Jeyan, Janky & Fake - Hög Nivå.mp3
Ny låt med Jeyan , Janky & Fake . Lite annorlunda mot vad vi brukar göra. Lite mer drag den här gången som ni förhoppningsvis skall tycka om! Lyssna och njut! Älska/Hata! Jeyan, Janky & Fake - Hög Nivå.mp3 Vers 1: Jeyan Vers 2: Janky Vers 3: Fake Reff: Fake & Jeyan Mixning: JeyanPeace.
Först! snart kommer en kommentar:D
Peace im out!
Jeyan: Du la det riktigt nice som fan i denna, diggar ditt flow och ditt röstläge. Du verkar ha en bra text.Reff: Reffen var riktigt riktigt niceJanky: Du la det riktigt nice som fan asså, skönt röstläge, skönt flow, skön text.Fake: Du la det riktigt nice, nog en av dina bättre låtar, bra röstläge, bra text, bra flow.Just keep it up! Peace!
Peace im out!
Låten är crack, alla var bra vad heter beatet ??????????? peyz
Jeyan Jofan det här var coolt flowet var snöggt och din röst var tajjt, skön dialekt!Janky Du lät redigt cool du med også skön dialekt och flow.Fake Nice som fan skön röst det häaer va brao
fuck YOU, en MASK?
Det hittade jag och Jeyan på Soundclick, så han bara klippte om det lite så var det tvärfett :)
Signatur?
Thnx folks! Fortsätt rulla in med kommentarer. // Fake
Så nu ska man kommentera då :P HeheJEYAN : Hmm.. Du lägger de bra faktist :P Diggar ditt flow.. Men asså mixxningen låter lite robotick kanske .. Beatet suger faktist :P haha :P Men du lägger de bra.. Bra flow och text !JANKY : Aldig hört dig på detta sättet !:. Men de e sköönt:D Diggar de man . Jag älskar ditt flow,, De vet du gubben :P Haha :P texten är oxå bra, !FAKE : Älskar man något så är de FAN DIN RÖST.. Den e mega nice mannen,, Ditt flow är skönt,, Men vill höra nytt.. Du flowar alltid likadant tycker jag . Och på vissa ställen så låter de som du lipar.. Fattar itne va du diggar me de :p Hehe :PReffen : Ja va ska man säga.. Den gjorde mkt i låten,, Lite tom kanske. Skulle laggt nått mera !. Men den e skön ändå..
Mc´s Spottar Verbalt
jag gillade inte beatet helt ut asså.. men erat flow kommer jag aldrig slutas digga..
jeyan, va fan hände med låten vi skulle kicka? om du fortfarande har lust så ta med de andra på den!!
pz ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack alla :) MIcke :) Älskar kritiken du ger :) Tack bejbi ^^
Signatur?
Tagen/Micke Jo jag vet min blev lite för robotic men utan det så blev det för tråkigt liksom. Och jag kunde inte mixa fram något mitt emellan ;/ Men tack för den konstruktiva kritiken! PS. Beatet är annorluna och coolt ;)
Juice_ Du orkade inte vänta och jag hade mycket att göra :(
Jeyan: soft text, skönt flow. härligt. reff: bra lagt av både jeyan och fake. Janky:Skön text här me, stabilt flow, bra! fake: ouu, riktigt soft! grymt flow. mixningen: lite jobbigt när de blir svagt dovt ibland på era verser. men annars soft! upp mayn
TanTan: Tack för utförlig kritik. Vi visste inte om vi ville ha kvar gruppnamnet och vi kom inte på något nytt så det fick väll bli såhär nu :PPojja: Tack för kritiken :D
Signatur?
Mm, mixningen blev jag fan inte nöjd med. Men mina högtalare är sprängda så jag fick mixa och sen gå till farsans dator och lyssna och langa uppp på speedy emellan, chea. Aja, tack!
kom nyss hem från ferre sitter här trycker på låten dör av beatet jeyan kliver in och dödar rappen helt seriöst sen kommer janky och spottar det nice som fan och fake den killens röst tar allt fy fabn phett gräbbz nu ska jag göra nått annat peace
chasse dyker upp som döda fiskar
hahah tack som fan Chasse ^^
Signatur?
