|
|
|
|
|
2 världar - Återfall ( Svar på Asma Diss )
2 världar - Återfall ( Svar på Asma Diss )
Här är mitt svar till dom som längtat! Det blir mitt enda svar! blir inget mer! Så svälj din stolthet broder...
Texten/ Med stav fel! hahah
ja har en hög nivå, ta stege, men du når inte ditt! med insperation från din röven, för att din musik är skit// Asma Försöker du ta min plats i ramp - ljuset // Vill du se sjärnor kompis glöm inte tand - skyddet// Mannen du kalar mig för en hypande fitta// 95 procent av dina fans fick du igenom att dissa// Ja sänker dig som en snapps// Ska inte köra mamma skämt som dig, För din är inte värd en natt! Är världen för liten asman? Det är en bra fråga// Banda bort dina kilo så det finns det plats för oss båda// lika kåt på beef som brudar på roony och ragge// du hade varit rik med en plånbok fet som din gungande-kagge asma ska vi snacka artistnamn/ ditt passar bra, när allt ja hör e attt du shippar efter andan kompis! Ja hörde din diss, fick ett återfall För varenda fitta kolla tråd för dom såg mitt namn
Reff: Asma! här kommer svaret! Akta! för den komande dagen! Stunden är inne , 1 dissar blir till 5! När en vän kan bli fiende och fiende bli vän!
Remix Ja flytter lika fint som en flytt- väst//rim Men du är för tung, Typ som min skrytt-text// så ja sänker dig, men häng inte läpp! Så ja käkar din kariär som ett grill-spätt//rim munms filebabba du är skit lätt det ända du prodecerars ass-fett är din mag- säck/ du är en smygg -fjärt för min nivå får dig att framstå som kort-växt! Din näsa är störe än din kuk, Och din näsa är liten, men ändå störe än din kuk! vill du vinna över mig, så får vi mäta bröst! du hade tilloch med tagit din mamma och det e snysk! Du är mer blost än vinden, du är så fet att du i nykters tillstånd inte kan gå rakt på linjen! Det är ett under att du ens kravla dig in i micbåset du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen Sköning hur kan du ens hålla din mic// Du äter på dina korvfingrar som har lika mycket fett som pomfrit Kan man sätta en snubbe på våran måne! kan man väl sätta en asma på beat, den semsta rapparen i skåne!
Njut! hahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Riktigt BRA, det här gillade jag. Rim som betyder någonting, haha yeah tungt.
|
|
|
HAHAHAH, så jävla skön! diggas så fucking mycket det här gillade jag! :D rolig text, bra idé det där med att du mixade när han sa "jag har liten kuk" lalalaa
den här var dösoft, kör på nu
peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tack grabbar!
|
|
|
Haha Den va jävligt bra Texten satt bra på beatet som en båt på vattnet allfall jävligt bra;)
http://www.myspace.com/KriTaaaN
|
|
|
Den var faktiskt fet. Första versen var skönast! Vet inte vem som tog det, men det var riktigt nice faktiskt.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|
|
|
seriöst. det här var inte ens värt att lyssna på.
|
Producent
2007-08-18 23:35
|
Omg 2världar, vem visste att du kunde rappa så här jävla bra? :O Lovar du kan ta asma, fast bara om du fortsätter så hära! Diggas 9/10!
Lil_H..
|
|
|
Du är mer blåst än vinden, du är så fet att du i nykters tillstånd inte kan gå rakt på linjen!
Det är ett under att du ens kravla dig in i micbåset du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen
skönaste raderna :)
|
|
|
du har kommit uppåt mannen !
pz man
http://www.myspace.com/micman123
|
|
|
Hahahahaha sköööönaste lååååååten jag någonsin höööört :D:D:D:D
|
|
|
P.s 2 världar är en person! svar det e mike hela låten!
|
|
|
asmas låt va bra, denna va också bra, gilla speciellt;du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen kanske inte en jättebra rad, men lät jävligt kul,
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
|
|
|
hahahaha... återfall? kompis, du snackar som en gammal koksare.. tror du någon på fullt allvar bryr sig om ditt skit? Du är helt värdelös.. Lite kul där att du kör exakt samma som jag i min diss mot dig.. den ENDA dissen du nånsin kommer få.. din jävla mytoman..
skamligt..
|
|
|
Detta var helt crazy asså, du dissade han så rejält, gillade när du körde snabbt, aldrig hört dig så här jävla tung och aggresiv förut;). Denna får fan 9/10 av mig för den hade rim som betydde någonting som en person skrev.
