I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Apan ny låt Vänersborg!!

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-16 23:49

Apan ny låt Vänersborg!!

min första låt som jag lägger ut.
spelade in den själv så det är lite brus och skit  för jag är inte särskilt bra på sånt här än.

Komentera jätte järna, all kritik är bra kritik:)

LÅTEN

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-16 23:51
Bra att du länka den också :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-08-16 23:53
sorry, fel hehe här är   LÅTEN

p.s den är bara typ 1 min
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-17 00:10
haha typ spelat in den i ljudinspelaren haha
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!

2007-08-17 00:14
bra för att vara första låten
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-08-17 00:17
kan du inte bara komma med något lite seriösare när du väl kommenterar. Det där var typ den första kommentaren som jag någonsin har fått på whoa tack så jävla mycket Jeo_                    

2007-08-17 00:18
Tack Rea det uppskattas

2007-08-17 00:25
har inte lyssnat på låten, men du kanske borde överväga att kalla dig för något annat än Apan om du har tänkt dig en karriär inom hiphopen..

finns en hyfsat etablerad ensemble från norra sverige som går under det namnet

Apan originalet
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-08-17 00:28
ajaj då, tack för tipset  Mdubbelc problemet är bara det att jag kallas för apan till vardags:(

2007-08-17 00:30
ja, det spelar väl mindre roll.. tänk på att inte lägga upp låtar på whoa under namnet Apan bara, skapar förvirring
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-08-17 00:31
ok, sorry

2007-08-17 01:00

Men ok seriös kommentar nu.

Det är en bra första låt.
Rätt soft röst. men du kan bli mycket bättre.

!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!

2007-08-17 01:17
de fulaste e ju om du kallas apan?:O e du hårig eller klättrar eller  e du efterbliven??:)

TILL LÅÅTEN

joo ja tkr de va jävligt bra för o va första låten! peace!
Sleep is the cousin of death

2007-08-17 12:32
tack,tack btw jag är inte hårig men jag är bra på att klättra, jag är liksom en jävligt liten apa. får nog börja kalla mig åpan eller nogot nu:(

2007-08-17 12:46
Ta reda på lite fakta om andra svenska artister innan du går ut med ett namn som Apan. Ett tips är ju att du genast byter namn.

Till låten, den var helt ok.

2007-08-17 16:02
Vadå ? finns de en till apa i vbg ?
aa visst serrö :)

2007-08-17 16:08
vafan du verkar fått konkurrans om namnet apish:D fast verkar skumt om man tar samma namn, dålig fantasi:D
www.myspace.com/naturmusic

2007-08-17 16:13

är du ifrån vbg _apaN_? föresten kan ni inte kommentera låten när ni väl kollar på tråden;)

2007-08-18 15:36
låten var skit, men detta var lite roligt för när ja såg detta trodde ja att någon slängt upp mitt första test/freestyle skit som ja spotta ut på en datamic hos en polare. Tycker det är jävligt töntigt med VBG-patriotism som alla rappare härifrån spottar. Varför ska man vara så jävla stolt bara för att man bor i "lilla paris" ?

/DEN RIKTIGA APAN

2007-08-18 15:39
Angående din fråga. Jag är född och uppvuxen i Göteborg, bor här tillfälligt och flyttar nog bort från det här skunkhålet snart.