Haxnot - Tredje Ronden mot SteffeProductions (Lillehoé,Neggah)
Shoo. Haha fick en rond 3 mot Steffe häromdan haha:P Men nu tyckte jag å Neggah att han skulle sluta snacka för ett tag. Anledning att vi snackar så mkt i låten är för att han gör det i alla sina låtar mot mej så vi tänkte att vi skulle vara roliga=) Aja hata lr älska.LÄNKEN!!!!!!!! Peace//Lillehoé & Neggah
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Min del suger kuk, men det räcker.
myspace.com/herrolsson026
Som om inte min gör de dåe:S Men vi tog han iaf xD
Introt i halva fucking låten, pinsam du är
Steffe Mannen!!
Lillhoe ? Lilla horan ? Asså du är dum i huvet
Steffe Mannen!!
asså omg.. please.. NI ÄR SÄMST. TA ER KRITIK! OCH LEAVE
off and out! please cum
lillehoe : det bästa jag hört från dig tror jag, vissa rader är tunga. neggah : tung som vanligt ;) <3
btw steffe, hoppas du inte tänker svara då gör du bara bort dig som du iofs redan har gjort ;)
ni blev ägda!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Tkr att det blev bra :D rolig intro! hehehe peyz
-eh
Feett Låt "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lillebror jag brukar ju alltid säga negatift men den här var lite nice faktist :) UPP
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Steffe: Haha mitt intro äger xD Måste ju va lika frän som du och snacka i min diss till dej;) Bronka: Aah fyfan,snubben tog oss xD Hahahahahaa Nolla bheaik: Var vi ägda?? Av han?? shit,vilken smak du har:S Tack alla som diggar;) Rea: Speciellt ett tack till dej för att inte skriva så negativt hehe=) Propps till dej=) Upp nu Whoa:D
harre16: Ooh yeah å jag vann:D
Moderator
2007-08-19 19:30
Lillebror, Det bästa du lagt. Dom andra va med okej:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
MeXXi; Hehe tackar mannen,fast dom andra = 1 bara hehe;) Puss pårej mannen:D
nice grabbar han är knäckt!!!!!!
hahah nice neggh som sören i nattbuss hahah det va nog den skönaste jag hört heheh
leviz: Haha thx main:P
du har jue kass kvalle på micen i allfall haha ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CSudio: Vem??
du. hör jue bara hur det brusar när du snakkar ibörjan...
Aha nee mitt ljudkort=/ Ska köpa nytt på Fredag så då blir de mer najs=)
67 nerladdningar så den förtjänar nerladdningarnas skyldigas kommentarer=) UPP NU WHOA:D
TanTan: Najs mej utförlig kretik:P Ska tänka på de mannen:P
Lillebror , helt okej , låter som vanligt tycker jag , men keep it up ! Neggah , du mumlade rätt mycket min bror : / , de är lite synd det , du kan mycket mycket bättre , en av dom sämre på länge .. men jag vet ju att du kan :) , Du vet vad jag har sagt ! :) Peeeeace !
soundcloud.com/jerrones
Ja, vad ska man säga. Steffe, du är värdelös.. Krävdes inte mycket för att ta honom där lillebror.. Tycker inte om att klanka ner på folk men efter det att jag gått in på steffes hemsida och lyssnat lite så mådde jag dåligt, så dåligt att jag måste säga åt steffe och hans production att lägga ner helt. Du kanske är bättre på nått annat, måla eller nått. Vem vet, du har säkert nån dold tallang HITTA DEN! ;d
Palla ta med neggah? :D. Inte bra låt man!
*TADSTARS* SPADER ESS!
haha digga ingens bidrag men magnus du e tydligare i utalet, men steffe har blivi bättre, men du nvet no redan vem som vann!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Tack alla:D
Lillebror nu lät det bra i mina öron för första gången, så här ska det låta, lugnt bästa du har lagt UPP