servo - du måste tro mig [sässiåån]
Medans skit emil for ut så skyndade jag mig att spela in 16 rader. inget som är så där fullt genom arbetat men fick det ut ur mig iaf.. så här har niservo - du måste tro mig http://www.speedyshare.com/149396964.html
remember my name you'll be screaming it later!
hyfsat bra:) lägg upp texten?
nu är jag där igen då jag undrar varför lever jag samma gamla fråga men de kommer alltid nya svar det som en gång fanns, försvinner NU sakta bort sorgen tränger fram för du vet att det saknas hopp jag lovade att kämpa det ska jag hålla fast vid ska gå genom allt för att fastställa våran framtid för dig nu, för jag vet att vi kan klara det detta är inte slutet det är början på en evighet jag ställer dig frågan och tar ett djupt andetag lita på mina ord du ska se att allting kommer blir bra vi har mycket kvar, mycket tid tillsammans jag är din ängel, bara din och ingen annans så se på mig nu och ge mig din hand ska ro dig till världen där vi alltid har varann för det är menat det ska vara du och jag jag säger det igen, allting kommer att bli bra
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Skön!! Kan då skicka beatet?!
het shit
i spell girl with a B
Helt okej! kör på !
myspace.com/herrolsson026
tack neggah och janina och ni andra :) kommer mer genomarbetade låtar med O/K snart :)
Du måste lära dig att vara med avslappnad. Sluta spänn din röst då du rappar . För det låter som du anstränger dig för mycket . ta ett stort djupt andetag innan du börjar och slappna av . Då blir de mer känslan i låten för nu lät de bara som dom gjorde den här låten bara för att du var sugen på att rappa . Som sagt din bästa låt var din första låt DET VAR KÄNSLA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
liz, du kanske borde inse att jag har den här rösten? :P Både i introt och outrot pratar jag som vanligt och då kan du ju försöka förvränga rösten till att jag sjunger med den så kanske du kommer fram till något :) tack iaf för att du tog dig tid, och ska se om jag kan ändra på det på något sätt annars får du allt lära dig :) ge mig lite konstruktiv kritik nu :)
servo Lyssna på din första låt. Så hör du att du har inte en sån röst . Utan du är mycket mer avslappnad. det du rappade om kom verkligen ifrån hjärtat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo men det var som sagt ett bra tag sen också :/ Faktum är att den texten var påhittad men denna text är vad jag känner..
Lyricist
2007-08-18 14:55
Diggedydanne det här var bättre än väntat. Jag tycker faktiskt att det låter bättre än det brukar... Nu är jag inte expert på det här men... hmm... nice då:D
tackelytack friggedyfredrik :)
jaja visst den var påhittad men det var ändå känsla . Men men jag ska sluta tjata , men jag tycker iaf att det här var inge bra förutom texten. När du rappar så har du ingen känsla försök och hitta den innan du ska göra en låt och lägga upp och be folk kommentera . Menar inge ont men du har fått för mycket kompis propps och folk är för snälla . Du kommer aldrig lära dig utan tro du är bra för folk är för fega för att säga sanningen . Men du Daniel ge inte upp . Pröva på olika röstlägen och så så ska du se att du kommer att bli bra .
och hitta "den där känslan"
Riktigt bra gubben ! din röst är bara för skön ! synd att den int var längre! Peace!
tack alla :) anymore?
du är riktigt duktig dannyboy!
helt ok
Real power can't be given. It must be taken.
Skön låt Servo! jag håller inte ritkigt med, vadå inlevelse? du har den ju redan, låter inte alls spänt, nån flow miss vad jag kunde höra men overall en MYCKET bra låt! 10/10 från mej :) KEEP IT UP!
tack ska ni ha killar, det värmer som fan.. RNX: Speciellt tack till dig, det värmer som fan!! HA EN BRA SÖNDAG MORGON
RNX: jag hör nu att det finns en och annan flow miss nu, men spelade in den så snabbt som möjligt, för emil blir galen när jag droppar låtar för mitt ex,,, för att.. hon är en HOE!
This file has been downloaded 100 times File size 1.17 MB, uploaded 1 day 5 hours 4 minutes ago bättre kan ni whoa.. ge mig lite kritik, vill veta va jag gör för fel enligt er..
exactly, hade stängt av strömbrytaren om jag var där ;) Nu gör vi nått med mer drag i, när jag kommer hem sitter du med en klar text. ok?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha, klar text på vad för nått? OOOOOOOOO KKKKKKKKKKK
då kör vi, upp
:(
rest in peace tråd jävel