flickan i mitt hjärta -den flickan som jag älska//
hon som gav mig lycka, hon som gav mig kärlek hon som var underbar, jag älskar dig bejbi// jag älskar dig bejbi//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|
|
|
som jag sa, den är rätt skön man :) du lyckas mixa bättre o bättre nu. texten satt fint. så länge som den inte blir sann så haha,
beatet är väl hyfsat bra :) passande.
Päjs & Godnatt!
|
|
|
nice bruno:) fin text, mixningen var helt okej ! godnatt
|
|
|
Riktigt bra faktiskt =) hittar inget negativt i denna! (= Du är soft bro :) Pösshaaj!
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
|
|
|
måste säga att du la det nice bro, texten va nice, beatet samma, jag vet inte vart jag ska klaga.... eller rättare sakt, finns nog inget ;)
så UPP!!!!!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
|
|
|
satan bruno. vad du har utvecklas :) Inte hört dig på ett tag!
Men jag tycker detta va bland det bästa du har lagt. Som jag har hört iaf :)
peace
|
Producent
2007-08-13 03:09
|
Lilla snigel akta dig!
Bruno man;D Nice fan.. Reffen var lite halvskrymplig men va fan din mixx har blivit bättre din röst har förändrats haru sluta rökt?0.o Skämt åt sido.. Men Texten är fin dina kännslor är lika fina Ja nice !
Fridens!
Flyger fritt, landar platt
|
|
|
tack allihopa!:) Kul att den uppskattas.
Upp!
|
|
|
Bruno du är BÄST , och jag har alltid tyckte det =) :D
|
|
|
denna låt va riktigt bra bruno,
tycker som dom andra att mixxen va bra sen la du texten riktigt bra :) känsla och sånt satt bra, beatet passade också bra.
kör på som du gör, du utvecklas bra!
|
|
|
Sköna verser å texter! Fortsätt såhär Bruno! Drick öl varje dag med :P hehe närrå ;) Men mkt bra gjort! Love ya ! <3
|
|
|
riktigt jävla nice låt bruno det är nog det bästa du har droppat.
peace!
|
|
|
Skön låt, gillade dock inte din Norrländska dialekt(: . Men annars vare riktigt bra.
Hokkar gärna på Collab!
|
|
|
Bruuuuunoo!! <'3
Texten var jävligt fin, passar in till beatet och du flowar på fint som alltid :]
Much love <3
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
|
|
|
Tycker inte beatet i sig själv var så bra , men det passande riktigt bra in till låten ! Men du Flowwa på hur bra som helst som du gjort på varenda jävla låt nu på slutet , utvecklingen går helt klart bara uppåt ! Och annars det vanliga bara , fin text , nice mixx , och jag tycker refrängen var riktigt bra :D !
Mer av Brunoman ^ :) !
|
|
|
haha:) Tackar laken. kommer mera fram över:P haha
Men upp !?
|
|
|
faktist stavas faktiskt, faktiskt
http://myspace.com/monzdidryk
|
|
|
förlåt för jag stavade fel då!:P haha
|
|
|
|
|
|
Upp, denna ska upp!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
|
|
|
denna va riktigt chill, fasst reffen va lite konstig men ändå skön på nått sätt. Beatet va inte så jävla bra. gillar inte att du stannar så mkt. tycker du ska ha ett jämt flow hela låten å ha 16 rader å inte säga typ samma sak igen när det gått en bar liksom. men den va bra !. Upp
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396
Copy/Paste if you still listen to real hip hop
|
|
|
Alltid stön från dig woggy xD haha. men men, tack för kommentarerna. Får väll inga flera nu så!:P Pusshej
|
|
|
men skandal ändå! över 200 nerladdningar och typ 20 kommentarer. skam på whoa!
|
|
|
fett som vanligt Bruno, det ända som inte diggas är adlipsen eller vad det nu heter:P. Men annars en riktigt bra låt
|
|
|
varför inte diggas adlipsen ?
|
|
|
som woggy sa så stönar du för mycket på dom, rösten som du använder när du rappar låter det som det är allvarlig låt, sen kommer dina stön och förstör lite enligt mig:P. men som sagt, annars var den grym 8/10
|
|
|
tycker man nästan inte hörde mina adlips. dom vart jag missnöjd men! ajja:P ska lyssna igenom och kolla vad ni menar med det
|
|
|
jag tycker det va fett med "stön" ;)
(blir bara kåt när bruno stönar :$)
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
|