Peace!
Peace im out!
|
|
|
SHIIIIIT? helt oförberedd på att den skulle va såå fet :| riktigt nice mannen.
|
|
|
imponerande!! fyfan du o elegant ägde han mer än vad han försökte äga er!
fyfan va naajs fuck asma
jaaaaaaaaaaaaw
|
|
|
95 procent av dina fans fick du igenom att dissa//
Ska inte köra mamma skämt som dig, För din är inte värd en natt!
Banda bort dina kilo så det finns det plats för oss båda//
du är så fet att du i nykters tillstånd inte kan gå rakt på linjen!
du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen
Kan man sätta en snubbe på våran måne! kan man väl sätta en asma på beat, den semsta rapparen i skåne
Ruggigt sköna rader! Har inte lyssnat än.. ska göra! Peace
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
|
|
|
mohaha va gulligt.. han måste känna sig speciell :D
Med en påse över huvet så kan allt funka...
|
|
|
Denna va riktigt braaa.. dina rader va roliga:) men har inte hört asmas än.. får la ladda ner den..
ha d
We drinkin and smokin and humpin and likin it
|
|
|
HAHAHAHHAHAHA wooooooooah va tung, riktig nice beat! bra jobbat!
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!
|
|
|
Första versen var faktiskt bra men andra håller inte riktigt. Nu fick asma lite konkurans. Har alltid tyckt att du var dålig, men första versen i denna diss lyfte up de jag tyckte om dig faktiskt. Du kan om du vill. Skön mix, bra beat lite dåligt flyt där ibland men det tar du igen med punchen.
|
|
|
faktiskt förvånad att dissen blev så här bra ! vill ha en rond 2 , för hans diss var till två, så han la energin på 2 st.. rond 2 ty..
|
|
|
mannen ja orkar inte diss! ja sa förut att ja slutat dissa! vill inte köra en rond 2 plis har inte tid jobbar mycket nu! ja är inte ute efter vinna, ville bara vinna för mig själv sen får alla tycka va dom vill.. musik betyder inte så mycket för mig längre.. måste fixa mitt liv först, jobb flytta körkort! musik får komma i andra hand!
|
|
|
Hahaha, alla som säger att detta var tight osv, dom hatar asma, detta var inte tight nånstans. Jag ska inte säga att det var det värsta jag hört, men det var fan näst inpå skrattretande dåligt, tog bort låten direkt. Större delen av texten handlar om asmas vikt. Det är verkligen inte roligt, är det någon här som verkligen gillar dissar som går emot någons vikt, är det verkligen skoj? Jag drog inte ens på smilbanden. Alla som dissat asma har dragit upp vikt och grejjer.. Kom med nått nytt för fan? hahahaha. Några vikt-dissar här nere:Banda bort dina kilo så det finns det plats för oss båda// du hade varit rik med en plånbok fet som din gungande-kagge Men du är för tung, Typ som min skrytt-text// det ända du prodecerars ass-fett är din mag- säck/ du är en smygg -fjärt
vill du vinna över mig, så får vi mäta bröst!
du är så fet att du i nykters tillstånd inte kan gå rakt på linjen!
Det är ett under att du ens kravla dig in i micbåset
du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen
Du äter på dina korvfingrar som har lika mycket fett som pomfrit
.................
|
|
|
Lolis, det är sånt folk gapar efter nuförtiden =/ ..
till dissen, flowet var tungt. Men asma är fortfarande favoriten i denna "beef" .
Klockan är tio över tio.
|
|
|
du tar inte asma men du var inte dålig
|
|
|
Imponerad! Du la det tight på första beatet. Segt att du hann släppa den dagen innan våran dock hehe.
Lolis: Det är nog tvärtom. Dem som inte kan erkänna att denna dissen faktiskt var tight avgudar Asma. Vad är det för fel på tjockis-skämt? Om det är det ända folk vet om Asma, varför inte köra på det?
