Ny låt med Problem, Emme, Lazy G, AnteB & Tomten!!
Tjenna! Vi hookade en vanlig skrytsession igår! Hata eller älska!Länk: http://www.speedyshare.com/566576408.html Första: ProblemAndra: EmmeTredje: Lazy GFjärde: AnteBFemte: TomtenBeat: Nas - VirgoMix: Ante gjorde Emmes, Tomtens och sitt eget. Lazy gjorde sitt och Problems Rep, rep!
tung shit, tycker alla la det lika bra :D anteB's flow var utsökt dock :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Ook, tackar Knarkfisk! Mer?
Moderator
2007-08-19 17:20
Inget jag diggade faktiskt men snubben som sa "Jag tar det till gatan som i History X" lät rätt fet flowmässigt just på den raden, tungt.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
okej.. orka bait chrille.. lazy g va bäst av er..
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
DopeFish P19 Thanks mayn, fett chill^^ Perfektion P20 Okeyokey anti- Aight, kul att du lyssna!
www.myspace.com/allvarligttalat
Mitt sög balle men xD ni andra la det chill ;)
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
__EmM3 P14 Tackar tackar;)
Va gulligt av dig emil^^
En bra låt, alla la det på samma nivå tycker jag
Kut P16 Aight softsoft, kulkul!
mjoo, jag tycker osså det låter som alla e på samma nivå ^^ :D Tack alla, för att ni tar tid o lyssna :) o digga o allt ^^ Pejz out anti hihihihi ^^ (A)
Tack för alla comments, tack Perfektion , Dopefish & Kut. Peace/ Prob
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
vissa lägger sina rader bra o vissa märks att dom inte har kickat så länge / kanske inte tog allt så serriöst ... men det är endå helt okej ... Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-08-19 19:48
Det låter okej. Inte helt bra,. Men Funkar i nödläge:P
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Cstudio , Tack!:D aa men alla har inte hållt på så länge ^^ men lägger det fett^^Mexxi , tack tack :D :P
CStudio P17 Okeyokey tack för att du lyssna! Mexxi Öhm okey, låter ju....... bra, eller? LOL
Upp!!
Kut P16 Tacktack för kommentarCStudio P17 Vilka var det som la sina rader bra och inte då?MeXXi Ookey, men tack för att du lysnsade och lämnade en åsikt. Själv tycker jag att alla lägger på en bra nivå fast Lazy & Ante är liiiiide bättre än oss andra. Älskar Antes "fjortis-röst-grejs". Liksom Daah Hallå!
Tack alla som har tagit sig tid och lyssnat och komenterat ^^Fred !
inget som faller mig i smaken , tråkiga flow , tråkiga röster , dåligt beat! den enda som kommer undan är tomten han la det bäst iallafall! peace
JONIS REST IN POWER
Fakal Hehe okey:P Trevligt
Tack för comments, Mer ? Upp!
Kut P16 En bra låt, alla la det på samma nivå tycker jag
upp ! :D o tack till alla som lyssnar o ger kritik! :D
RazZ91 Aight Aight, mer kommentarer?
107 nerladdningar, å nästan inga comments. mer ? Peace.
Tråkiga ni är, UPP !
Tackar Samwe. Kan tråden hållas vid liv lite till kanske?
Jag diggar Problems text i denna Vissa har ju skönt flow till detta "Storhets" Beat :P
tack antar jag :P XD ;);):):)
Glömde Lazy G aka Hannes hade nice flow