JoshaN - Svar till C Ice Och Robban
Låten till hororna
Vers 1Dags för dig att ta ditt sissta andetag okej din hora.Du e 17 jag e 14 undra vem av oss har mognat.Du leker jävlit mycke de e nått som du ska veta.Ditt namn kommer in i bilden när ja håller på å skämta.Du borde skämmas din fagh så lägg ner.Både du å robban suger kuk + de att ja knäcker er.Trött på dig å ditt snack å att du alltid ska skriva.Ska du svara någon gång ja, jag ska din jävla fitta.Kommer med vem e JoshaN de e han som äger dig nu.De e han som retas och tycker om när du e sur.Du snackar skit tror att du e grym men e motsattsen till de.Din lilla horunge du joinade beefen å blir fuckad du me.De står inte 1-1 nej de står 2-0, hörde inte vad du saså du blir döpt till no flow.Så dags att innse att jag e bättre än er båda två.För att nå till min nivå måste ni bitches stå på tå.
Ref:
Vers 2
Ey, yo robban då kör vi...Dags för dig att bli lite fuckad igen.Matar dig punchlines så du inte blir igenkänd.Din lilla hora bakka bort för du passar inte in.Räker med ett wraah! Å sen säger jag ( försrvinn )Så vad har du att komma precis som förut.Gå å göm dig bakom C ice vi alla vet han e din fru.Så titt ut vem vinner nu, jo han kallas JoshaN.Din mamma stönar hårt, att de va jag som vann.Så J.O.S - H.A.N, du kan kalla mig för pappa de e så jag känns igen.Din lilla kuksugar hora de e dags att springa hem.Du blir ägd av mig igen 2 - 0 nu e du ju ut skämmd.Som små bögar knullar rövar knullar ni varandra.Broke back mountin e baserad på er hand i hand ha!Här e Texten ;)