Haha, tack som fan. Vet att inte flowet är bra, men jag ville få ut budskapet, till hon jag gillar. Här är texten: Intro: Mvh aka ängelen ifrån helvetet Vers1 Den första versen gör jag, för att säga nått ärligt För jag måste få svar på frågor innan jag kan känna nån kärlek För jag nästan vet, att både du och jag är osäkra När jag tänker på dig blir jag lika jordnära som polstjärnan Men har inte bråttom, jag mena, jag träffa dig nyss För nog känns det som igår som jag fick känna din kyss Men jag hoppas du kommer ihåg första gången vi sågs För iallafall är det ett minne för mig som håller i år Det är synd att jag inte vågar säga det nykter Utan måste göra en låt för att lätta på trycket Men tyvärr vet jag inte riktigt själv vad jag tycker Så det här blir typ som att högt tänka till rytmen Ska jag gå vidare så måste jag battla min fruktan För det är inte bas i bakgrunden, det är mitt hjärta som dunkar Men trots att jag har räddningen strax ijämte mig Så kommer jag alltid vara ängelen ifrån helvetet Vers2 Skiter i om tårarna fräter tills jag gråter ihjäl mig För jag måste ändå ge dig den vackraste låten i världen För det är direkt ifrån hjärtat, rader av blod Och kämpar tills babylons klor har slagits ihop För du är biten i mecket o spriten i läsken En frigiven ängel från livet härefter Så jag skiter i resten o skriver istället Om den den finaste tjejen med beatet o bläcket Nu har jag korten på bordet, o floppen blev en dam Så jag tänker satsa allt, o hoppas på ett par Så förlåt Mary, för jag har hittat nån annan Så vi kommer inte längre kunna chilla tillsammans Mirre, jag kanske inte älskar dig, men jag gillar dig mycket Och jag hoppas att jag nån gång kommer finna ditt tycke Men jag vet ju att oavsett av vad som händer sen Kommer jag fortfarande vara ängelen ifrån helvetet
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.