Teach - Hip to the hop
Shoo.. Vet inte varför jag lägger upp låtar här egentligen för det är aldrig någon här inne och lyssnar ändån, but a man gotta try.. Den här låten är gammal som gatan, men fortfarande en bra låt.. Beatet som vanligt producerat av Statos.. Here we go...
My environment wasn`t ghetto, but I was
http://www.speedyshare.com/608436990.html
Om nån kan hjälpa mig att länka så är jag tacksam...
YE! Riktigt grymt! hip-hip-hip-hip hop yo!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
riktigt riktigt fet! keep it brorsan!
Tack för länken och kommentarerna
Fett, Förstår vad du menar med att inte lägga ut på whoa. Tycker du flyter på skit bra och har skönt uttal och nice lyrics. Reffen var nog skönaste refrängen jag hört på länge. UPP
Fan, riktigt nice ju! Reffen va simpel men ändå tight! Ska ta och checka din myspace nu :)
Producent
2007-08-18 17:11
det e nice...tight! fet refräng...eftersom ja har samma problem som du...så kan du väl checka min nya låt med? :P peace!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
yalla upp
Riktigt soft sound, bra beat, rappen flyter, ja, allting flyter fan. Rinner som vatten i mina oron, denna sparas. Hur gammal ar den?
upp med texten. låter riktigt skönt ju ;)
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Producent
2007-08-18 20:39
riktigt soft man.. ser fram emot tracksen på mina beats ;) keep dropin the tracks..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Quit the jibjab, hiphop still relevant/
hotter than a teakettle, standin on your blocks and I`m yellin it/ ain`t no more drama, trustin on your mama/
get your ass back in da bus, I believe in karma/
I brings it back, the harmony in rap/
and you know what they say, when I come it`s a wrap/
quit the crap, hiphops in a changin zone/
and I don`t blame the cats, who don`t have no soul/
the deeper your heart, the more that you feel it/
it`s quit better when you see it from a Teach perspective/
not so respected, and oh so neglected/
but from my childhood I grew to the better/
had a nine for you fellas, but I choose my beretta/
I`m just kiddin with y`all, but in the booth it`s straight murder/
that`s why I love hiphop, I take it further/
and who can do it like me? I never heard of/
Ref. I wanna see you move and shake that ass, if you think you love hiphop/ act stupid and fill your glas, if you think you love hiphop/ hip hip hip hiphop yo, hip hip hip hiphop yeah, hip hip hip hiphop yo, hip hip hip hiphop yeah
Get your ass back in da bus, back in da bus
repeat 4 times
84 born, thorn from my home yo/
but I ain`t cryin about it, I ain`t no home/
I got my homeboys, my family, I`m straight/
reminiscin on times we used to bump Nas tapes/
feels like yesterday, but I moved on from all that shit I made/
and I tell it to your face, I ain`t no afraid/
pardon me cause I came in too late/
I had the faith, but they had to debate/
move move a little somethin/
I wanna see you grind and bumpin/
excuse me but it must be your humpin/
cause hiphop you make me say hey/
Ref
Outro
Since I first met you, I know hiphop was my queen/
I never hurt you boo, I just wanna see how you feel/
rock with me, rock with me, rock with me, frequently
I just wanna praise you sweet, the way that you sound/
it`s gotten to me deep and I know where I`m at
Där har ni texten för dem som vill läsa, ett fel märkte jag, ska stå homo, inte home i andra versen...
Blatten
Kommer inte ihåg exakt hur gammal den är, men det var minst sex månader sen jag spelade in den..
Cliche Jag ser också fram emot att spela in på dina beats, men just nu har jag ingen studio att spela in på vilket suger som fan, men jag hittar nog nån snart hoppas jag...
Thank you JennaEmil och tack alla andra... Fortsätt skriva, stanna inte nu...
yeah upp (H)
Ja min flickvän är söt, låten var helt okej! / A
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Bra låt riktigt skön keep it up Piizz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Abbo Du är också söt:)... Tack för responsen allihopa...
så lite så ;D rappat länge då?