Damn detta va fan nice dock gillade jag inte Jeyans första röstläge om du förstår va jag menar men detta var ju fan övertjockt jag digga som fan! Hög nivå som sagt, Janky damn dude du är fan nice som fan gillar din röst övermyyckeet men vissa rader låter lite osäkra medans andra låter tväär nice om du förståår. Fake fyfan va skön röst på dig me, din rapp kändes lite tom då och då kändes som du ej fyllde ut beatet riktigt. Joo detta var riktigt nice asså! Hola!
Haha nice boys, soft att ni experimenterar. Att ni kan flyta på många olika sätt tyder på skills, men refrängen kunde ni slopat haha. Vad är grejen med Gbg? Skäms inte för att ni kommer från Alingsås haha. Bra jobbat, peys
Meedi: Tack Darling :P Rocky: haha vadå skäms över alingsås ? "Här är tallangen ifrån alingsås en stjärna på rappen för jag är killen med status och han som föddes med takten " Mina 2 första rader ? ;)
Signatur?
helvete mer sånt här grabbar . detta gillar ja :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Haha om jag skulle skämmas för att jag va från alingsås så skulle det inte så "Alingsås" på min presentation, haha. Tack alla!
Kom igen upp nu, BTW; Grattis LVS ^^ hahaha jag recca en grattis låt till honom inatt :D
Signatur?
Hahaha tack Sliez ^^ Du har rätt ;) finns ingen låt man kan ge full pott på, För allt kan bli bättre :D
Signatur?
Säg gärna om detta var bättre mixning än innan. (Jag syftar på
min vers ). Försökte få lite mer tryck.
Check här. Inte så mycket skillnad kanske. Och säkert inte bättre men checka i alla fall.
Jag tyckte det var fint :) Men kommentarer nu gott folk!
Signatur?
Som jag sa till janky, jag älskar beatet! Rappen är brääh från alla, men mixningen känns lite upp och ner ibland, haha! Fred ut!
Klockan är tio över tio.
Akeey, Tack Jonaaathäään :D Upp Whoa!
Signatur?
Tack :) Men kom igäään, mkt och konstruktiv kritik nu!
Signatur?
Jag vet. Mixningen är fucked. Men tack. Ska bättre mig på den punkten.
funkar i strid.. nä men allvarligt stör jag mig lite på gbg tjaffset? whats the deal? alingsås är bra ställe, rappa om det istället för något 4 mil bort.. reffen hade ni kunnat skippa.. ni kan rappa hyffsat och flowet funkar.. och bra med en låt med annat tema..ett halvt big up,tjao
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyvärr drog detta ner nivån i min musik-lista.. Jag tycker det låter löjligt bara.. Refrängens början lät som ett fyllo med 2st S till ben, resten var okej. Nytt fräscht flow/vadsomhelst höll nog nollan. Annars har ni en grund och stå på allihop. Kärlek till alla
Tack alla för ni säger som ni tycker, skiter i om ni snackar bra eller dåligt om oss, så länge det är Kritik som kan hjälpa oss!
Signatur?
Backup typ, Kan banga snart :) (sen så vill jag uppa också)
BAAACKUP!
Signatur?
Jaja, det är skitkul att ni säger vad ni tycker men grejjen är den att när man göra typ "kärleks-låtar" så får man skit för att man gör det och sen när man gör låtar med mer drag får man skit för att man inte gör det man är bra på. (Kärleks-Låtar).
kul att ni kör ngt annat än kärleks låtarna;) lite kritik då. Jeyan och janky kör lite för mkt lika i både flow å i tonläge. blir enformigt tycker jag.. sedan blir det bättre med fakke.. refrängen är lite fulsnygg, men gillar den på nått sätt;) men förövrigt helt okey låt. kan inte bedöma hur mixningen är då mina öron är lite för trötta, kanske tar mig tid imorn;) peace och up!
kvarna P19 Thaaanks. Ah jag och Janky spelade in våran skit samtidigt sen spelade fake in sitt dagen efter. Mixningen är inget att hoppa för direkt, jag vet. har sprängt mina högtalare så jag måste spara skiten varje gång och skicka över tills farsans dator för att sen lyssna på hur det låter. Och mina hörlurar ljuger lite var det gäller ljudnivå etc. Aja, thanks!
kvarna P19 :Jag och Jeyan satte oss I fredags kväll, Drog lite bärs hit och dit. möla i oss lite snacks, sen hitta beatet! Började skriva och jah, vi håller oss till samma stil helt enkelt ;D
Signatur?