Texten. Vers, 1: baby, kom å lägg dig här// brevid mig så kan vi ba, göra det där// du vet va ja menar, sånt som, vuxna gör// ---det där va skönt// kan du göra det igen, va inte blyg lilla gumman// känn innanför min byxa så du kan sluta undra// för, ja vill ta, av dina kläder// jag vill ha det soft, inga nitar eller läder// så tänd nåra ljus, hämta lite skumpa// sätt på nån skön musik, sen kan vi börja guppa// hela natten lång baby, ligg bara still// vi kan leka doktor, ja vet hur det går till// för du vet att ja svingar klubban som tiger// kom baby kom, lägg dig här i famnen// shit du e så het ey sötnos du vet// låter handen glida in i dina trosor e du me// Reff x2: baby kom å lägg dig här// å vi, kan bara, göra de där// bara vi inga andra, bara du å ja// *från morgon till kväll, hela natten hela dan* Vers 2: action, showtime, kläderna av// slut på förspel ge mig de ja vill ha// hur vill du ha de, viska i mitt öra// baby låt mig höra, allt de där du vill göra// vill höra dig stöna, klart att ja vill// höra dig skrika tills du kommer en gång till// vill du va snäll å vända dig om// vi gör det som djuren, vi gör det som dom// på discoverychannel, du kommer igen// lilla gumman vi e långt ifrån färdiga än// din tur å styra, visa va du går för// ba, gör din gej som du bara gör// ja säger som game, när din brud hör det här// ligger hon å onanerar mannen shit ja svär// *när din brud hör det här...* Reff, outo
aa visst serrö :)