Har väl rappat seriöst i cirka fyra år nu, men jag hade mer fame när jag började än vad jag har nu haha.. Livet är bra konstigt..
haha de är fan sanning det . =)
RIktigt fet låt! Inte hört dig förut, vart kan man få tag i mer? :) Orkar itne ge kritik, men det är fett :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Är hon inte söt den där Jenna?
KungenKrook Du kan lyssna på fler låtar på min myspace
http://www.myspace.com/teach08 Och sen ska jag försöka vara lite mer aktiv här och lägga upp låtar då och då, har en hel drös som bara sitter och väntar på att få bli spelade i era stereos:).. Tack för kärleken allihopa...
najs shitt :D:D fortsätt med det ni gör :Dpz
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
jo jag tycker iaf de :P
Haha me too... Keep em comin
its aaaaall goood... mer inlevelse och bättre mixning så spelas det även på old school peoples hemmafester! Kepp it up homie //Jonah & Tony Koma
TKO
Thanks for the comment... Håller med er om mixningen, där har jag alltid haft problem för varken jag eller dem jag jobbar med kan mixa ordentligt.. And it`s a shame.. Fast just nu jobbar jag inte med nån, är tillbaks på ruta ett så om nån har studio och studiotid till en kämpande neger så är det bara att holla i pm... Som sagt, en gammal låt, och jag utvecklas varje dag så var inte rädd för att ta kontakt, you won`t be disappointed...
yeaah! hip-hip hop! så ska de vara! keeeeeep it up!
• honor. loyalty. reputation. respect. •
wiie ball låt jao, k-k-keep it up :)))) fred / Juliaaaaa
juliathorén
''Kommer inte ihåg exakt hur gammal den är, men det var minst sex månader sen jag spelade in den..'' Ok, ganska gammal då alltså. Men riktigt skön!
Beatet är klockrent, din röst är riktigt smutsig och skön. reffen var riktigt laidback. hörde några små misstag i ditt uttal, men ingen är perfekt. det var bra nog för att min skalle skulle börja digga.
Du sa i min tråd att du var sugen på att göra nåt ihop, om du fortfarande är sugen så kan du adda min MSN,
[email protected] jag jobbar på en ny myspace
www.myspace.com/eichess där det finns lite nyare prylar än på den andra. anywas, add me, and we'll talk.
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
lite offtopic, tony koma, när släpps ditt album? och jag vet att du lirar på USAs östkust, kommer du lira något i LA? vore fränt att se dig här i usa.
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
Tack allihopa.. Don`t stop now..
tja, (: riktigt bra låt altså (: Fortsätt så (:
chea
Braa skit dehär. Keep it up, Och försök fixa ny studio ;)
www.Myspace.com/Danilbeats
Sköna grejer dethär. reffen fastna. Mixning kanske inte var det bästa men allt annat satt där det skulle hursom. Keep droppin them hits hip hip hip hiphop!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna låten borde ta bort. Killen har inte ens min tillstånd och jag tänker göra ett rättsligt process av alla låtar som vi har spelat in. Så han kan inte fortsätta med detta. Han tro vad jag säger är tomma hot, men jag tänker genomföra detta...Och jag förstår varför Ken Ring tröttnade på honom...För han flippade ur...Faktiskt, ju mer han släpper låtarna, ju mer jag tänker att göra nånting...Så han har ingen rätt att släppa detta. Jag hade snackat med stim och har inte rätt att släppa ut låtarna utan min tillstånd. Så ligger det till. Så ingen borde ge probs, av en kille som har ett svag mentalt i sig.
Haha den mentalt handikappade har talat... Ignorera miffot, han vet inte vad han talar om...
go låt förfan:D skön att lyssna på:)
Moderator
2007-08-19 19:25
Fyfan va nice! Du låter så jävla avslapnad i rösten! fan va fett!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Tycker bara accapellan är lite låg. Skönt annars
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Tack så mycket grabbar, ni är för snälla...
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
Fett grym..:) nice reff :) Pz
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)