Peys
|
|
|
Lolis P0
Inte för att skydda 2 världar nu men asma la faktiskt ett bra antal rader om c-us eller elegants näsa också. Minst lika fyndigt som vikt dissarna, eller vad tycker du?
|
|
|
Den här var fan riktigt skön, dock så sänkte andra versen låten.. Men cool blev den =)
|
|
|
Rocky, inte för att "svara för lolis". Men tjockis-skämt om asma börjar väl bli lite för played out? Alla kör ju på det, antingen det eller om hans morsa. Visst är det personligt men inte så jävla kul att höra. Ska det vara nåt tjockis-skämt så ska det vara riktigt tight för att vara ett bra skämt, enligt mig. Men men, smaken är som baken. yo!
Klockan är tio över tio.
|
|
|
Okey okey detta kom som en chock.... har hört lite grejjer från dig som ja inte digga speciellt mycket, men den första delen av den här var fan fet, Asmas diss var också fet fast mestandels för att han dissa elegant, men kan iallafall inte avgöra vem som la det bäst!
www.myspace.com/allvarligttalat
|
|
|
aa tjockisskämt är tillräckligt använda från folk som dissar asma. vi får höra samma dissar hela tiden fast dom e från olika artister bara.. asma kör på hårt, han dissar om allt inte bara deras feta näsa elr c-us fuckade stavfel.
och ska ju säga vad jag tkr om låten ; D typ där finns bara 1 låt som du gjort bättre än denna det är till han janne elr den RIP låten.. men du inte fortfarande 5 klasser under asma..
Make love not war
|
|
|
Grabbar är det "beef" så är det beef! man ska skäma ut, iritera personen! inte tänka på vad man säger! om ja ska sjuta någon ska ja tänka, nej inte benet där blir han skadad och inte armen ja tror ja tar tån! funkar inte så! han snacka om mamma det e samma sak! mamma skämt fett dåliga och tråkiga! och om ni lässer hans text så rimmar han på samma ord till och från!
|
|
|
låten var fan skön... Gillar första delen, innan remixen :)
-§ '_' § ( . )( . )
|
Moderator
2007-08-19 01:44
|
FOLK!
Håll er till låten...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: king-kongmusic@hotmail.com
|
|
|
mike, jag e överrasked, den e faktiskt rätt bra på första beaten, andra e rätt dåligt.. men fan.. du håller endå rätt bra standard!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
|
|
|
fet låt, diggade första beatet. men andra beatet va bara jobbigt, men en riktigt fet låt
B
|
|
|
Spelar ingen roll va du säger eller gör. För asma e bättre än dig puss hej :)
It´s Alive! Hell yeah, I aint dead!
|
|
|
Oboy det här var fett !½!!!
chasse dyker upp som döda fiskar
|
|
|
de här va riktigt fett asså. Skit sköna rader å allt !
pz :)
|
|
|
Dålig . asma käkar.. Skäms du för dina stavfel haha!
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
|
|
|
asmas fans smutskastar stavningen, right, sen när var detta whoas stavtävling?
|
|
|
antagobitchen ojj mena antagonisten är lite het på gröten..
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
|
|
|
Det är mer än dig anta som sagt sista dissen du får HAHAHAHAH!!!
|
|
|
HATAR FORTFARANDE HUR FAN DU STAVAR, har du gått skola människa?
remember my name<br>you'll be screaming it later!
|
|
|
och jag skiter om ni kallar mig asmas fan eller ite för jag märker stavfel.. Men seriös hör man inte skillnaden mellan asma och c-us så är man tondöv eller alldeles för kåt i kaggen och försvarar han fortfarande för beefen han vann..
och jag kan äntlgien hålla med skåningar.. DU ÄR VÄRDELÖS!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
|
|
|
du har ingen chans ! tyvärr
ROUSU
|
|
|
asmar är hästlängder bättre än dig .. men kör vidare
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
Bättre än vad jag trodde det skulle bli , men asma e rätt myk bättre än dej fortfarande ..
|
|
|
chee, riktigt feta radera mike. här ser man att du utvecklats. men asmas va bättre, men tkr endå att du la det riktigt bra. Peace
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
|