naaajs som fan :D Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad ska man säga?inget annat än: RMK lyfter svensk hiphop!!!
Take every day like it is your last day of your life...
Lillpolacken P15 Har aldrig sett dig skriva sådär på d låtarna som han rappar på det vill säga d riktiga hiphop låtarna. Just denna låt, då det inte är hiphop, just EXAKT då så skriver du det...
fint akustiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med lillpolacken, rmk höjer standaren på whoa och inom svensk hiphop. sjukt bra sång ! du borde kanske bara satsa på sång? och ni som snackar om fjortis skit osv ? e ni dumma i huvudet? detta är sjukt bra !
shiet va MÅNGA slickar assss! detta va okej inget mer... typiskt whoa!
http://www.myspace.com/risalaa
Ärligt, så tyckte jag att detta var kass.. dock bara lyssnat en gång.. Håll dig till rappen....
Highfive anyone, anyone?
Du har jävlit grym röst men inte direkt min stil av låtar men bra ändå: ) fast gillar rappen mer!
Janky P16 , hatar det skiten, man känner sig meningslös..
denna låt passade så grymt ,
Ramin P12 , vadå inte hiphop ? vad är hiphop då ?:)
Peace out, get laid !<br><br>
hmm jag gillar dina "smöriga ballader" men detta var fan flyttande milda vart to lite skrytflumrap vägen hos dig? =/
Zelay Enligt mig så är det lika mkt icke hiphop som toppens låt "du är ful". Dock så tkr jag den är bättre :S. Och på låten är det endast en gittarslinga plus sång. Då kan det väll inte kallas för hiphop?
Mannen, de här va TUNGT! diggade som fan..pz
.....::::: Unspoken :::::..... .....::::: _Words_ :::::.....
Tack till alla som tagit sig tid till att lyssna på låten! Många kommentarer med både bu och bä som budskap, men hur som helst så har jag sammanfattat det hela till några saker ni kommit fram till. 1. Jag behärskar inte sången lika bra som rappen. Det är mycket sant och just precis därför så sjunger jag mer för att bli lika säker på det.. Mångsidighet tar en långt inom alla aspekter.2. Jag borde sluta med fjortishits. Då är frågan, vem som bestämmer vilka låtar som handlar under den genren.. Jag gör musik som jag mår bra av.. Och som jag tycker är kul.. Och K.I.M.M.. va hände med dom?... vänta ni bara ;)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
när någon som stanislav får mer kommentarer och uppmärksamhet än någon som rmk skäms jag över att jag är en del i den här communityn. jag tycker det var bra, lite tråkig topic men du får väl en & annan poontang i helgen så det jämnar väl ut sig- jes!
haha tack asma :)
ett upp?
upp rmk :D detta var fett
suck it dry bitches
Men det är alltid roligare att kommentera stanislavs usla rapp än rmks ljuvliga sång. Den här communityn handlar ju om att gnälla på andra och försöka leka tung själv. Men för övrigt .. riktig tung låt rikard. Har bara en fråga ... ? Den här låten är ruskigt lik Jimmy Jansson - Flickan från det blå. Både titel sång och melodi. Eller har jag fel?
www.znapmusic.com/klockren
word klockren, men det är det som får mig att skämmas?
Jag tyckte den va riktit niice :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Moderator
2007-08-18 23:39
Word på Narc!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
bra rikard, jag gillar din röst som fan! du är jävligt duktig! och texten är jävligt fin!
är denna låten till samma person som "inga tårar på min kind"?
suck it dry bitches
dina låtar är lika sköna varje gång R-R-R-RMK!!!
Graffiti Can't Be Stopped
RMK P18 är detta gitarrslingan från Damien Rice - Rootless Tree? Eller är jag helt ute och cyklar?
Fy fan va sköön låt! BIG UP
Vikten det där är väll saker man kan hålla för sig själv i vilket fall, men whatever... har samma fråga som selin faktist, är det samma brud som i inga tårar på min kind eller är det här någon annan?
Narc Jo, men det är bara fjortisra som lyssnar på dom. Nästan.
www.myspace.com/suspectrap
svar till kronan och selin.. den här låten spelades in i oktober 2006.. och är faktiskt inte till någon speciell person.. utan det är mest samlad skit som jag knåpade ihop till en text bara inga tårar på min kind är direkt riktad till en enskild person. tack till alla som diggar :) angående gitarrslingan så är den samplad från någon låt, vet inte vad den heter då det var Hampuss som gav slingan till mig eftersom det var tanken att vi skulle göra en collab på den från början, men det blev aldrig av :)
Satan Rmk höjs bara i mina ögon mer och mer <3 love it!
denna är riktigt fin! texten sätter sig allafall ordentligt i min skalle...word! sen han som fixade denna samplingen måste vara riktigt najss...riktigt schysst gitarrslinga. Hare fint Rikard
/ Känslan tar mig dit EP2009
Topicen är smart, alla som haft tjej respektive kille känner väll igen sig. Låten är bra fan, att den är inspelad i oktober 2006 tror jag inte på. Men hur som helst vem sa att du rappar bättre än du sjunger? skitsnack enligt mig, Du sjunger kanon. I övrigt gillar jag inte dig
nice nice , förutom att de va för låg accapella va ja tyck .
Helt underbar låt. 10/10 Finns inger mer o säga, BÄST!Droppa text
Eriksson1337 ftw!
Skit bra dropat diggar detta Rikard! =)
Pajsarn P0 haha varför tror du inte på det? :)
neeh, du brukar göra bättre ifrån dig!
Allt handlar om kemikalier!
"Du sjunger kanon. I övrigt gillar jag inte dig ". Haha, sorry, men klockren avslutning på resumén. :)
One in a milli-on.
Elcalifas, det fick en att skratta lite , hah = ) RMK, big up som fan!
Peace out, get laid !<br><br>
RMK sök till idol! =) sen måste jag fråga, får man lägga upp låtar som inte är hiphop? för detta är inte hiphop :P
Get Random!
kan någon upplysa mig om vad äkta hiphop är?
hets, stress, fest!
ankancr P16 Äkta hip-hop är olika för alla.
För mig är hiphop frid i sinnet, det är avkopplings stunden då min själ bara kopplar av och bara finns liksom. Hela grejen med HipHop är att vara sig själv. Inte ut ge sig för att vara nåt man inte är. Man märket det rätt snabbt om en person inte är de han säger och då blir det bara att man ignorerar det hela.
Man för helt enkelt utlopp för sina känslor.
Det är hiphop för mig. För er andra vad är hiphop för er?
RMK peace out mannen, du la de bra. diggar dig :)
Tar tillbaka mitt förra inlägg mannen ... Lyssnat på din låt ett par gånger nu o börjar fan rå digga den haha galet:P !
SunShine Reggae!.
Äckligt bra rmk. fy fan vad du har känsla i låten!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
RMK kan ba ge dig creed! Gillar din texter grymt, ditt sätt att uttrycka de känslor som man själv inte kan uttrycka! Sen att din röst är riktigt bra, den pallar både rapp och sång! Tycker det är helt rätt att du vill testa din sångröst mer då du redan vet att du kan rappa så äre väl klart att du vill utveckla dig! Den här låten är riktigt vacker, både din röst å texten! Sen vill ja bara påpeka Hiphop är så pass brett som musikgenre att klart att visa tycker att en låt hör till denna genre medans andra säger att låten inte gör det. PZ/Caine
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
shit, de här va tungt!
Shadowartworks.Com Myspace.Com/Shadowlabs