La2niC - Drömvärld Tjo! Gjorde en låt för nån vecka sen så jag slänger upp den här då.är van att få dålig kritik så klaga på :)Rap La2niCText La2niCMix La2niCBeat: Instrumentalhttp://www.speedyshare.com/960502752.html::Texten::Vers1:ja mena vem ( vem ) Tog studenten nuUtan att gå ut skolan, sjukt eller hurmen Ja vet, ja vet ja vet, jajag vet. att allt kan hännda såpacka din väska, nu bär de ivägpå en flygande matta, för jag ska visa digen helt ny värld. där allt är möjligtjobba och slita fuck va löjligt.!Yes så bara kom med mig, oh yesför jag ska visa dig. Oh yesjag ska visa dig allt mellan himmel och havså bara kom till min drömvärld så bär de avmot en värld full av liv som i lejonkungenoch vad man än gör, så så vinner man tidhelatin bara chill, ingen sak är för storför att lösa... So lets go ooohhBajs stick:x2Kom allihopa så ger vi oss av.Till en drömvärld. Där inga hinnder finnsKom allihopa så ger vi oss av. Till en drömvärld. Där inga hinnder finnsVers2jag säger bye bye världen vi ses någångför de ända som hörs är min glädjesångtill detta underbara, dunderbra landskapvärldens alla, uppblåsbara svampskal sammlas i mitten som plockepisdär vart ända jävla kid blir en rappartistde går bra nu. de går bra, de går brade går bra nu, de går bara bra nu såsluta att klaga, de kan bara bli bättreför de är bara tjejerna som får ta den på smällenså man shit happents, jag skiiter iför man gör som man vill utan nanny mcfeeeller hur. japp japp, ja vet deeller hur. japp japp, de vet meingen glöd utan eld så vi badar i ställetoch sen blire varmt genom smällen i bergen